ik heb ech een goede dag gehad vandaag! Morgen kan het weer heel anders gaan want vandaag ging wel heel soepel, maar dat heb ik toch weer gehad!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Dat is ook verschrikkelijk zeg. Vanaf je kin en een beetje je armen..
Ik weet niet of het dan nog zou hoeven voor mij.
Dan ben ik maar blij dat ik sinds kort netjes met bodyprotector rijd, als anti bodyprotector type.
Lekker van je duim.
Sin_ schreef:Ik ken je niet, maar wil even zeggen dat ik het super knap vind hoe je er mee omgaat! Normaal lees ik niet alle 11 pagina's van een topic door, maar ik vond jouw reacties echt super om te lezen. Je gaat er zo nuchter mee om, maar zoals je zelf al ergens zei, je had ook dood kunnen zijn. Ik wens je heel veel sterkte en succes met je revalidatie. Hopelijk krijg je het vertrouwen in je lichaam weer terug en gaat de angst dat het nog een keer gebeurd weg. Die angst begrijp ik wel. Ik ben genezende van kanker en ben ook het vertrouwen in mijn lichaam kwijt.
marleen_88 schreef:Jeetje meid, wat een ellende!
Ik vind dat je enorm sterk overkomt en zo te lezen gaat je revalidatie ook goed.
Blijf dat vooral volhouden, hoe meer jij je inzet, hoe beter je revalidatie zal gaan.
Wel pijnlijk van je duim tussen de wielen van je rolstoel!
aerdenhout1 schreef:Meid...lees eigenlijk net dit topic, maar trek je alsjeblieft niet alle ellende van de wereld aan he!
Natuurlijk is het moeilijk, maar god zij dank kom jij er wel weer uit zoals ik kan lezen!
Je bent natuurlijk veels te jong voor dit soort dingen, maar aan de andere kant geeft je leeftijd je ook weer de kracht om verder te gaan en daar ben je dan ook goed mee bezig!
Hoe moeilijk het ook is, laat even de rest van de wereld waar het niet goed mee gaat "stikken" en denk aan je zelf!
JIj hebt ook niet niets voor je kiezen gekregen he!!
Heel veel sterkte met het verdere verloop van je revalidatie......gaat goed komen, ben ik van overtuigd!!!