Normaal zou ik inderdaad ook niet naar de sauna gaan als ik ongesteld ben, maar nu hebben we een weekendje weg gepland waar het al bij in zit, als ik dan ongesteld ben dan is dat weggegooid geld. Nou ja, heel hard hopen dat ik niet ongesteld word....
ik maak er niet zo´n probleem van als ik ongesteld ben eigenlijk... plug erin en GAAN Vind het ook niet echt storend als ik ergens een touwtje voorbij zie komen...dan weet je in ieder geval zeker dat er geen flubbertjes in het water drijven!
ik heb nou echt nog nooit gehad dat mijn tampon water opzuigt als ik ga zwemmen.... heb ik dan zo´n strakke doos??
Laura82
Geplaatst: 10-11-11 14:23
Bij mij zuigen ze inderdaad ook water op, zeker als ik even lekker lig te weken in een kruidenbad. En dat water wil er ook allemaal weer uit als ik eruit ga Niet ideaal dus....
Ik heb het ook inderdaad, er loopt sowieso wel eens water in bij zwemmen dus met een homp watten erin, weet ik zeker dat het wordt opgenomen.... Dus voor een lekker dagje sauna niets voor mij haha
over met een tampon naar de sauna, dat heb ik 1 keer gedaan, maar bij mij zuigt hij ook water op, vooral in het bubbelbad volgens mij gaan er dan gewoon straaltjes je doos in ofzo geen succes dus!
Ik ga naar Reykjavic.. is in Oosterhout nb (en laat ik daar nou toch wonen zeg )
maarre... als al jullie tampons volzuigen met water en er volgens Corelli ´gewoon straaltjes in je doos gaan´ betekend dat dat er allerlei lichaamssappen in het bubbelbad drijven!!! Ik bedoel... straaltjes in je doos.. die moeten er ook weer uit toch..... *vandaar die flubbertjes!*
Mwah denk dat als je ongesteld bent de boel sowieso 'open' staat. Normaal gesproken heb ik niet als ik het bubbelbad uitstap ik nog even moet uitlekken hoor
MaartPaard
Geplaatst: 10-11-11 18:01
Hahaha dit is echt een leuk topic! Ik ga ook regelmatig naar de sauna, ben er gek op! Al die naakte mensen is in het begin voor mij alleen ff wennen maar dat went snel. Ook voor het eerst met mijn vriend geweest inmiddels, die zit er vooral zo erg mee dat anderen mij kunnen zien.. * zucht*
Hahaha bah flubbertjes in het bad? Heb er trouwens echt nog nooit bij iemand een touwtje uit zien hangen, of ik heb er niet op gelet ofzo..
Laura82
Geplaatst: 10-11-11 18:01
Ja, maar als je gaat bedenken wat er uberhaupt allemaal in zo'n bad drijft, wil je nooit meer naar de sauna.... Denk aan al die vieze billen, mensen die urine verliezen, mannen die hun piemel niet (goed) wassen... Nou ja, en zo kan ik nog wel meer bedenken Ik werk in een ziekenhuis en zie dagelijks blote mensen, en ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat (de meeste) mensen smerige wezens zijn
Maar lijkt me toch echt heel ranzig als je iets ziet drijven haha
IngridM
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-11 18:18
NEEEEEEEEEEEEEEEEE Dames, we zouden het niet meer over flubbertjes hebben GATVER
en GATVER, urine verliezen, vieze piemels, KAPPEN anders wil ik nooit meer
Laura82
Geplaatst: 10-11-11 18:42
Sorry hahaha Doen jullie ook weleens een behandeling oid? Laatst een massage gedaan, was erg lekker, maar vond het toch ook wel duur. Zou nog graag een keertje een hamam doen.
vuurneon
Geplaatst: 10-11-11 18:45
Haha verstand op 0 en vetrouwen op het chloor en de filterinstallaties.
Ook buiten de sauna kom je in aanraking met menselijke jakkes producten, mensen die de handen niet wassen en wel alles gewoon aanraken, lekker hoesten en niezen etc.
Goed voor de weerstand hahaha
Alleen moet je er niet bij stil staan... Brrrrrrrrr