opisop_shop schreef:vind wel dat er hier door veel mensen schrikbarend veel wordt gedouched hoor, jeetje wat slecht voor het milieu en je portemonnee!
Wat vind jij schrikbarend veel dan?
Ik vind 1x per dag eigenlijk volkomen normaal... Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

als ik bij andere mensen thuis moet douche en die hebben geen washandje vind ik dat zo irritant... ik heb het idee dat een washandje ook heel licht scrubbend werkt, in combinatie met zeep denk Ik dat je daar het schoonst van word
maar goed ik weet ook niet beter, het ligt er maar gewoon net aan hoe je het gewend ben denk ik....
anders is mijn haar niet te handelen daarna.
). douche ook vrij heet, dus na het douchen wil ik me ook niet gelijk aankleden want ik moet eerst afkoelen
Sophie_midas schreef:opisop_shop schreef:vind wel dat er hier door veel mensen schrikbarend veel wordt gedouched hoor, jeetje wat slecht voor het milieu en je portemonnee!
Wat vind jij schrikbarend veel dan?Ik vind 1x per dag eigenlijk volkomen normaal...

patatkraam schreef:dat vind ik best veel
ik douche om de 2/3 dagen
wanneer het uitkomt/ik er zin in heb
en slapen met nat haar is irritant

Sophie_midas schreef:patatkraam schreef:dat vind ik best veel
ik douche om de 2/3 dagen
wanneer het uitkomt/ik er zin in heb
en slapen met nat haar is irritant
Zo zie je maar weer dat iedereen een andere definitie van normaal heeft
ik moet er persoonlijk namelijk niet aan denken om niet elke dag te douchen. Ik stink ook echt na 1 dag al en heb een coupe slaolie....

die stel ik in op 40 graden, dan ga ik douchen, was me haar, en doe douchegel op mn lichaam aanbrengen, met de handen.. heb een hekel aan washandjes
dan spoel ik me af en stap uit de douche, dan ligt er al een grote handdoek op de grond klaar.. en pak ik een grote handdoek om me af te drogen.. droog mn haar een heeeel klein beetje af, en dan doe ik er schuim in en een knot. Dan ga ik mn pyama aan doen en naar bed met natte haren dus, doe ik expres dan heb ik de volgende dag krullen:) 
opisop_shop schreef:ik was als ik niet douche dus gewoon mijn lichaam even met een washandje.
Dagelijks douchen vind ik niet nodig, maar ik weet dat veel mensen dat wel doen, dus dat vind ik dan wel normaal.
Schrikbarend veel vind ik de mensen die dus 2x daags douchen en de mensen die er lang onder staan.
Waarom neem je dan niet gewoon een bad
.

Als ik er 1 had dan zou ik daar waarschijnlijk aardig vaak in liggen, heerlijk
opisop_shop schreef:ik was als ik niet douche dus gewoon mijn lichaam even met een washandje.
Dagelijks douchen vind ik niet nodig, maar ik weet dat veel mensen dat wel doen, dus dat vind ik dan wel normaal.
Schrikbarend veel vind ik de mensen die dus 2x daags douchen en de mensen die er lang onder staan.
Waarom neem je dan niet gewoon een bad