Kimbey schreef:Lees ik dat nou goed... Slapen sommige met clip ins er mee!?
Dat doe ik nooit, ik douche elke avond en 't lijkt me ook ontzettend on-comfortabel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gatecrascher schreef:Klinkt goed! Ik wil eerst mijn eigen haar eerst nog ietsjes langer laten groeien. Heb nu een lange bob zeg maar, dus de op de bovenkant is het al wel wat langer maar aan de achterzijde nog niet zo. Waar bestel jij die ringetjes dan en waar laat jij ze zetten?
Courses schreef:Wat ik trouwens wel echt heel erg vervelend vind af en toe.
Als ik complimenten krijg over m'n haar zeg ik er vaak niet direct bij dat het extensions zijn, mochten ze gewoon vragen van 'Is het van jezelf?' dan zeg ik doodeerlijk dat het extensions zijn, schaam me er niet voor.
Maar m'n hele omgeving weet zo ongeveer dat ik extensions draag, en dan komt er als ik samen met hun ben nog even zo'n lekkere opmerking van mijn vrienden etc achteraan van 'Ja, jammer dat het niet van jezelf is'.
Ik weet niet of meer mensen dit hebben ( of jullie het uberhaubt vertellen ) maar ik begin dat wel zo dondersbeu te worden.
Ik heb zelf een mond, maak het niet geheim maar elke keer als ik een compliment krijg zorgen hun wel dat het meteen zo bam weer onzin word.
xSOULSISTER schreef:Ik heb Luxy's besteld, maar weet iemand hoe het zit met de duane?
Kan hem gewoon volgen via die code maar las hier iets over dat je mogelijk aan de deur moet betalen..
Hoeveel is dat dan? Dan leg ik dat klaar, niet dat ze ze dalijk weer mee terug nemen.