[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:01

ja dat kan.
maar ik vond de reactie niet echt kloppen.
Denk hou ik me netjes aan hun tips ( want owee als ik zelf ergens ene staafje had gekocht, en ik was daar heen geweest voor het een of ander dan zou ik het toch te horen krijgen.
Ja ti's logisch dat ze ze niet zomaar weggeven, maar ik kom toch niet voor niks terug.
Ik kan altijd terugkomen wordt altijd geholpen zeggen ze en dan krijg je dit. kvond gewoon erg raar

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:04

Tsja ik vind dat ze je een staafje hadden kunnen aanbieden (om te kopen) en die er in hadden kunnen zetten. Foutje kan gebeuren maar vind niet dat zij daar maar meteen voor op moeten draaien, vind het overigens onzin dat je zelf niet ergens een staafje zou kunnen kopen, dat moet je toch lekker zelf weten. Hier kun je je staafje kopen waar je wilt en wisselen ze 'm voor je.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:09

dat doen ze niet in deze shop. Als je een bolletje wilt laten verwisselen wat je daar niet gekocht had (tragus of navelpiercing ) of ander zelf gekocht staafje erin betaal je 2,50
Het gaat er me gewoon om dat ik naar de shop terug ga omdat ik verwacht dat het daar goed gebeurt, en als het dan niet past en zo'n reactie an ja pech gehad vind ik gewoon niet netjes.
Spullen die je ergens anders koopt zijn nooit goed, altijd goedkoop prut spul en alleen wat ze zelf verkopen is goed.
Ging laatst terg voor advies over mijn navelpiercing omdat ik daar maar een klein velletje heb, begonnen ze over de navelpiercing dat het daar door kwam. Die navelpiercing had ik 1 dag, en was paar weken ervoor nog daar bij die shop geweest voor een kort navelpiercingstaafje.
Kdenk van je weet dat ik dat kleine velletje altijd al had en dan zit er een sieraad in wat niet van julie komt en dan is dat de dader.

Probleem is dat het de enigste piercingshop is bij mij in de stad

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:11

Wbt geen gratis staafje meer geven dat snap ik wel, maar alles wat je ergens anders koopt is prut is gewoon onzin... :')

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:12

Ik heb sinds zaterdag eindelijk me tongpiercing. In het begin deed het wel zeer maar nu heb ik er niet erg veel last meer van. Ben er erg blij mee

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:48

pff mn tongpiercing is in 5 dagen eral 2 keer uit :S ik krijg hem op een ofa ndere manier niet strak genoeg erop ofzoo.. erg lastig

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:06

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:13

Fiffill schreef:
Tsja ik vind dat ze je een staafje hadden kunnen aanbieden (om te kopen) en die er in hadden kunnen zetten. Foutje kan gebeuren maar vind niet dat zij daar maar meteen voor op moeten draaien, vind het overigens onzin dat je zelf niet ergens een staafje zou kunnen kopen, dat moet je toch lekker zelf weten. Hier kun je je staafje kopen waar je wilt en wisselen ze 'm voor je.

Als het hun fout is vind ik ook dat ze die verantwoordelijkheid moeten nemen. Het gaat om een staafje, een klein beetje service zouden ze wel kunnen bieden vind ik dan..

En dat andere sieranden niet goed zullen zijn is ook een beetje onzin.
Heb je nu wel een ander staafje KYliieJ??

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:20

Ik heb een vraag , als je een derde oorbellen gaatje laat schieten, gaat dit dan door kraakbeen heen of is dit hetzelfde als je andere 2 gaatjes ervoor?? Want ik wil het morgen laten doen, maar ben wel heel benieuwd.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:24

Ik heb 4 gaatjes, en de laatste zit vlak voor het kraakbeen. Is nog wel gewoon geschoten ;)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:24

Maar voel je het verschil heel erg ??

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:25

Hoe bedoel je?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:26

Doet het schieten meer zeer omdat het vlak voordat het kraakbeen zit?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:26

Ik vond van niet, maar ik vond het zetten van mijn helix (kraakbeen, gepierced) ook totaal niet pijnlijk ;) Is per persoon ook verschillend.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:00

naja , ik kan wel wat hebben :) Maar volgens mij is het niet heel anders dan die andere 2 gaatjes maar ben wel heel benieuwd!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:02

Nee er is helemaal geen verschil met de andere gaatjes. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:04

Inderdaad, voor mij stelde het ook niet veel voor. Heb het niet eens ingepland toen _O-. Ik was in de stad om naar de kapper te gaan, en toen bedacht ik tijdens de knipsessie ineens dat ik zin had in 4e gaatjes :') Dus ben daarna naar de Juwelier doorgewandeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:48

Waar ze doorheen prikken is precies hetzelfde, alleen dan meer opzij .. dus zal het geen verschil maken ;)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:50

oh oke! Omdat het vel wat dikker is daar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:59

Ja hooguit dat, maar het zal allemaal wel meevallen :) Persoonlijk vind ik kraakbeen ook niet echt vervelend om te laten piercen.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:06

Mariettjj schreef:
Fiffill schreef:

Als het hun fout is vind ik ook dat ze die verantwoordelijkheid moeten nemen. Het gaat om een staafje, een klein beetje service zouden ze wel kunnen bieden vind ik dan..

En dat andere sieranden niet goed zullen zijn is ook een beetje onzin.
Heb je nu wel een ander staafje KYliieJ??

Precies. Ik ga uit van hun kennis en advies. En als het niet goed is kunnen ze het herstellen, vinnd ik ook zeer normaal eigenlijk maarja.
Nee heb geen ander staafje, het schijnt vaker voor te komen, voorlopig even het grote balletje erop en probeer over een aantal dagen weer de kleine. Kijk het ng even aan, veel kamille thee drinken om mijn tong te herstelle en anders regel ik me wel ergens een staafje.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:11

wel goed uitkijken met het kraakbeen.. bij is door het kraakbeen geschoten, terwijl dat dus gepierced moest worden ( wist ik veel toen die tijd :o )
heb er echt wel 2 jaar last van gehad. doordat er word geschoten gaat het kraakbeen splinteren, en tja dat doet pijn :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:12

Tsja ik kan me voorstellen dat het lastig te bepalen is en dat het daarom wel vaker fout kan gaan, vind het al service dat ze het 2x voor je doen snap best dat ze daarna niet bezig willen blijven ;)
Natuurlijk is het netjes als ze het wel deden maar ik zou er niet moeilijk om gaan doen :n Maar goed, misschien klaag ik gewoon niet zo snel :+

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:30

Bij mij deed mn 3e gaatje wel meer pijn, maar dat kwam denk ik omdat ik vrij zenuwachtig was haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:54

Bij mij voelde mn 3e gaatje precies zoals mijn 2de. Hoe mijn 1e voelde weet ik niet meer, tussen mijn 1e en 2e gaatje zat iets van 6 jaar. Vergeten dus := Iig deed het bij mij geen pijn dus! Voordat je au kon zeggen deed het al geen pijn meer.