Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha)
maar, als kind ging ik ook naar haar en moet zeggen dat die laserbehandeling toen echt altijd heel erg geholpen heeft. Dus ergens geloof ik wel in alles. Ook al komt het wat als 'onzin' over
.
laten we hopen!
Ervaringen delen hé
SusanH schreef:Immunotherapie wil ik ook wel proberen, denk er al een tijd over na om dat te doen. Heb het dit jaar niet kunnen doen omdat ik tot en met eind maart nog borstvoeding gaf. Ondanks de pillen en neusspray (levoceterizine en beclometason) voel ik me een dweil, hangerig en moe. Heb ook last van mijn oren de afgelopen paar dagen, helemaal als ik buiten loop, en mijn lymfeklieren en slijmvliezen zijn erg opgezet. Ik heb al de homeoptahische variant geprobeerd van desensibilisatie, misschien dat dit wel een uitkomst is. Alleen lees ik nogal gemengde reacties. Misschien eens bij mijn ha navragen wat de mogelijkheden zijn.
tegen het zware gevoel neem ik maar een kop koffie met suiker.. Past dan wel niet in mn dieet maar compenseren we wel weer met veel water
die neusspray haalt de kriebels weg
Zeker niet met iets dat zo bij de drogist te verkrijgen is..... Uiteraard zegt de reclame het wel
Voor ik antihistamine nam liep ik super-erg te snotteren en mijn ogen jeuken steeds en ik ben vandaag weer zo MOE