Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe betrouwbaar het is, maar in je supplement zit ginkgo biloba, wat volgens een aantal google resultaten van invloed kan zijn op de werking van de pil. Verder is het een bloedverdunner (zorgt dat bloed minder snel klontert) dus als je spontane doorbraakbloedingen krijgt, zou ik ermee stoppen. Of het supplement moet je natuurlijk echt door de dagen heen slepen, dan gewoon voor lief nemen tot je examens voorbij zijn.
lillytjuh schreef:Bonnyyyyyy schreef:ehm ik heb eigenlijk geen idee,
ik had micronon 30 en nu heb ik een geel/wit/rood doosje en die strips zitten met een soort folie ingepakt?
Wat staat er op het doosje? Ethinylestradiol of iets wat er op lijkt? Als ik dat weet kan ik je helpen
Rebel_Jits schreef:Weet iemand of er een sterkere variant van microgynon50 is?
mamendt schreef:Ik heb ook een vraagje...volgens mijn genacoloog ( een andere die ik normaal heb) moest ik acuut stoppen met de pil omdat ik heel af en toe migraine heb in de stopweek ze zei dat ik solliciteerde naar een herseninfarct. Aangezien ik nogal van slag was door dit nieuws heb ik een second opinium gevraagd bij mijn huisarts en volgens hem viel dat wel mee en kon ik gewoon doorslikken. Ik gebruik Femodeen heb geen overgewicht en rook niet .......heeft iemand met hoofdpijn/migraine zoveel kans op een herseninfarct dan???
Iemand raad???
Yessy schreef:Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe betrouwbaar het is, maar in je supplement zit ginkgo biloba, wat volgens een aantal google resultaten van invloed kan zijn op de werking van de pil. Verder is het een bloedverdunner (zorgt dat bloed minder snel klontert) dus als je spontane doorbraakbloedingen krijgt, zou ik ermee stoppen. Of het supplement moet je natuurlijk echt door de dagen heen slepen, dan gewoon voor lief nemen tot je examens voorbij zijn.
LoeOrange schreef:ik had een vraagje: stel je slikt de pil en gaat net nadat je ongesteld bent geweest met een jongen naar bed, en je doet het zonder condoom, en je vergeet 2 weken na de seks de pil. kan je dan zwanger zijn?
Anoniem schreef:ik heb sinds kort mijn 2e mirena....met mijn vorige had ik geen last/pijn meer met menstruatie.
en nu loop ik krom van de pijn,het is echt heel vervelend..
Weet wel dat ik dit in de beginperiode van mijn 1e mirena ook had(toch wel zeker 1,5 jaar).
Hopenlijk niet nu weer..
herkent iemand dit?
Citaat:De pil zorgt er inderdaad voor dat je menstuatie vaak korter en mi9nder hevig en pijnlijk is. Misselijk ben ik er zelf nooit van geweest en ik heb al helemaal nooit gehoord dat mensen ervan moesten braken. Ik denk dat het wel helpt om hem tijdens het eten te nemen, zodat je al iets in je maag hebt als je hem slikt.