Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En flesvoeding blijft uiteindelijk altijd "namaak".
dus vond dt goed). Dus geen krampjes zal ongetwijfeld bij 99% zo zijn maar die van mij was dan een uitzondering.
. Idd in het begin moet je ze goed wakker houden tijdens het voeden maar dat is alleen in de opstartfase.
Maar het geeft niet, ieder op zijn eigen manier, nietwaar? In ieder geval kwam de voorspelling van mijn kraamhulp uit en ik denk niet dat ze vantevoren aan de mooie blauwe oogjes van mijn meiske had kunnen zien dat ze geen darmkrampjes zou krijgen. Het zal dus wel iets met elkaar te maken hebben (wakker houden, tussendoor de lucht er even uitkloppen
, "gaatjes zoeken" door op strategische plekken even te prikken als madam dacht dat ze wel genoeg had: ik kreeg soms het gevoel dat zo'n baby een soort worst is die tot in ieder gaatje strakgespannen van de melk moet staan
).
xxStitchxx schreef:nou ik vond borstvoeding geven helemaal niks.
het voelde juist erg onnatuurlijk aan, mocht er een 2e komen dan geef ik echt geen borstvoeding.
misschien sneu voor het kindje maar ik werdt er zo ongelukkig van.
respect voor de mensen die wel doorzetten!!

[/quote]
)PriscaZ schreef:Andersom vind ik dat iedereen wat soepeler moet zijn tegenover fv. Ik vind het belachelijk dat je geen goede informatie kan vinden over fv bij zuigelingen. Als je om welke reden dan ook voor fv kiest, moet je er wel informatie over kunnen vinden. Over de verschillende soorten flessen bijvoorbeeld en over de verschillen in breedtes van spenen. Ik begrijp dat daar geen reclame voor gemaakt mag worden, maar je moet wel informatie kunnen vinden. Zo liepen wij er bijvoorbeeld tegenaan dat we Aventflessen gekocht hadden, maar daar schijnt zo goed als geeneen prematuur uit te kunnen drinken. Dat wisten wij niet, want daar vind je geen informatie over. Pas in het ziekenhuis bleek dat en konden zij meteen toen ze de fles zagen vertellen dat dat waarschijnlijk niet ging lukken... Beetje jammer, als dat gewoon info was geweest die we vooraf op hadden kunnen zoeken, hadden we die natuurlijk niet gekocht. (meteen vanuit het ziekenhuis Difrax gaan kopen)