astra4 schreef:Niks geen chips bij mij...mijn lak (circus confetti en hello holo) zit nu na 4 dagen nog muurvast. En ik laat het lekker nog effe zitten
Hadden we hetzelfde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:apple01 schreef:@skessa je maakt het mij zoo moeilijk. Ik zit te denken aan koh maar dat is in nl. Best duur. Of kan je dat ook ergens goedkoop kopen? Of color club...al vond ik die swatch tegenvallen. Nfu oh Kan ook nog.
Dat zijn degene die het fijnste lakken, toch? Ik heb zo'n hekel aan irritante nagellak. Maar misschien ben jij kritischer als ik? Ik vind opi altijd goed te lakken, jij ook? Dan kan ik een beetje vergelijken.
Koh is 14,95 en voor zover ik weet niet goedkoper te krijgen.
Maar Koh heb ik niet.
.
Skessa_ schreef:SimoneDV schreef:Heb vandaag mn eigen glitter lakje gemaakt, gewoon allemaal glitters in een doorzichtige gegooid
Fotoooooooooo
nikkialex schreef:passieAppel schreef:Een foto lijkt me heel gaaf! Heb je geen voorbeeld foto van Google?
Offtopic: hoe is het afgelopen met je avatar, die Franse tinker hengst, waar een copyright op stond?
Precies deze
Tja, Niks meer van gehoort
Anc schreef:Wat ontzettend lief DB!!!
Na de kerst maar snel swatches laten zien, want die kleurtjes wil ik ook nog heel graag
Ben vooral heel benieuwd naar Black stars