Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

atilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:48

@Spirit: dat is ook wat zeg, heb je toen je geld terug gehad?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:05

atilla schreef:
@Spirit: dat is ook wat zeg, heb je toen je geld terug gehad?

Nee, durfde dat toen niet te vragen. _O-

atilla

Re: Zo'n ander gezicht zonder make-up.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:13

haha oke, want da's wel slordig, zwarte wenkbrauwen :P als ze 1 tint donkerder beloven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:23

Ik wil zwarte wenkbrauwen! -O-

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:36

Grappig topic dit. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook zelden zonder make-up de deur uitga. Niet dat ik zonder de straat niet op durf, maar vind het gewoon mooier. Als ik vrij ben dan doe ik geen make-up op en boodschappen doe ik ook regelmatig zonder hoor. Ik gebruik elke dag veel soorten make-up (foundation, kleurloos poeder, bronzer, blush, oogschaduw, mascara), maarrr ik maak me hier wel heel natuurlijk mee op. Dus echt een minimaal laagje op m'n huid die er helemaal mee samensmelt zodat het een heel natuurlijk en fris uiterlijk geeft. Mijn huid is wat rood van zichzelf en mijn doel is dan ook dat het nauwelijks te zien is dat ik make-up op heb...Oogschaduw is wel duidelijker aanwezig, maar dan ook met zachte bruine kleuren zonder eye-liner o.i.d. en een normaal laagje mascara).

Moet zeggen dat ik hier ook voor zo'n 900 euro aan (professionele) make-up in huis heb omdat ik ooit het idee had om daar iets mee te gaan doen, maar is er nooit van gekomen. Nu heb ik zelf leuke dingetjes om me mee uit te leven :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:22

Ik vind het ook lastig zonder makeup de deur uit te gaan hoor.... En als het al gebeurt dan zowiezo likje mascara..... :=

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:44

Ik heb eigenlijk nooit makeup op. Het scheelt wel dat ik hele donkere wenkbrauwen en wimpers heb, dus valt alsnog wel op. Verder donkerbruin haar en blauwe ogen. Mensen vinden mijn ogen vaak wel mooi omdat ze héél blauw en groot zijn... Heb nooit puistjes/pukkeltjes/vlekken op mijn gezicht gehad, en een natuurlijk bruin gezicht met een blos (ben veel buiten altijd). Verder heb ik sproetjes (best veel, niet helemaal veel ofzo maar wel meer dan een paar) vroeger schaamde ik me daar heel erg voor, maar nu niet meer want vind het wel speciaal! Met mascara op zijn mijn ogen natuurlijk nog mooier maar ik moet eerlijk zeggen dat het vooral gemakzucht is, vind het eraf halen altijd te veel werk :o
Al met al vind ik mijn gezicht best mooi, bij mij ligt de onzekerheid bij de rest van mij, dat vind ik echt lelijk!!!

Maar ts ik ben jaloers op jou hoor, je bent echt superknap! :j

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:45

Ik zag TS vandaag. En volgens mij had ze alleen mascara op! :D
En ja ze is knap! :))

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 13:43

Sorry, druk druk druk dus niet meer veel aanwezig geweest op bokt!
Maar wat leuk dat dit topic nog steeds loopt! :D

Ellee, klopt ik was gister indd met alleen wat mascara de deur uit gegaan! En dankjewel :o.

mimeslosydy, dankjewel :o.

Ik had vandaag een casting, waar ik ook zonder makeup naar toe moest komen, was even wennen, maar was wel heel vlug klaar vanochtend haha!

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:23

Ik voel me nu wel een rare meid zo haha.
Heb na miojn ziekenhuisopname van vorig jaar bijna nooit meer make-up op.
Ja een beetje foundation om de blekigheid uit mn gezicht te halen, of een rougeborsteltje.
maar vergeet het ook wel eens en tsja, dat maakt me niet zoveel uit.
ik ind mezelf niet knap of dergelijk, maar voor speciale gelegenheid wel eyeliner en mascara,
en dan krijg ik dus rare reacties, van he! je hebt make-up op.
en ik ben 19...

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:40

Ik ben ook zo'n bleekscheet die ziek lijkt zonder make-up :')

Sinds kort verf ik mijn wenkbrauwen zelfs, heel wat makkelijker dan elke ochtend dat potloodje!

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 14:36

Herkenbaar! Ik heb vrij donkere wenkbrauwen (donkerblond, net als mijn haar), maar lichte wimpers.. En een hele lichte huid.. Ook in de zomer ben ik altijd de lichtste van de klas :P Ik durf de deur wel uit zonder make-up (naar bv. de supermarkt) maar naar school? Nee. Draag nu wel steeds minder. Meestal alleen foundation, concealer, blush en mascara. Paar maanden geleden droeg ik foundation, concealer, blush, poeder, mascara, eyeliner, oogschaduw, potlood, lippenstift met daarover gloss.. Op vakantie draag ik alleen mascara en concealer...