Crazyshar dankje. Hij zit helaas tegenover mij en dus dagelijsk (meerdere keren) wel contact. Ja, in datzelfde l*llige project is hij eerder ook 3 weken op vakantie gegaan zodat ik het ´alleen´ moest opknappen. Alleen op één of andere manier wordt het maar niet duidelijk dat ik voor ik me ziek meldde ook het gevoel had er alleen voor te staan. Volgens hun visie hebben ze er alles aan gedaan om mij hulp te geven op de momenten dat ik het vroeg, om de dag erna die hulp ander werk op te dragen bij wijze van.
Net wel gesprek gehad, waarin ook naar voren komt dat ik zelf misschien nog aardig wat problemen heb met verantwoordelijkheden. Klopt ook wel, zit zelf stiekem aardig in knoop. Maar heb er dan wel de pest in dat zo´n gesprek zo draait dat ik aan mezelf moet werken en dat ´het bedrijf´ er helemaal niks aan kunnen doen. Dat is ook niet helemaal waar natuurlijk. Terwijl ze wel degelijk begrip en evt. gewoon wat extra bij zouden kunnen springen/ sturen als ik het dus even niet zie zitten bv. Maar het is veel makkelijker om alles op mij af te schuiven denk ik..