Mijn nagels gaan de últieme test tegemoet, paardrijden. Als ze dit overleven word HEMA nagellak mijn merk. Normaal ligt mijn nagellak er namelijk na 1 dag compleet af. Deze houd tot nu toe echt superrrrr goed, mede mogelijk gemaakt door de iets te enthousiaste laag.
Ik denk dat ik van het weekend die krantennagels ga proberen. Leuk dat rekje aan de muur op de vorige pagina, zoiets wil ik ook ooit nog, maar nu in mijn kamer geen ruimte voor.
Ik heb op dit moment grijze nagellak, met zilveren glitters, al veel complimentjes over gehad, en vind het zelf ook errrrug mooi.
Yunaa
Geplaatst: 23-09-11 18:02
Ik heb gister weer een paar nieuwe kleurtjes gekocht. Grijze nagellak van Gosh, appeltjesgroene nagellak van Gosh, blauwe Cracknagellak van Essence, Zilvere Cracknagellak van Essence. En verder heb ik meer roze thuis liggen ... Maar ik ben wel helemaal gek van die Cracknagellak van de kruitvat!
Aranel
Geplaatst: 23-09-11 18:27
Als t goed is krijg ik komende week ook o.a. m'n crack nagellak binnen, ben heel benieuwd!
Wat vinden jullie precies zo fijn aan de nagellakjes van Essence? Ik vind het namelijk echt baggerkwaliteit, heel streperig en met een tweede laag vind ik het veels te dik worden? Maar jullie lijken er allemaal super over te spreken?
Ik heb de gok maar gewaagd, heb allemaal nailart dingetjes bij CBC Beauty Supplies besteld. Hou jullie wel op de hoogte, want ze hebben iig hele fijne prijsjes. Als de levering en kwaliteit ook nog goed is, is het natuurlijk super .
Ik heb ook meteen mijn wishlist doorgegeven voor de L.A. Girls nagellakjes. Sprak de vrouw van mijn neef (wonen in Zuid Afrika) en mijn neef komt as maand deze kant op. Ze moest zowiezo een scrub voor me halen bij de plaatselijke salon , dus ook meteen even mijn wishlist gegeven. Ben benieuwd met welke kleurtjes hij aankomt, heb namelijk geen idee of alle lijnen daar verkrijgbaar zijn.
En.. Al gelukt met het kranten-experiment? Wel fotootjes plaatsen he, ben ontzettend benieuwd!
Ik vond het eerst ook niks, maar ik heb de kleur Choose me! van Essence 2 weken geleden gekocht en die was na 1 laag al vrijwel dekkend, droogt snel en streept niet. Is ook afhankelijk van welke kleur je pakt denk ik.
MEIDEN! Bij de kruidvat; een bak vol nagellakjes van GOSH voor 3,95 en Catrice 1 euro!
En, ik heb zo'n geweldige nagellak gevonden bij Sephora.. Morgen even foto maken! Roze kleur, hij leek redelijk onopvallend, maar hij heeft een neon tint af en toe. Erg mooi!
Geen idee! Wel bij de mijne! Er zijn veel nieuwe producten bij Catrice en Gosh bijgekomen dus ik verwacht dat ze elk assortiment een beetje opschonen
@passieappel, ik doe eigenlijk nooit basecoat of topcoat. Heb er nooit zin in
marjolein_el
Geplaatst: 23-09-11 21:41
passieAppel schreef:
Doen jullie er altijd zo'n laagje er over en er onder, om te zorgen dat het niet zo snel er van af gaat?
Nee nooit. Wel vaak 2 laagjes want anders gaat het er heel snel af.
Nouka
Geplaatst: 23-09-11 21:44
Dan moet ik morgen even langs de Kruidvat Beetje jammer dat hier op Osdorpplein alles bijna altijd uitverkocht is... maar even kijken kan geen kwaad Stond die bak zeker bij de kassa?
Ik doe ook altijd alleen 2 laagjes
Regenpier
Geplaatst: 23-09-11 21:45
passieAppel schreef:
Doen jullie er altijd zo'n laagje er over en er onder, om te zorgen dat het niet zo snel er van af gaat?
Altijd!!
Was net blijkbaar toch iets te ongeduldig geweest... Al 1 strikje dood...
love_urla
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-11 21:46
even eeen vraagje er is naellakremover over mn vriendin der mobiel heen gekomen en nu komen er witte vlekken, wat nu?!
Astridvk
Geplaatst: 23-09-11 21:48
Hier ook een grote nagellak fan... o.a. zijn mijn favoriete lakjes O.P.I, Chanel, Collistar, Koh
Ukster
Geplaatst: 23-09-11 21:51
voor de french manicure!!!! gewoon je tipjes lekker lelijk wit lakken, vervolgens pak je een wattenstaafje en doop je die in de nagellakremover en maak je er mooie tipjes van.
ik vind die nagellak van essence ook bagger.
en van sephora heb ik een hele mooie kleur blauw/groenachtig, alleen als je hem eraf haalt is de kleur in je nagels getrokken. ook niet prettig dus.
china glaze heb ik nog niet, wil ik nog wel kopen, zelfde geldt voor sally hensen en koh.
Laatst bijgewerkt door Ukster op 23-09-11 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Sabinee__
Geplaatst: 23-09-11 21:52
Sabinee__ schreef:
Die krantennagles wil ik ook erg graag proberen. Maar die Alcohol waar ze het over heeft in het filmpje, waar haal je dat?