jeetje zeg wat een heftig verhaal heb het met een brok in mijn keel zitten lezen. heel veel sterkte voor jullie!!
Celiien
Geplaatst: 08-05-11 19:09
Och jemig! Verschirkkelijk veel sterkte!
LauraKiara
Geplaatst: 08-05-11 19:24
wow, verschrikkelijk verhaal, heeel heel veel sterkte metdit enorme verlies, ik kan het niet anders verwoorden echt mooi opgeschreven, en wat een werk. je hebt gelukkig veel van hem gehouden en goed afscheid kunnen nemen.
zacharyhill
Geplaatst: 08-05-11 19:33
Nu is er stilte bij jou en rust. Je mooie lieve gezicht ziet eruit of je in slaap bent gekust.
Wij houden hier allen bij jou de wacht. Jij ligt zo onwerkelijk mooi tussen die grote bloemen pracht.
Met veel liefde ben je geboren, zwaar is het om jou te laten gaan, hoe moeten we verder zonder jouw in dit aardse bestaan.
De herinnering aan jou lieve schat blijft achter stil en zacht. Al die je lief hebben weten dat ook jij op ons wacht!
Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje
Lieve kaatje77 ik heb huilend je verhaal gelezen, wat verschrikkelijk, maar wat ontzettend mooi heb je dat kunnen verwoorden, ik heb diep respect voor je verhaal. Een zwangerschap kan zoals je zelf al beschreef heel mooi zijn, maar er zit ook een andere kant aan! Heel veel sterkte, en een dikke knuf.
Sammielola13
Geplaatst: 08-05-11 21:26
jeetje, wat erg ik zit hier echt met tranen in mn ogen, wat sneu ! nog veel sterkte
wat ontzettend ontroeren geschreven dit, zit met een brok in mijn keel te lezen... Ontzettend naar dat jullie zwangerschap zo'n wending heeft genomen. Gelukkig hebben jullie het goed af kunnen sluiten, een mooi iets ook met die vlindertuin zo te lezen! Veel sterkte met het verlies en moge de toekomst jullie een mooi wonder schenken
Heel veel sterkte, wat een lang en aangrijpend verhaal..
sidneylover
Geplaatst: 09-05-11 11:34
Echt een heel heftig verhaal, ik heb het met de tranen in mijn ogen gelezen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies, en ik hoop dat jullie het uiteindelijk een plekje kunnen geven.
Syrianda
Geplaatst: 09-05-11 13:13
Poeh......wat een verhaal. Ben zelf net bevallen van een zoon.... Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk jullie het hebben gehad en nog hebben waarschijnlijk. Zo'n beslissing neem je niet zomaar!
He bah wat verschrikkelijk voor jullie zeg! Maar wat mooi dat jullie elkaar zo kunnen steunen en hopelijk komen jullie hier nog 10x sterker uit dan dat jullie al waren.
Ik heb het verhaal inmiddels al 3 keer gelezen en elke keer met tranen in mijn ogen. wat ontzettend heftig wat jullie hebben mee gemaakt zeg! ontzettend veel sterkte!
We kunnen nooit iedereen persoonlijk bedanken, maar het doet ons echt heel veel dat jullie allemaal met ons meeleven Den is inmiddels weer en week aan het werk en ik ga denk ik volgende week weer een poging wagen.....
Mooi om te horen dat het ook weer wat beter gaat! Succes met het werken
Eilandje
Geplaatst: 09-05-11 15:57
Ppfff, wat een aangrijpend verhaal. Ik wens je heel veel sterkte en moed.
fjordowner18
Geplaatst: 10-05-11 06:47
na lang wikken en wegen, wil ik toch even reageren. teneerste voel ik de liefde voor je kindje ervan afspatten.
het was erg emotioneel om je verhaal te lezen, vooral omdat mijn zus hetzelfde heeft meegemaakt, maar deze heeft toen besloten om het te houden, met 36 weken is hij geboren en heeft nooit geleefd.
de reden dat ik reageer is, omdat ik het heel erg sterk vind dat jullie deze keuze hebben gemaakt, ik denk namelijk dat deze keuze het eerlijkst is tegenover je kindje.
heel erg veel sterkte in deze vreselijke moeilijke periode
Gut Karin wat slaat dit in!!! Heel veel sterkte!!! Ik weet bijna wat je meemaakt, alleen heeft mijn zus nooit de keuze kunnen maken en heeft een ernstig gehandicapt dochtertje.
Ik heb niks mee dan respect voor je! Jullie hebben en het juiste besluit genomen!
En toch ook veel geluk in de toekomst met elkaar en eventueel een 2e kindje.
Leonyr
Geplaatst: 14-05-11 23:48
Tranen in mijn ogen, heel veel sterkte
96Laura
Geplaatst: 14-05-11 23:58
Ontzettend heftig! Veel sterkte Goed dat jullie deze beslissing hebben kunnen maken, heel dapper!