Ik vind het zelf makkelijker met potlood, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!
Even wat anders.. ik heb net m'n Beautyblender met een wasje meegedraaid. Heeft er niet zichtbaar van geleden en is nu super mooi schoon! Heb 'm wel in zo'n netje gedaan!
ZO! Dat vind ik echt extreem onrespectvol overkomen.
Heeft iemand die nieuwe Nivea doekjes al gebruikt trouwens? Gaat je make up daar goed mee af, of andere tips voor goede make up remover? Tot nu toe krijg ik alleen mijn make up goed af met Babyface van Lush, maar dat is niet altijd handig,
Als je z'n naam noemt weet ik ook meteen waar je het over hebt
Gaat met die Clinique ook je mascara en alles goed eraf? Zodat je niet 's morgens als een panda wakker wordt? Als dat zo is wil ik Clinique nog wel een nieuwe kans geven, want vind het tot nu toe maar een prut merk.
ja, clinique werkt bij mij heel goed heb het 3stappen plan, dagcreme en binnenkort wanneer ik mn salaris heb ook de nachtcreme hehehe...
Urbanus
Geplaatst: 22-02-11 23:16
cindybijl schreef:
wuhahaha moet je wel zn naam weten en die weet ik dus niet!
Staat er bij in het filmpje. Een beetje respect zou niet misstaan
Bienotje
Geplaatst: 22-02-11 23:33
Enkore, heb wel regelmatig filmpjes van hem gezien. Echte MAC fan, maar vidn het toch wat raar een man die zijn gezicht aan alle kanten met foundation insmeert en bezig gaat met contouren enzo..
Ik gebruik trouwens de reinigingsdoekjes van Hema, die zijn voor prijs kwaliteit goed te doen Heb ook wel van bv. garnier of kruidvat eigen merk gevoelige huid geprobeerd maar die zijn juist geen succes, dat levrrt irritatie. Die van de heme bij mij niet
haha in Amerika heb je in de sephora ook altijd helemaal opgemaakte mannen lopen, en zelfs bij Macy's en bloomingdales ed. Echt wel bizar, maargoed.... Opzich als het als manzijnde je hobby is..
Daar ben ik ook geweest, maar ookd aar zit ik er toch niet o te wachten. In tegenstelling tot bv een corner bij MAC waar een man je opmaakt. Ik geloof wel dat het goede MUA's zijn, maar make up bij ze zelf zichtbaar aangebracht vind ik toch too much denk ik