Sporten op de WII.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Sporten op de WII.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 13:03

Dat blauwe lampje.. Blijft dat ook knipperen als je m lang ingedrukt houdt bij het installeren zegmaar?
Bij mij deed ie t eerst ook niet, toen had ik m even gereset zeg maar en toen eerst die usb stick, toen die hartslagmeter lang dat knopje indrukken (als ie m pakt dan stopt ie met knipperen en blijft ie gewoon blauw branden) en dan dat beending.
Maar als ie blijft knipperen dan gaat t dus niet goed met het aansluiten op de wii.
Als ie stopt met knipperen maar gewoon je hartslag niet ziet zit ie denk ik niet op de goede plek of niet strak genoeg oid.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 14:07

hij blijft maar knipperen, de been pakt m wel gewoon in 1x.
er brand ook geen groen lampje.
ik doe vanavond een laatste poging, en anders moet hij maar omgeruild worden.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:48

Ik hoop dat hij het nog gaat doen. :)
Ik heb net weer dik een uur geWII't.
Eerst WII fit gedaan. Best lang hardgelopen. (bijna een kwartier.) en een paar Yoga oefeningen. Maar mijn balans is echt flut :')
Daarna een wii gedanst op de dansmat. Ging dit keer wel goed

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:32

marjolein_el schreef:
Wat zijn ze nu trouwens goedkoop! Waren die dingen niet altijd 600 euro ofzo?

nee joh. ze zijn altijd iets rond de 200/250 euro geweest. Ik heb i.i.g. nooit meer dan 250 euro betaald.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:53

Ik heb golf op de WII, valt dat ook onder sport?

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 11:07

HD. Lijkt me wel.

De WII is volgens mij nooit zo duur geweest hoor. Volgens mij hebben wij toen ook rond de 300 euro betaald. (veel geld, maar als klein meisje leek dat nóg veel meer XD )

Net Zumba2 ontvangen. natuurlijk gelijk even gespeeld. Ik vind het een mooie game. -learn the steps- vind ik wel lastig. maar als ik dan gewoon een liedje uitkiest gaat het wel makkelijk. an zit je meer in de muziek ofzo.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:18

Nou gistreren nog ene poging gedaan en deed het niet, toen terug gestuurdm andere besteld,
en wat denk je....
doet het ook niet!!!
Wat moet ik hier nou mee :( t leek me zown leuk spel :)
Denk dat ik ea maar even een mailtje ga sturen

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:29

Hmmm, vreemd. Hier kostte het wel wat moeite om hem aangesloten te krijgen, maar dit is toch wat vreemd. Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik wel met je mee willen kijken of er iets anders fout gaat.
Is overigens alleen je armband geruild of ook je USB stick? Want het kan natuurlijk ook aan je USB liggen.

Ik heb vanochtend weer lekker getraind en begin ook te merken dat het wel makkelijker gaat. Meestal dan, want donderdag had ik zo'n dag dat het echt niet, niet, niet wou! Bleh. Dan ben ik bij de warmingup al helemaal kapot. En dan mis ik toch even een persoonlijk begeleider die met me kan kijken waar dat dan van komt.....
Maar verder vind ik het nog steeds heerlijk en ondanks dat mijn gewicht nog steeds niet zakt, merk ik wel dat ik sterker en soepeler word.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 14:38

ik heb de hele set terug gestuurd, (alleen usb stick vergeten :P dus die moet nog nagestuurd worden)
heb echt vanalles geprobeerd, resetten en weet ik veel wat nog meer.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:32

Gisteren voor het eerst EA Sports active 2 gedaan.... best wel spierpijn :o

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:36

Ik heb sinds vandaag ook een wii en wii fit :)
Vind het redelijk saai eerlijk gezegd..

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:46

Wii fit wel ja, maar deze niet :')

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:22

SteffiiY schreef:
Ik heb sinds vandaag ook een wii en wii fit :)
Vind het redelijk saai eerlijk gezegd..

je had beter de wii fit plus kunnen nemen. dat is de gewone wii fit met nog een paar extra spellen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:02

_Blacky_ schreef:
ik heb de hele set terug gestuurd, (alleen usb stick vergeten :P dus die moet nog nagestuurd worden)
heb echt vanalles geprobeerd, resetten en weet ik veel wat nog meer.

Wat raar! Deed van die nieuwe set ook alleen de hartslagmeter het niet?
Volgens mij heb ik nog steeds spierpijn van mijn wii sessie van woensdag terwijl ik het toen niet zo extreem vermoeiend vond (heb er nog een andere training achteraan gedaan). Heb ook echt spierpijn in mn kont :p terwijl als ik ergens spierpijn zou verwachten zou t in mn buikspieren zijn hehe

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:45

Ik meld me ook! Wil graag een stuk strakker worden en wat afvallen, sportschool abbo bijna afgelopen en geen geld meer voor verlenging, dus stap ik over op mijn wii!

Heb momenteel Zumba en Wii fit. Volgensmij heb ik ook nog ergens sportsactive..

Merken jullie veel verschil?

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 17:47

Just Dance is ook aardig sportief en heel leuk om te doen!

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:48

Heb vanaf vrijdag 4 uurtjes EA active sports 2 gedaan. Vrijdag en gisteren 1 uurtje en vandaag 2 uurtjes. Heb de training wel aangepast van zwaar naar gemiddeld. Bij zwaar was ik na 15 minuten al helemaal leeg. Het gaat steeds een stukje beter. Heb nu de eerste week erop zitten met de gemiddelde training. Daarnaast probeer ik nog 2 dagen in de week een half uur step-aerobics training te doen van een half uurtje met een zelf samengesteld programma. Heb ook spierpijn :).

Soms heb ik last dat mijn poppetje niet reageerd op mijn beweging, maar dat hadden sommige van jullie volgens mij ook. Daarnaast veel zweten, maar nog geen gewichtsverlies....

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:51

indomitable: jeetje wat fanatiek!
geen gewichtverlies, hoelang ben je er nu mee bezig?
En hoeveel bewoog je eerst en heb je verder nog dingen veranderd in je eetpatroon bijv? (ik heb bijv heel erg de neiging als ik gesport heb om dan iets lekkers te gaan eten omdat 'dat nu wel kan' .. :P )
En heb je toevallig ook je omvang gemeten zeg maar? dus je taille, heupen, benen etc.

lijkt me trouwens vrij onmogelijk dat er niets met je lichaam gebeurd als je ineens zoveel gaat sporten.
Maar spieren zijn zwaarder dan vet dus als je bijv wel vet-afvalt maar spier-bijkomt dan zal er in je gewicht misschien niet zoveel veranderen maar je wordt (waarschijnlijk) wel strakker/slanker
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 08-01-12 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:52

Jeetje. dat is idd wel erg fanatiek xD Hopen dat je dat volhoud.

Vandaag weer gezumbaat. Man. na een paar liedjes voel je het écht wel hoor. ik heb nu wel spierpijn in mijn kuiten. Maar het is wel leuk om te doen, dit ga ik wel volhouden.
Hé zwitsal: Heb jij dat ook?! Ik was al bang dat ik de enige zou zijn xD

Doen jullie het allemaal om af te vallen dan?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:15

haha ja ik had spierpijn in mn kuiten en daarna ook in mn kont.
terwijl ik geen moeite had met de oefeningen waarbij je je kuitspieren moest gebruiken (mn beenspieren zijn zo ongeveer de enige spieren die wel redelijk ontwikkeld zijn :P ).. dus ik snapte de spierpijn al niet zo haha.
met de buikspier/core oefeningen had ik echt mega veel moeite maar daar was dus niets van spierpijn oid te merken.

ik vind spierpijn trouwens wel altijd 'lekker' voelen.. dan voel je tenminste dat je wat gedaan hebt.

ik ga morgen weer een rondje wii doen..
zal wel op mn kop krijgen van de ea active mevrouw :P heb mn training van donderdag namelijk overgeslagen.
(serieus... 4 dagen per week op dat ding heb ik echt geen tijd voor hoor.. vooral omdat ik m op mn kamer in amsterdam heb staan en ik daar maar 4 dagen per week ben)

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:15

Ik moet zeggen dat een uurtje zo voorbij is :). Dus als je dat dan verdeeld over de dag dan is dat goed te doen, en in het weekend heb ik wat meer tijd vandaar :).

Heb mijn eetpatroon al een gedeelte aangepast, maar alles in eens gaat niet lukken. Door de weeks in ieder geval niet meer snoepen. Water dronk ik al veel en drink nu ook geen prik meer.

Ik heb vroeger heel veel gesport ik moest in ieder geval al 14km enkel naar school fietsen. Daarnaast reed ik nog 4 uur paard in de week en ging ik 5 dagen in de week fanatiek naar de sportschool. Ik was toen van postuur nog 'normaal' en mooi gespierd. Toen mijn moeder 12,5 jaar geleden overleed ben ik met zo ongeveer alles gestopt. Tussendoor nog 1 keer 18kg afgevallen, toen ging het over ging met mijn relatie. En toen werd eten mijn beste vriend om het zo maar te zeggen.Gelukkig ben ik toen wel weer begonnen met paardrijden, bleef toch kriebelen. Na nog 2 jaar voor andere mensen gereden te hebben had ik vanaf mijn 22ste mijn eerste eigen paardje en nu mijn tweede eigen paard.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:47

maar nu ben je dus fanatiek gaan wii'en, en daarvoor reed je 'alleen' paard?
en nu rij je paard en doe je fanatiek op de wii?
zelfs als je voedingspatroon hetzelfde blijft zou je hiermee af moeten vallen (ofja, vet moeten verbranden, gewicht verliezen hoeft dus niet perse).

hoelang ben je er mee bezig nu?

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 22:52

2 weekjes pas. Dus pas heel kort :). Daarnaast zit mijn vrouwelijke week er weer aan te komen en dat scheelt vaak ook al. Paardrijden doe ik nu nauwlijks, mijn merrie heeft vakantie na het inrijden van afgelopen jaar :).

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 09:00

Hier ook geen verschil in gewicht, ook niet in omvang (kleren zitten nog steeds hetzelfde). Ik deed echt 0.0 hiervoor, mijn meest actieve bezigheid was boodschappen doen :+. Ik rij namelijk op het moment ook niet, deed echt helemaal niks, af en toe een wandelingetje.
Sinds 3 weken ben ik aan het sporten, 4 keer per week de EA negen weken training gevolgd door een half uur wiifitplus, de andere drie dagen wat steppen (ongeveer een half uur) en ook wat wiifitplus. In die drie weken heb ik 1 keer een training overgeslagen (oud en nieuw, dat ging echt niet qua tijd). Mijn eetpatroon heb ik heel bewust niks aan veranderd, dat is opgesteld met een dietiste dus in orde. Maar afvallen? :n

Overigens ben ik niet gaan sporten om af te vallen, maar het zou wel een fijne bijkomstigheid zijn. Ik ben vooral gaan sporten om weer wat meer spierkracht te krijgen, wat meer conditie en uithoudingsvermogen. Stilstand is achteruitgang en rust roest, en met dat idiote lijf van mij wil je niet nog meer achteruitgang hebben. Ik sport dus echt voor mijn fysieke gezondheid.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 11:24

Lalidan, merk je daarin wel verschil dan? In spierkracht en uithoudingsvermogen?
Wel gek dat jullie er beide niet mee afvallen.. Je zou toch zeggen dat als je je leefstijl kwa eten gelijk houdt en gewoon meer gaat bewegen (meer kcal verbrand) dat je dan zou afvallen, tenzij je voor dit sporten alleen maar gewicht aankwam en je door dit sporten zegmaar 'stilstaat', en om echt af te vallen dat je dan NOG meer moet bewegen. Maar dat lijkt me sterk als jullie echt al 4 dagen per week staan te zweten voor die wii.

Nja, lijkt mij wel demotiverend als je echt niets merkt (ook niet verbetering in kracht uithoudingsvermogen enz).