Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:47

Kimbey schreef:
Lees ik dat nou goed... Slapen sommige met clip ins er mee!?

Dat doe ik nooit, ik douche elke avond en 't lijkt me ook ontzettend on-comfortabel!

gatecrascher

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:49

Klinkt goed! Ik wil eerst mijn eigen haar eerst nog ietsjes langer laten groeien. Heb nu een lange bob zeg maar, dus de op de bovenkant is het al wel wat langer maar aan de achterzijde nog niet zo. Waar bestel jij die ringetjes dan en waar laat jij ze zetten?

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:49

Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn overigens mijn extensions, van Real Hair Exclusive..

@ Courses, lijkt me inderdaad ook niet fijn, en goed voor het haar.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:54

gatecrascher schreef:
Klinkt goed! Ik wil eerst mijn eigen haar eerst nog ietsjes langer laten groeien. Heb nu een lange bob zeg maar, dus de op de bovenkant is het al wel wat langer maar aan de achterzijde nog niet zo. Waar bestel jij die ringetjes dan en waar laat jij ze zetten?

Ik bestel het haar, de ringetjes en het serum hier:
www.indiangold.nl

Ik woon zelf in Oosterwolde (frl) en laat het zetten bij de kapster thuis in Surhuisterveen (frl), ze is echt supergoed vind ik.

Courses

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:07

Wat ik trouwens wel echt heel erg vervelend vind af en toe.
Als ik complimenten krijg over m'n haar zeg ik er vaak niet direct bij dat het extensions zijn, mochten ze gewoon vragen van 'Is het van jezelf?' dan zeg ik doodeerlijk dat het extensions zijn, schaam me er niet voor.
Maar m'n hele omgeving weet zo ongeveer dat ik extensions draag, en dan komt er als ik samen met hun ben nog even zo'n lekkere opmerking van mijn vrienden etc achteraan van 'Ja, jammer dat het niet van jezelf is'.
Ik weet niet of meer mensen dit hebben ( of jullie het uberhaubt vertellen ) maar ik begin dat wel zo dondersbeu te worden.
Ik heb zelf een mond, maak het niet geheim maar elke keer als ik een compliment krijg zorgen hun wel dat het meteen zo bam weer onzin word. ^)

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:11

Ik slaap inderdaad met extentions soms, als ik bijvoorbeeld naar een evenement ga of onverwacht blijf slapen bij iemand. Ik was ook niet elke dag mijn haar, vind dat erg ongezond! Ik douche me natuurlijk wel elke dag... Maar als ik met m'n extentions slaap, heb ik daar totaal geen last van. Ik doe ze ofterwijl in een staart, of laat ze gewoon los. En de dag nadien als ik ze uitborstel, zijn ze gewoon als normaal. Ze zijn ook niet echt geklit ofzo... Maar ik gebruik wel verschillende producten voor mijn extentions.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:13

Courses: Ik zeg het soms ook wel hoor tegen bekenden maar die zien het echt niet, dan willen ze echt zien van huhh hoe zit dat vast dan *D geen negatieve berichten gehad omdat mensen het weten en idd het is geen geheim :D

Arabiertje: Met clip-ins slaap je? lijkt mij erg vervelend, heb hier ook nog stuk of wat liggen maar kon er niet mee omgaan :')

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:15

Jup ik doe alles met clips :') zelf's zwemmen. Geeft helemaal geen probleem joh, lijkt net m'n eigen haar en heb nadien als ik ze uit doe ook totaal geen last of jeuk. Mijn kapster had mij extentions aangeraden, omdat ik de laatste paar jaren nog al erg veel met m'n haar heb uitgestoken. Door dat ik nu extentions aan heb, blijf ik van m'n eigen haar af. Mijn eigen haar is sinds ik m'n clips heb echt veeeeele gezonder nu.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:16

Beetje onduidelijke foto's excuses.

Voor: (ik ga duidelijk niet voor lengte maar voor een vollere bos haar :D )
Afbeelding

Na:
Afbeelding

let niet op mn gezicht :o :=
Afbeelding

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:16

Arabiertje: Okee dat vind ik knap, die dingen lieten bij mij zo los namelijk, die clipjes bleven echt niet zitten.
Vandaar dat ik micro rings heb genomen, ideaal voor mij :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:17

Als iemand een opmerking maakt zeg ik er altijd bij dat het nep is, net als mijn tanden, wimpers, bovenlip, tanden en borsten.
Is niet nep hoor, maar ik ben er altijd heel eerlijk in als ik iets neps in/op/over heb :D

Neskolay, die ringetjes klinken wel ideaal zeg!! Met die metalen ringetjes gleed het er zó bij mij uit. Wat een lengte trouwens :D Zie net je foto's.
Ik ben erg blij met mijn wax extensions, ik denk dat het maar net is wat je gewend bent :)

Op Koninginnedag sta ik wel met een kraam om oranje extensions te zetten dmv micro rings :)

gatecrascher

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:18

Ik woon in de buurt van Apeldoorn dus dat is jammergenoeg niet echt naast de deur... Weet iemand hier in de buurt toevallig een goede die ook losse microringsextentions plaatst?

Courses als het maar bij een eenmalige actie blijft is het misschien nog niet zo erg maar als het steeds wordt gezegd, is het wel irritant. Niet erg aardig van mensen die vrienden van jou zijn.

Noeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:19

Nee bij mij echt niet haha, ik kan ze er zo een week in laten bijwijzen van spreken. En voel ik een clipje los zitten, doe ik die gewoon opnieuw weer vast en kan weer een hele dag verder. Zwemmen lukt ook prima, maar krijg je nek pijn van haha, al dat haar is zwaaaar!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:20

Quellian: Ja die ringetjes zijn echt super!
Doordat er een siliconen ringetje binnenin het metalen ringetje zit (dit metalen ringetje is ook veel fijner dan de geheel metalen, die zijn prut) knijpt je haar fijner in het ringetje en is ook minder schadelijk voor je haar.

Hihi ik wilde ook (oa) oranje micro rings extensions gaan zetten koninginnedag maar moest nogal investeren ivm het haar en dacht laat maar :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:21

Ik heb de laatste tijd al flinkkkkk geinvesteerd in de hele handel van hairextensions, gel- en acrylnagels en sieraden dat dat er ook nog wel bij kon. Nu maar hopen dat ik iets slijt, anders kan ik het komende jaar mezelf verwennen met nieuwe oranje extensions :')

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:01

Ik heb Luxy's besteld, maar weet iemand hoe het zit met de duane?
Kan hem gewoon volgen via die code maar las hier iets over dat je mogelijk aan de deur moet betalen..
Hoeveel is dat dan? Dan leg ik dat klaar, niet dat ze ze dalijk weer mee terug nemen. :=

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:04

Even geheel offtopic maar ik droomde vannacht dat dit topic gesloten werd :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:06

Courses schreef:
Wat ik trouwens wel echt heel erg vervelend vind af en toe.
Als ik complimenten krijg over m'n haar zeg ik er vaak niet direct bij dat het extensions zijn, mochten ze gewoon vragen van 'Is het van jezelf?' dan zeg ik doodeerlijk dat het extensions zijn, schaam me er niet voor.
Maar m'n hele omgeving weet zo ongeveer dat ik extensions draag, en dan komt er als ik samen met hun ben nog even zo'n lekkere opmerking van mijn vrienden etc achteraan van 'Ja, jammer dat het niet van jezelf is'.
Ik weet niet of meer mensen dit hebben ( of jullie het uberhaubt vertellen ) maar ik begin dat wel zo dondersbeu te worden.
Ik heb zelf een mond, maak het niet geheim maar elke keer als ik een compliment krijg zorgen hun wel dat het meteen zo bam weer onzin word. ^)

Jaaa die hebben liever niet dat iemand jou een compliment maakt voor je mooie haar, dus voelen zich maar geroepen om even voor je te zeggen dat het nep is. :')

Herkenbaar.

Ik zeg het meestal wel alleen toen ik ze kreeg zeiden meiden van me klas en me werk van, huh had jij zolang haar?
En die zeg ik het allemaal, maar de jongens uit mijn klas is het nooit opgevallen (dat zijn er 26) dus dan ga ik ook niet uit mezelf zeggen kijk maar haar is nep :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:41

Ik maak er dan altijd zelf een grapje van. Mijn luxy's zijn benoemd tot 'bever' :'). En dan op stap bijv, krijg ik de vraag of de bever weer ontwaakt is uit zijn winterslaap :)). En ik krijg ook wel een stomme opmerkingen. Ik zeg dan altijd: tsja toen ik ging puberen kreeg ik tieten, dat moest ergens gecompenseerd worden. En dan zijn ze meestal wel stil haha. Heb best een flinke voorgevel :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 12:58

Haha Neroo, ik kan dat helaas ook niet als tegenargument gebruiken met m'n cupje A :')

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:50

ik heb de one piece clip in gedragen en inderdaad het zat als een huis
en is ook nog klitvrij de avond doorgekomen :+
kon er gerust mee dansen ,er is niet 1 clipje losgegaan

ik heb verschillende mensen wel met stomme verbazing zien kijken naar het haar op mijn rug
maar geeneen heeft lef gehad om iets te vragen of op te merken :')

de "bever " hier zit weer in zakje :+
de volgende clip ins word echt haar :j

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:40

Ik heb vandaag mijn extentions binnen gehad.

Het is wel mooi haar,alleen niet de goeie kleur deze heeft de ondertoon van rood bruin.
En het is te weinig met er echt nog 1 a 2 pakken van bestellen.
De lengte is wel goed, ik kom denk +_ 20cm onder me eigen haar.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:55

xSOULSISTER schreef:
Ik heb Luxy's besteld, maar weet iemand hoe het zit met de duane?
Kan hem gewoon volgen via die code maar las hier iets over dat je mogelijk aan de deur moet betalen..
Hoeveel is dat dan? Dan leg ik dat klaar, niet dat ze ze dalijk weer mee terug nemen. :=

Dat staat echt al honderd keer in dit topic , lol :P

19% omzetbelasting (gaat over het totaalbedrag) + 12,50 inklaringskosten tnt.
Ik moest voor de 120 grams set iets van 35 extra betalen aan de deur (je betaald aan de postbode).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:57

Heeft iemand hier heel weinig haar en toch succes met extensions en zo ja, welk type?
Alles lijkt me namelijk zichtbaar, het probleem begint bij mij bij de haarinzet, daar heb ik gewoon weinig van.
Flip in zou dan toch raar zijn, dan komt er op zekere hoogte ineens haar.
Plakdingen zal je zien, lijkt me.
Enige wat wel veelbelovend klinkt zijn die haarnetten waar je eigen haar doorheen wordt getrokken, maar dit is wel een erg dure hobby.

Quellian heeft me aleens het een en ander gepbt zoals zij het doet. Ik vind het wel mooi maar volgens mij zul je bij mij alles zien zitten.

Ik hoef dus niet langer, maar gewoon dat het wat meer is, wat voller. Ik permanent mijn haar altijd, zodat het nog wat lijkt, maar zou het wel fijn vindne als het niet meer hoefde. Het maakt mijn haar poreus.
Ook zou ik dolgraag een pony willen, dat past beter bij de vorm van mijn hoofd en in de toekomst rimpels verstoppen :D

Wie heeft ditzelfde probleem en weet ermee om te gaan?

Cash87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:26

Wat raden jullie aan voor haarverlenging??
Heb in een opwelling heel stuk van me haar laten knippen :$