Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovey_ou schreef:Muisbal schreef:Ik heb me vandaag weer schuldig gemaakt aan nagellak kopen... 7 potjes![]()
Ik ben alleen nu nog op zoek naar waar je van die cirkels kan kopen met nepnagels zegmaar waarop je je nagellak kan doen zodat je een voorbeeld hebt (weet de naam niet hahaha) en waar je betrouwbaar echte OPI lak kan kopen voor minder geld dan in de winkel (nu 15% korting bij sephora)
Geld niet op de opi dat weet je?
Dewii schreef:Muisbal schreef:Ik heb me vandaag weer schuldig gemaakt aan nagellak kopen... 7 potjes![]()
Ik ben alleen nu nog op zoek naar waar je van die cirkels kan kopen met nepnagels zegmaar waarop je je nagellak kan doen zodat je een voorbeeld hebt (weet de naam niet hahaha) en waar je betrouwbaar echte OPI lak kan kopen voor minder geld dan in de winkel (nu 15% korting bij sephora)
Die heten nagelwielen, bijna elke online nagellakstore heeft ze wel. Ze zijn wel handig
Donkerblauw schreef:
Hebben, hebben, hebben!Sowieso de derde en vierde van links!
LiiNd_Y schreef:Dewii schreef:Die heten nagelwielen, bijna elke online nagellakstore heeft ze wel. Ze zijn wel handig
kun je ze neit gewoon in een winkel kopen dan? wil ze ook wel graag
Anc schreef:Nadeel is dat mijn nagels nog niet helemaal droog zijn en ik wel naar het toilet moet