[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilsexxx

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:12

Ja inderdaad.. kan ik misschien ook wel ongeveer weten wat het gaat kosten. Alleen wil ik graag naar alkmaar,naar saskia. Vind haar creaties zo mooi! (http://www.tattoopalace.com/sasragdoll.htm) Vind trouwens alleen de 'realistische' tattoo's mooi. Dus zoals de bloemen. Ook het schaduwgebruik vind ik erg mooi!
Alleen een probleempje, ik woon echt helemaal boven in friesland. Dus misschien dat jullie nog een goede in friesland weten? Mijn broer heeft zijn tattoo's bij tattoo richard laten zetten. Ook erg mooi :j

Wat ik graag in m'n tattoo wil is dat het net lijkt alsof de vlinder en de bloemen echt lijken, dus met diepte. De tekst zelf moet ook wat ouderwets lijken, en niet strakke lijnen. Wat een eisen heb ik zeg haha :+ . Alleen het is wel iets voor altijd, dus dan meot 't natuurlijk ook goed gebeuren!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:57

ik vind het erg veel tekst voor in 1 tattoo... denk daar goed over na!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:29

Ik vind het ook een behoorlijke zin, ik vind het zonde om zoveel tekst op je lichaam te zetten, je kuntb eter iets zoeken dat dit symboliseert.

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:56

Dat is waar... alleen die tekst heeft me door heel wat heen gesleept. Weet ook niet hoe klein de tattoeerder kan tattoeeren , want het moet niet zo zijn dat de tekst na een paar maanden/jaren niet meer te lezen is. Ik kan ook alleen de 1e 4 zinnen doen. (dus tot ...never forget) Dan als afsluiter; life goes on.
Dat is dan al weer een regel en aantal woorden minder.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:57

Té klein zou ik inderdaad niet doen..
Vind 't ook erg veel zinnen :j Wel een mooie tekst hoor, begrijp me niet verkeerd :D
Maar voor een tattoo misschien een beetje too much :)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:01

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:08

Hmm! Het is idd ook veel tekst, weet ook niet of dat wel mooi staat voor als ik m ga zetten. Ik heb een idee!
Ik doe dit;

Keep smiling with the sad,
love what you got and remember what you had
Just remember, life goes on

Zoiets? Of is dat weer wat kortaf.

@anna, ik zal er eens even binnen stappen, zien wat vor werk ze leveren!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:15

Dat vind ik wel mooi inderdaad :j

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:21

Dat is in iedergeval al een stuk korter, morgen de zinnen wat mooier laten afronden. Misschien doe ik ook wel een andere tekst. Zoals: Keep your head up, waar een wil is, is altijd een weg (in het engels of spaans). Die vind ik ook erg mooi, en heeft mij óók door de moeilijke periodes heen gesleept. En net zoals bij de andere tekst, is het altijd een oppepper vanwege de tekst. :)

Edit; kan ook de 2 samen voegen. Dus ipv ; life goes on, de tekst ; Keep your head up. Ofzo. Ik ga morgen maar even kijken wat mooi is, gaat nu niet meer lukken, ben zo moe haha

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 23:50

Is hier iemand met bijvoorbeeld een vierkant ofzo getattooeerd? (in ieder geval een wiskundige vorm/iets waar hoeken van 90graden in zitten? :* Ik vraag me af hoe dat er nou uit ziet, gezien ik maar in mijn hoofd blijf zitten met een trap naar zolder als tattoo :') (en iedereen me maar raar aankijken..)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 02:55

ik vind dit trouwens ook een hele mooie variant op de vogels

Afbeelding

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 04:48

Wauw inderdaad!

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 08:05

Laatst bijgewerkt door Lalidan op 04-05-11 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote omgezet in link

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:10

Horsii_mine schreef:
Is hier iemand met bijvoorbeeld een vierkant ofzo getattooeerd? (in ieder geval een wiskundige vorm/iets waar hoeken van 90graden in zitten? :* Ik vraag me af hoe dat er nou uit ziet, gezien ik maar in mijn hoofd blijf zitten met een trap naar zolder als tattoo :') (en iedereen me maar raar aankijken..)

Moet het persee de zolder zijn? Want ik zie zo ontzettend veel mooie voorbeelden als je gewoon alleen op stairway zoekt! En dan heb je ook het idee van naar boven gaan (als ik mij kon herinneren van het vorige topic was het toch zoiets van naar boven gaan en niet weten wat er daarboven is ofzo?)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:12

Horsii_mine schreef:

Bedoel je zo'n soort uitklaptrap naar een zoldertje?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:17

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:27

_Lola_ schreef:
Horsii_mine schreef:

Moet het persee de zolder zijn? Want ik zie zo ontzettend veel mooie voorbeelden als je gewoon alleen op stairway zoekt! En dan heb je ook het idee van naar boven gaan (als ik mij kon herinneren van het vorige topic was het toch zoiets van naar boven gaan en niet weten wat er daarboven is ofzo?)

Ik vind naar zolder wel het mooist ja :j Omdat je dan zo'n uitklapdeurtje erboven kan maken :D Je moet nog net 1 deurtje openen voor je er bent *D Verder hou ik niet zo van trappen eigenlijk :P

Miseria schreef:
Horsii_mine schreef:

Bedoel je zo'n soort uitklaptrap naar een zoldertje?

:j Zoiets: *Klik*
Laatst bijgewerkt door Cubone op 04-05-11 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:30

Cool! Denk toch dat je tattoo artist zelf moet benaderen voor rechte lijnen die ze gezet hebben. Denk dat het je daarom gaat?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:33

Ja :j Ik wil niet zo'n "dikke" tattoo. Maar gewoon hele dunne, strakke lijnen en eigenlijk ook geen schaduwen enzo := Maar wel echt superstrak! Ieder lijntje moet 100% perfect zijn en helemaal recht.. Maar vind dat wel lastig.. Ik zag laatst 2 tattoo's bij vrienden van me en die lijnen waren zo bibberig :') Moet binnenkort even vragen waar hun heen zijn geweest dan ga ik daar niet heen ( :o ) (Waren mooie ideeën, maar vond de lijnen echt slecht gedaan) Ik moet dus echt iemand vinden die daar supergoed in is :D

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:45

Het enige wat ik weet is dat Dex (tattooDex.nl) heel goed is in details. Ik ken alleen mijn tattoo en mijn zusjes tattoo en daar zitten weinig strakke lijnen in zeg maar :) . Maar zij werd mij aangeraden als goed in detail, wellicht ook met strakke lijnen dan.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 10:20

Hallo iedereen,

ik kom me ook even melden! Ik heb eindelijk een goed idee voor mijn tattoo..
Ik ben het nog verder aan het uitwerken hoe en wat precies. Verder ben ik ook benieuwd naar de kosten en waar ik dit het beste kan laten zetten, ben niet erg plaats gebonden e.d.

Ik wil graag de tekst "Vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht" in het russisch (не борются за то, что не борется за вас) op mijn linker zijkant van mijn bh bandje tot heup.

http://www.den-tumi.be/tekst%20zijkant.JPG

http://www.tattooedwomen.info/wp-conten ... ganfox.jpg

Ik moet het russische nog verifieren, maar wat vinden jullie ervan?

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 10:30

_Inga schreef:
Hallo iedereen,

ik kom me ook even melden! Ik heb eindelijk een goed idee voor mijn tattoo..
Ik ben het nog verder aan het uitwerken hoe en wat precies. Verder ben ik ook benieuwd naar de kosten en waar ik dit het beste kan laten zetten, ben niet erg plaats gebonden e.d.

Ik wil graag de tekst "Vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht" in het russisch (не борются за то, что не борется за вас) op mijn linker zijkant van mijn bh bandje tot heup.

http://www.den-tumi.be/tekst%20zijkant.JPG

http://www.tattooedwomen.info/wp-conten ... ganfox.jpg

Ik moet het russische nog verifieren, maar wat vinden jullie ervan?

Ik vind het beide mooi, de tweede is ook wel sexy :)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 10:39

Die hele vrouw is sexy dus dan gaat dat nog al snel haha!!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 10:55

_Inga schreef:
Die hele vrouw is sexy dus dan gaat dat nog al snel haha!!

Dat is waar :o :D
Dus als jij er ook zo uitziet zou ik die doen _/-\o_

Sylviaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 11:02

Heee ik meld me ook even. Ik wil misschien ook binnenkort een tattoo laten zetten (misschien, want ik ben een schijtert) en dan wil ik de naam van mn hond laten zetten: Joy. Ik weet alleen nog niet zo goed waar want zoals ik al zei ben ik echt een schijtert haha en ik wil het ook onopvallend doen omdat ik niet wil riskeren dat ik bijv. niet aangenomen wordt bij een bedrijf oid.

Alvast bedankt!