Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Focussed schreef:Ik heb expres niet alle opties gedaan, omdat er anders zoveel kwamen haha. Heb de meest bekende gedaan..
Overigens vind ik laseren of lensimplantaat niet vallen onder cosmetische/plastische chirurgie.
Niet daargelaten dat ik het zelf ook graag zou willen met mijn -9. Maar dat komt wel over een paar jaar als m'n sterkte stabiel is
Lous schreef:Focussed schreef:Ik heb expres niet alle opties gedaan, omdat er anders zoveel kwamen haha. Heb de meest bekende gedaan..
Overigens vind ik laseren of lensimplantaat niet vallen onder cosmetische/plastische chirurgie.
Niet daargelaten dat ik het zelf ook graag zou willen met mijn -9. Maar dat komt wel over een paar jaar als m'n sterkte stabiel is
WOW das wel heel veel, kom ik aan met mijn -4,75 en -5,25. Mijn ogen zijn al een aantal jaren stabiel maar helaas ontbreekt het geld.
Weet ook niet of het mogelijk zal zijn. Ben in het verleden al 2 keer aan mijn ogen geopereerd en je ziet in mijn ogen duidelijk waar ze hebben gesneden.
Niwla schreef:Dioxide schreef:Dus, jouw God is dus echt gewoon een kind met een vergrootglas wat mieren verbrandt voor zijn plezier. Lijkt me niet echt de bedoeling om het goed te vinden jezelf te haten omdat "Hij" jouw zo gemaakt heeft? Zoek alsjeblieft hulp om je zelfbeeld te veranderen, want dit klinkt niet echt gezond..en misschien eens wat verder leren kijken dan alleen geloofsredenen.
Ho, vanwaar die vijandigheid?
Als zij dat zo ervaart, wat is dan jouw probleem? Daar heb jij toch geen last van?
Ik zie het namelijk precies als Shoshanna. Tuurlijk, plastische chirurgie om medische redenen vind ik geen probleem. Maar plastische chirurgie om aan het ideaalbeeld te voldoen? Mij niet gezien.
Maar als andere mensen dat anders ervaren, dan is dat hun mening en daar stoor ik me niet aan. Ik wil graag dat dat andersom ook zo is.
Edit: mezelf iets tactischer uitgedruk.
, en medische redenen vind ik inderdaad een heel ander verhaal...
.
.
) ja buikje mag wel strakker, maar dat is meer dat ik wat moet gaan sporten. En mijn B cupje is genoeg
DarkDreamer schreef:Wat betreft ontharen, daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar ik houd het wel gewoon bij scheren etc.. Heb nogal nare ervaringen gehoord over dat ontharen haha.
Tellie schreef:DarkDreamer schreef:Wat betreft ontharen, daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar ik houd het wel gewoon bij scheren etc.. Heb nogal nare ervaringen gehoord over dat ontharen haha.
Dat is dus de reden waarom ik dat ook niet doe. Verhalen over littekens e.d.
Dan wacht ik wel even af, zullen vast nog wel andere methodes komen.
.Poeky schreef:Resultaat, voor het ongeval had ik een heel mooie neus vind ik zelf, die perfect bij mijn gezicht paste. Nu is m'n neus wat vervormd, te groot, beetje scheef. Al zegt iedereen dat het best meevalt, ik stoor me eraan als ik foto's van mijzelf zie en ik zou heeeel graag mijn 'oude' neus terughebben![]()
.

Dan maar kipfiletjes als boven arm