Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Als je het geld had, zou je dan wat aan je laten doen?

Ja: Borsten vergroten
104 (20%)
Ja: Borsten verkleinen
18 (3%)
Ja: Liposuctie
85 (16%)
Ja: Buikwandcorrectie/huidcorrectie (bijv. na hevig afvallen)
52 (10%)
Ja: Verjonging in het gezicht (botox, facelift)
26 (5%)
Ja: In het gezicht (nosejob, lippen opspuiten etc)
55 (10%)
Nee
169 (33%)

Totaal aantal stemmen: 509

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:33

Ik zou mijn borsten en buik wel willen laten doen. Maar dat zit er financieel voorlopig niet in helaas...
Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik met dat niet zo erg zit als met mijn neus toen der tijd...
Of met mijn oren...
Goh, ik wordt een lopend plastisch reclame bord over een paar jaar!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:33

Misschien iets van een ooglaserbehandeling of zo. Als het teminste verder ontwikkeld is. ;3

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:36

Focussed schreef:
Ik heb expres niet alle opties gedaan, omdat er anders zoveel kwamen haha. Heb de meest bekende gedaan..

Overigens vind ik laseren of lensimplantaat niet vallen onder cosmetische/plastische chirurgie.
Niet daargelaten dat ik het zelf ook graag zou willen met mijn -9. Maar dat komt wel over een paar jaar als m'n sterkte stabiel is :j

WOW das wel heel veel, kom ik aan met mijn -4,75 en -5,25. Mijn ogen zijn al een aantal jaren stabiel maar helaas ontbreekt het geld.
Weet ook niet of het mogelijk zal zijn. Ben in het verleden al 2 keer aan mijn ogen geopereerd en je ziet in mijn ogen duidelijk waar ze hebben gesneden.

Waves

Re: Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:09

Ik vind mezelf prachtig maar het is te zien dat ik ouder word. Als ik het geld had zou ik een hele opfrisbeurt willen, chemical peel, botox ofzo, tanden bleken. Even 10 jaar eraf :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 22:11

Lous schreef:
Focussed schreef:
Ik heb expres niet alle opties gedaan, omdat er anders zoveel kwamen haha. Heb de meest bekende gedaan..

Overigens vind ik laseren of lensimplantaat niet vallen onder cosmetische/plastische chirurgie.
Niet daargelaten dat ik het zelf ook graag zou willen met mijn -9. Maar dat komt wel over een paar jaar als m'n sterkte stabiel is :j

WOW das wel heel veel, kom ik aan met mijn -4,75 en -5,25. Mijn ogen zijn al een aantal jaren stabiel maar helaas ontbreekt het geld.
Weet ook niet of het mogelijk zal zijn. Ben in het verleden al 2 keer aan mijn ogen geopereerd en je ziet in mijn ogen duidelijk waar ze hebben gesneden.

Lastig! Jouw sterkte is ook al aardig, iig genoeg om van die bril/lenzen af te willen toch!
Fijn dat je ogen al stabiel zijn! Ben helaas pas 19 en ga nog ieder jaar achteruit, minstens 0,5 punt per jaar... dus zal nog even duren voor ik mag... Heb het inmiddels al wel bij elkaar (het bedrag voor lensimplant a 7000) dus laat het lekker op m'n rekening staan en zie het tegen die tijd wel :j

Shoshanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:22

Niwla schreef:
Dioxide schreef:
Dus, jouw God is dus echt gewoon een kind met een vergrootglas wat mieren verbrandt voor zijn plezier. Lijkt me niet echt de bedoeling om het goed te vinden jezelf te haten omdat "Hij" jouw zo gemaakt heeft? Zoek alsjeblieft hulp om je zelfbeeld te veranderen, want dit klinkt niet echt gezond.. :(:) en misschien eens wat verder leren kijken dan alleen geloofsredenen.

Ho, vanwaar die vijandigheid?
Als zij dat zo ervaart, wat is dan jouw probleem? Daar heb jij toch geen last van?
Ik zie het namelijk precies als Shoshanna. Tuurlijk, plastische chirurgie om medische redenen vind ik geen probleem. Maar plastische chirurgie om aan het ideaalbeeld te voldoen? Mij niet gezien.

Maar als andere mensen dat anders ervaren, dan is dat hun mening en daar stoor ik me niet aan. Ik wil graag dat dat andersom ook zo is.

Edit: mezelf iets tactischer uitgedruk. :+

Bedankt Niwla :), en medische redenen vind ik inderdaad een heel ander verhaal...

En ehm, ergens heeft Dioxide ook wel gelijk, God wil, denk ik, helemaal niet dat ik mezelf haat...
Maar dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan, en om je gerust te stellen Dioxide, ik heb al het een en ander aan hulp gehad hoor, maar ik kan niet overweg met psychologen :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:52

Als het al op een vergroting zou aankomen zou ik inderdaad ook nooit maat meloen willen, ben namelijk vrij slank... (Zag het hier een paar pagina's terug als voorbeeld). Ik ben al blij als het van een A naar een kleine B kan :').

Wat betreft ontharen, daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar ik houd het wel gewoon bij scheren etc.. Heb nogal nare ervaringen gehoord over dat ontharen haha :P.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:15

Thirty schreef:
lor1_1984 schreef:
Ja, maar jij zit in de USA waar het verzekeringsstelsel iets anders in elkaar steekt dan hier, Thirty. ;)

Ja, ik waardeer alleen de steek onder water niet zo ;)

Leuk geprobeerd, maar helaas ;)

Steek onder water? Ikke niet snap? :?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:20

Ik ga niet snijden in een gezond lichaam. Medische redenen: ok.

Op het moment heb ik ook niet iets wat ik zou willen veranderen ( :o ) ja buikje mag wel strakker, maar dat is meer dat ik wat moet gaan sporten. En mijn B cupje is genoeg :P

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 06:29

DarkDreamer schreef:
Wat betreft ontharen, daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar ik houd het wel gewoon bij scheren etc.. Heb nogal nare ervaringen gehoord over dat ontharen haha :P.

Dat is dus de reden waarom ik dat ook niet doe. Verhalen over littekens e.d.
Dan wacht ik wel even af, zullen vast nog wel andere methodes komen. :j

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:24

Ik denk het niet. Hoewel ik niet altijd tevreden ben met mijn lichaam, zou ik niet zo snel in een gezond lichaam gaan snijden.
Ik zou wel meer geld uitgeven aan een goede kapper, make-up en dat soort dingen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:51

Misschien wel ja.. :) Kan zo wel een paar dingen opnoemen die ik zou willen veranderen :Y)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:18

Tellie schreef:
DarkDreamer schreef:

Dat is dus de reden waarom ik dat ook niet doe. Verhalen over littekens e.d.
Dan wacht ik wel even af, zullen vast nog wel andere methodes komen. :j

Precies. En aangezien ik binnen zoveel jaar (maar kan ook binnen zoveel maanden al gebeuren) toch al een operatie kan verwachten zal ik eerder op de wachtlijst verschijnen van het verwijderen van littekens dan voor het ontharen.. Daar heb ik wel een scheermesje voor :+.
(Deze operatie vind overigens plaats ivm medische redenen en ik zal er echt niet mooier uit gaan zien daarna).

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:04

Marlies94 schreef:
Ik zou wel mooie volle lippen willen :=

Je mag die van mij hebben.. ik vind ze echt zo ugly :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:45

het enige wat ik ooit misschien laat doen is een nosejob..ik heb een grote, mannelijke neus met een bult op...het past gewoon niet, het maakt mijn gezicht zo grof. Maar mijn zus heeft het ook laten doen en hoe haar neus er nu uitziet, zou ik ook niet willen, dus ja, dilemma...

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:06

Poeky schreef:
Resultaat, voor het ongeval had ik een heel mooie neus vind ik zelf, die perfect bij mijn gezicht paste. Nu is m'n neus wat vervormd, te groot, beetje scheef. Al zegt iedereen dat het best meevalt, ik stoor me eraan als ik foto's van mijzelf zie en ik zou heeeel graag mijn 'oude' neus terughebben :o
.

Dat word vergoed! Ik heb ook een neusoperatie gehad door een vroeger ongeluk, en ik zou het zo weer doen (wat ook weer moet, gezien het bij mij littekensweefsel is). Is me totaal meegevallen!

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:20

Nee, lijkt me geen goed plan: ik kan niet tegen ziekenhuizen en injecties, dan lig ik al snel :') (flauwvallen). En sowieso, ik ben tevreden met mijn lichaam :)

miloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:44

Nee, denk het niet. Ben tevreden over mijn lichaam. Maar ik heb er niks tegen. Bijvoorbeeld ik snap het best als je een borstvergroting wil laten doen, mijn BFF heeft cupmaat A en als zou iets meer zou willen zou ik dat wel begrijpen...Nu heb ik zelf een 75 D bij maatje xs/34 , wat ook niet altijd even prettig is...met kleding en gestaar... Klinkt raar natuurlijk, maar als je een borstvergroting laat doen kies dan wel iets dat bij je lichaam past.
Borstverkleining begrijp ik ook wel, mijn nicht heeft ook een enorme buste en helemaal als het lichamelijke problemen geeft... :j

Hetzelfde als met bijvoorbeeld een neuscorrectie of andere dingen, begrijp ik best alleen sommige mensen gaan zo ver.

Soms zou ik wel een andere huid willen... klinkt heel idioot en het kan ook niet, alleen heb ik een pigment probleem en een zeer gevoelige huid.. tja dat zou ik weleens graag anders zien, but you cant always get what you want...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:09

Quellian schreef:
Steek onder water? Ikke niet snap? :?

was ook geen steek onder water. ;)

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:16

Nee ik zou niks laten doen. Ben op dit moment tevreden met mezelf.
Ik ben meer van het motto "in een gezond lichaam moet je niet snijden". Maar ik heb gezien hoe een simpele ingreep iemands leven op een positieve manier compleet kan veranderen. Dus, iedereen moet het voor zichzelf weten.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:26

Ik denk niet dat ik iets aan mezelf zou laten veranderen met chirurgie .. maar als ik het geld had zou ik wel meer investeren in een goede kapper, mak-up, body tanning, nagels en dat soort dingen!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:29

Ik vind het allemaal prima zo.. Met mijn lichaam ben ik helemaal tevreden mee, niet te dik of te dun. Mag op zich wel wat gespierder.. mja dat komt gewoon omdat ik een luie donder ben :+ Dan maar kipfiletjes als boven arm :')

Zou alleen mn ogen laten laseren. Het lijkt me onwijs fijn om nooit meer te hoeven pielen met lenzen. Of een bril op te moeten hebben om wat te zien.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 13:33

Ja inderdaad, en de beste producten voor je haar en lichaam, nagels zijn voor mij niet erg praktisch want ze liggen er in een week weer af :')

Ben blij met mijn lichaam, heb een mooi figuurtje en ik ben verder gewoon gezond. Alleen als er een soort groeimiddel zou bestaan zou ik die halen, ben maar 1.55m en zou graag wat groter willen zijn

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:53

ik zou wel een nosejob willen, voor de rest kan ik nog wel een paar dingen bedenken.
maar ook al zou ik het geld er voor hebben dan zou ik het niet eens durven :=
en een groeimiddeltje zou ik dan ook wel halen ja, ben 1.62 maar zou toch wel rond de 1.70 willen zitten!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:06

Ik ben ook 1.62 en hoef absoluut niet groter, kan nog op pony's rijden :D en mijn vriend is net aan 1.70 dus dat past perfect :Y)