Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
). Die heeft mij toe na gekeken en het bleek dat ik 8 wervels verkeerd had zitten, SI gewrichten stonden scheef, knopen in de spieren in mijn schouders en rug, en (nu ben ik de naam kwijt..) de spier in mijn rechterbeen achter is korter dan mijn linker achterbeen spier. Zij heeft toen alles door middel van oefeningen en spieren masseren weer recht gezet en wat was dat een opluchting! Nu ga ik elke keer langs als ik weer last heb. Zoals nu moet ik ook weer bellen, want mijn zin in paardrijden is minder en met voetbal heb ik veel last met draaien enzo. Het is erg vervelend af en toe voel ik mezelf net een oud wijf, want dan doet alles zeer
Coentjuh schreef:Hoe is het hier? Inmiddels bij mij nog een vernauwing tussen 6 en 7e nekwervel gevonden (dat verklaart de inmiddels 1 jaar NEKpijn die ik heb) (alleen nog niet echt de 7 jaar RUGpijn).. Volgende week naar de pijnpoli in de St Maartenskliniek te Nijmegen. Misschien kunnen ze de pijncirkel even doorbreken, want die cirkel kom ik niet meer uit.. Ben benieuwd!
jesito schreef:Ik sta in een winkel, lang staan is echt rot.
Maar ja.....
Romy1234 schreef:Moonfish13, wat is een tens?
Bij mij is er met de onderzoeken niks uitgekomen, bloed was goed en ook op de foto's niks te zien, kan maandag een verwijsbriefje ophalen en dan naar delden toe.
Bij mij ook de vraag geweest of het niet spanning kan zijn, ik heb er eens over na zitten denken en zou misschien wel kunnen, iemand ervaring mee?
Romy1234 schreef:Moonfish13, wat is een tens?
Bij mij is er met de onderzoeken niks uitgekomen, bloed was goed en ook op de foto's niks te zien, kan maandag een verwijsbriefje ophalen en dan naar delden toe.
Bij mij ook de vraag geweest of het niet spanning kan zijn, ik heb er eens over na zitten denken en zou misschien wel kunnen, iemand ervaring mee?