[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:52

Ik heb echt geen last gehad van dat lange staafje in m'n tong hoor heb hem volgens mij bijna 8 maand gehad :')
Ik vind een tragus wel mooi, maar die durf ik dus juist echt niet :P

Connie

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:58

Ik durf dus niet te laten piercen in 'zachte' huid :') Kraakbeen dan weer wel. Helix + tragus. Tweede gaatjes schieten vond ik pijnlijker...

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:03

Kraakbeen zou ik dan dus juist weer tegenop zien :P

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:09

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:12

Oeh bah, alsof ie er niet doorheen wilde :x

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:16

Omg. Dat laatste filmpje! Wat een naar gezicht zeg...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:25

Oh god met haar mond...... :x

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:34

Jeeej! :D Ik heb eindelijk een korter staafje in mn ash :D Ben helemaal blij! (wou ik even kwijt :P) Krijg er trouwens echt heel veel reacties op. Laatst gewoon iemand in de stad die me achterna kwam rennen om te vragen en te kijken of hij nou echt recht door mn lip heen zit :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:42

Die meid op het filmpje krijgt wel een heel lange staaf er door heen. Ik snap dat langer beter is dan te kort. Maar ik vraag me bij deze af of de tong vooraf wel is afgemeten? :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:53

Dat kan toch niet lekker zitten... langer staafje ok, maar dit ziet er toch gewoon veel TE groot uit?

Ik had vorige week de eerste vakantiedag echt de geweldige actie om achter mijn rechter MD te blijven hangen .. vliegveld nog niet af of het zag er al niet uit. Maar hij zit nog, dacht echt halverwege de week dat die eruit zou vallen... de tweede dag bleef ik met mijn nagel achter de linker hangen maar dat ging iets minder hard. Soms vraag ik me af waarom ik ze heb genomen, ik ben zoooo niet handig :+

Maar ze zitten allebei nog, al zit de rechter nu wel erg oppervlakkiger .. nog zo'n actie en hij is er denk uit .. dan ga ik me denk wel heel kaal voelen :o

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:16

Inderdaad, dan kun je je mond toch nauwelijks dichtdoen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:23

Als dat telkens overal tegenaan duwt, zal dat toch niet echt bevorderlijk zijn voor de genezing inderdaad..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:24

Argh dat filmpje! Dat ziet er echt heel akelig uit. En inderdaad zelf de tang laten vast houden en met je mond het staafje eraf halen, echt schandalig..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:10

Volgens mij was mijn eerste staafje 20mm? Wat een rotding, aangezien mijn tong helemaal niet is gaan zwellen en m'n eindmaat 12mm was, maar ik moest wel mooi 2 weken met dat veel te lange kreng rondlopen. :')

Bij mij gebruikten ze geen tang trouwens, en geen verdovingspulletje. Was ook zo gebeurd, je voelde de naald er doorheen gaan maar pijnlijk was 't niet, hoogstens een soort speldenprikje. :+

Horsii_mine schreef:
Jeeej! :D Ik heb eindelijk een korter staafje in mn ash :D Ben helemaal blij! (wou ik even kwijt :P) Krijg er trouwens echt heel veel reacties op. Laatst gewoon iemand in de stad die me achterna kwam rennen om te vragen en te kijken of hij nou echt recht door mn lip heen zit :')

Haha, dat is wel heel droog. :')

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:22

ooh gosh dat filmpje ziet er naar uit.
ook dat gezicht van het meisje. en toen die vrouw hem met haar mond eruit haalde was het feest compleet.

ik ga morgen toch eens kijken bij een piercingshop met moederlief. laat haar eens even kijken wat alles is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:27

idinn schreef:
Dat kan toch niet lekker zitten... langer staafje ok, maar dit ziet er toch gewoon veel TE groot uit?

Ik had vorige week de eerste vakantiedag echt de geweldige actie om achter mijn rechter MD te blijven hangen .. vliegveld nog niet af of het zag er al niet uit. Maar hij zit nog, dacht echt halverwege de week dat die eruit zou vallen... de tweede dag bleef ik met mijn nagel achter de linker hangen maar dat ging iets minder hard. Soms vraag ik me af waarom ik ze heb genomen, ik ben zoooo niet handig :+

Maar ze zitten allebei nog, al zit de rechter nu wel erg oppervlakkiger .. nog zo'n actie en hij is er denk uit .. dan ga ik me denk wel heel kaal voelen :o

Je kan ze terug dieper duwen of strak af plakken. ;)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:05

Gatsie, met die tongpiercings heb ik helemaal niets! Raar he := Vooral ik nu dat filmpje heb gezien, nee bedankt :') Ik zelf heb een oorpiercing, heb hem nu al een jaar. En er zit een klein diamanten knopje in. :) Alleen ik blijf het raar vinden dat mijn lichaam hem nog steeds niet heeft geacepteerd. :j Ik blijf nog steeds een beetje gevoelig daarvoor lijkt het wel, en soms heb ik nog een klein korstje enzo. }:0
Een navelpiercing zit ik ook over te denken, ik ben toch dun zat :') :):)

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:10

Oooh vreselijk... :P Krijg er kippenvel van,, ielllll...
Ik denk trouwens aan om volgende week ff langs de tattoo shop te wippen..
Weten jullie nog wat mooie spreuken in het engels..??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:19

Yunaa schreef:
Gatsie, met die tongpiercings heb ik helemaal niets! Raar he := Vooral ik nu dat filmpje heb gezien, nee bedankt :') Ik zelf heb een oorpiercing, heb hem nu al een jaar. En er zit een klein diamanten knopje in. :) Alleen ik blijf het raar vinden dat mijn lichaam hem nog steeds niet heeft geacepteerd. :j Ik blijf nog steeds een beetje gevoelig daarvoor lijkt het wel, en soms heb ik nog een klein korstje enzo. }:0
Een navelpiercing zit ik ook over te denken, ik ben toch dun zat :') :):)

Oor heeft gewoon een erg lange genezingstijd. ;)

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:28

Brrrr ik krijg echt kippenvel bij het zien van die tong piercing filmpjes, en ik wil zo graag en tongpiercing

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:37

Hahahah sorry mijn laatste regels waren niet voor dit topic bedoeld.. :P

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:39

zijn er hier mensen die een bridge hebben? ik ben er nml een beetje verliefd op <3

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 23:40

ShirleyM schreef:
zijn er hier mensen die een bridge hebben? ik ben er nml een beetje verliefd op <3

Red_Savage heeft er een :D

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 13:08

je moet niet naar het filmpje gaan kijken als je een tongpiercing wil hebben. alleen de snelle en leuke filmpjes bekijken op internet.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:23

2.0 mm is toch gewoon 2 milimeter? :=
Of is dat 20 milimeter? Want dat zegt een vriendin van me :P