Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:16

Lolleke ben trouwens wel benieuwd welke stickertjes, welke figuurtjes zeg maar, van de action bij jou dan scheurde? Dan probeer ik die volgende keer eens.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:53

Oh super, bedankt! Ik moest toch al langs de Action binnenkort. Gelijk maar even wat van die stickertjes halen om mee te knutselen op een regenachtige dag als deze haha. :)

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:55

ik zal ook ff een fototje plaatsen :D

Afbeelding
deze had ik laast gemaakt! :) Een uiltje.. :D

En nog een foto van een mooi roze lakje, verder niets bijzonders aan :)

Afbeelding

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 17:56

Jodie_ schreef:
Oh super, bedankt! Ik moest toch al langs de Action binnenkort. Gelijk maar even wat van die stickertjes halen om mee te knutselen op een regenachtige dag als deze haha. :)

Volgens mij ben ik echt blind dan.. :o was eergister bij de action maar kon ze niet vinden :oo :o

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:05

Vanillia schreef:
Gaaf Vonneke! Doet me een beetje denken aan CG Ring in the Red.
Ik liep net de Kruidvat binnen en heb weer enigszins gezondigd :o Ze hadden de Essence Circus collectie, dus heb My Sparkling Acrobat (zwarte lak met gouden glitter) en Applause, Applause (rood) meegenomen, de roze vond ik niet zo. Daarnaast ook nog de Essence Circus Confetti en 1 van de nail-art twins in 07 Blair (http://www.shrani.si/f/1u/cu/3oyBYEue/e ... 2-copy.jpg). Kan me maar weer uitleven met glitters de komende tijd :D

Hebben ze die vandaag binnen gekregen dat jij weet?
Ik ben 3 kruidvat(ten/ts?) afgeweest vandaag en NIEMAND had iets.. of wist iets |(
Ik moet de Circus collectie hebben! :o

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:07

Ze hebben ook bokkenpootjes van essence!!

xLiezel

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:12

Ik vind die ronde vijlen van essence trouwens ook érg fijn :)

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:22

SimoneDV schreef:
Lolleke ben trouwens wel benieuwd welke stickertjes, welke figuurtjes zeg maar, van de action bij jou dan scheurde? Dan probeer ik die volgende keer eens.

er zitten 2 soorten stickers in zeg maar. De platte plastice en de wat dikkere van een soort van schuim
Die schuimen gaan erg goed, die platte willen nog niet zo.
Al moet ik zeggen dat deze al minder erg zijn dan die van de zeeman..die vallen al uit elkaar als je er naar kijkt.

Voorbeeld van de action sitckers
Afbeelding
Die platte vooraan die breken nogal, zeker de bloemetjes vormen. Die dikke die wegvallen op de foto doen het goed.

Foto van de schuimstickers die nu op mijn nagels zitten (pre-cleanup en horrible nagelriemen :+ )
Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:24

Iemand nog een leuk ideetje met wat ik met me nagels kan doen ? :)

Het is me trouwens de laatste tijd opgevallen dat de nagellak zich terug "trekt"
Ik lak ze helemaal tot het eind, en na een dag of 2 zie je een randje nagel. Net als of de nagellak krimpt en zich terug "trekt"

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:26

Lolleke schreef:
SimoneDV schreef:

er zitten 2 soorten stickers in zeg maar. De platte plastice en de wat dikkere van een soort van schuim
Die schuimen gaan erg goed, die platte willen nog niet zo.
Al moet ik zeggen dat deze al minder erg zijn dan die van de zeeman..die vallen al uit elkaar als je er naar kijkt.

Voorbeeld van de action sitckers
http://linvant.nl/photos/nailartstickers001.jpg
Die platte vooraan die breken nogal, zeker de bloemetjes vormen. Die dikke die wegvallen op de foto doen het goed.

Foto van de schuimstickers die nu op mijn nagels zitten (pre-cleanup en horrible nagelriemen :+ )
https://lh4.googleusercontent.com/-CaLM ... 25255D.JPG

ok ik heb nu die helemaal bovenaan gebruikt, die panter vlekjes, zijn niet van die dikke maar die gingen ook goed :)

ziet er leuk uit die bloemetjes :)
Laatst bijgewerkt door SimoneDV op 07-12-11 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:27

wat een leuke stikkers zeg! :oo :D die liggen neem ik aan gewoon bij de andere verzorgings dingentjes?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:28

Selka schreef:
Vanillia schreef:
Gaaf Vonneke! Doet me een beetje denken aan CG Ring in the Red.
Ik liep net de Kruidvat binnen en heb weer enigszins gezondigd :o Ze hadden de Essence Circus collectie, dus heb My Sparkling Acrobat (zwarte lak met gouden glitter) en Applause, Applause (rood) meegenomen, de roze vond ik niet zo. Daarnaast ook nog de Essence Circus Confetti en 1 van de nail-art twins in 07 Blair (http://www.shrani.si/f/1u/cu/3oyBYEue/e ... 2-copy.jpg). Kan me maar weer uitleven met glitters de komende tijd :D

Hebben ze die vandaag binnen gekregen dat jij weet?
Ik ben 3 kruidvat(ten/ts?) afgeweest vandaag en NIEMAND had iets.. of wist iets |(
Ik moet de Circus collectie hebben! :o

Geen idee, maar in ieder geval na het weekend.. Als hij er voor het weekend al had gestaan was ie leeg geweest (was zo'n aparte kartonnen display).

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:28

Cchanny schreef:

Het is me trouwens de laatste tijd opgevallen dat de nagellak zich terug "trekt"
Ik lak ze helemaal tot het eind, en na een dag of 2 zie je een randje nagel. Net als of de nagellak krimpt en zich terug "trekt"

Dat is er dan gewoon af gesleten lijkt me? Tipwear wordt dat geloof ik ook wel genoemt.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:30

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:30

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:33

Wat een leuke interessante blog heb je zeg.. :D heb hem even onder mijn favorieten opgeslagen! :)) :P

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:34

xLiezel schreef:
Wat een leuke interessante blog heb je zeg.. :D heb hem even onder mijn favorieten opgeslagen! :)) :P

Bedankt :) We schrijven er met meerdere meiden (het is ook eigenlijk niet mijn blog) en ik ben daar dus "sisier".

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:34

SimoneDV schreef:
Cchanny schreef:

Dat is er dan gewoon af gesleten lijkt me? Tipwear wordt dat geloof ik ook wel genoemt.

Oke.
Dat is me sinds 2x opgevallen. :P

Had het naar mijn idee voorheen nog niet.

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:38

SimoneDV schreef:
xLiezel schreef:

Bedankt :) We schrijven er met meerdere meiden (het is ook eigenlijk niet mijn blog) en ik ben daar dus "sisier".

Oké.. :D staan intressante dingen op!

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:39

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 18:49

Ik heb net een kruidvat dame even geholpen, stonden een paar jonge meiden bij t essence rek, ja mevrouw wat is dat magneet ding met dat nagellak, dus de kruidvat mevrouw stammelen "uhh uhh ja hoe moet ik dat uitleggen uhh" dus ik loop langs, ik die dames uitgelegd wat het was :') en zelf maar weer verder gegaan :')

toen naar de trekpleister geweest, t was vrij laat en stonden die mokkels (met spinnenwebben wimpers, kauwgom te kauwen alsof ze uitgehongerd waren en foundation die zo bruin was als zwarte piet)
maar goed ik zag een catrice lakjes dat er nog wel bij kon, ga ik naar de kassa blijken ze 1,75 zijn zegt dat meisje "juah uh ik heb t bordje weggehaald dus niemand weet het" :') ik heb er dus 3 meegenomen :D

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:52

Altijd een leuke meevaller Dramaqueen :D

haha erg is dat eigenlijk he, ik was laatst ook bij de etos dat meisje wat daar werkte wist niet eens wat een bokkepootje was.. :)) Zij dacht dat ik het eerst over die koekjes had :P

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:53

Dat zijn nou nog eens leuke verrassingen als je bij de kassa komt :D

Ik heb net toch maar een potje Circus Confetti en Choose Me mee genomen van Essence *zucht*

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:56

Leuk leuk! wel een foto plaatsen he als je het hebt gebruikt! :P

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:01

Ik heb sparkling acrobat gehaald net, ze hadden de hele circus collectie niet bij de grote kruidvat dus ik doorgefietst naar een kleinere waar het altijd een zooitje is en daar hadden ze alles nog. Zag ook een aantal gosh lakjes in de afprijsbak liggen met een sticker dat ze 6.79 waren. Waren sowieso niet echt speciale kleurtjes dus die heb ik maar laten liggen.