Ik vind een tragus wel mooi, maar die durf ik dus juist echt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:Jeeej!Ik heb eindelijk een korter staafje in mn ash
Ben helemaal blij! (wou ik even kwijt
) Krijg er trouwens echt heel veel reacties op. Laatst gewoon iemand in de stad die me achterna kwam rennen om te vragen en te kijken of hij nou echt recht door mn lip heen zit
idinn schreef:Dat kan toch niet lekker zitten... langer staafje ok, maar dit ziet er toch gewoon veel TE groot uit?
Ik had vorige week de eerste vakantiedag echt de geweldige actie om achter mijn rechter MD te blijven hangen .. vliegveld nog niet af of het zag er al niet uit. Maar hij zit nog, dacht echt halverwege de week dat die eruit zou vallen... de tweede dag bleef ik met mijn nagel achter de linker hangen maar dat ging iets minder hard. Soms vraag ik me af waarom ik ze heb genomen, ik ben zoooo niet handig
Maar ze zitten allebei nog, al zit de rechter nu wel erg oppervlakkiger .. nog zo'n actie en hij is er denk uit .. dan ga ik me denk wel heel kaal voelen
Yunaa schreef:Gatsie, met die tongpiercings heb ik helemaal niets! Raar heVooral ik nu dat filmpje heb gezien, nee bedankt
Ik zelf heb een oorpiercing, heb hem nu al een jaar. En er zit een klein diamanten knopje in.
Alleen ik blijf het raar vinden dat mijn lichaam hem nog steeds niet heeft geacepteerd.
Ik blijf nog steeds een beetje gevoelig daarvoor lijkt het wel, en soms heb ik nog een klein korstje enzo.
![]()
Een navelpiercing zit ik ook over te denken, ik ben toch dun zat![]()