Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Een bloemetje voor Ayasha...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:47

Kath kan soms balletjes vangen met links en ze ook in een door mij bepaalde richting terug gooien, kon normaal de trap af vandaag (dus niet links naar beneden, rechts bijzetten maar echt links-rechts ). En heb net mijn veter gebonden :D

ik heb ech een goede dag gehad vandaag! Morgen kan het weer heel anders gaan want vandaag ging wel heel soepel, maar dat heb ik toch weer gehad!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:49

Dat is goed nieuws. :D
Hoe gaat het met het verwerken van het hele verhaal in je bovenkamer?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:04

goh, ik kreeg gisteren te horen dat een vriendin van me nooit meer zal lopen en dat lag erg gevoellig... (ze was vanaf haar kin verlamd na een val van het paard, in Hoensbroek hebben ze haar handen en armen nog beperkt aan het werk gekregen maar daar houdt het helaas op voor haar... Ze is nog twee jaar jonger dan ik. Nu komt ze twee keer per week naar hier maar ze zit in een andere groep dus had haar nog niet gezien, maar haar kinesist was mijn kinesist toen ik nog op neurologie lag.En die zei dat het niet meer goed kwam en dat raakte wel.... Dus of het al verwerkt is?

en heb mijn duim op mijn laatste dag dat ik met mijn rolstoel moet rijden nog tussen het wiel gestopt en volgens mij is ie lichtjes uit de kom geweest gezie het vreselijk veel pijn deed en toen voelde ik iets' verschuiven' (wilde kijken of ie nog kon bewegen want zo niet moest ik iemand roepen en toen voelde ie gelijk een serieuze verstuiking en rond het gewricht werd het meteen blauw en ging het zwellen, werd dubbel zo dik als mijn andere en nu is ie nog steeds gezwolllen := :roll:

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 16:20

Wat ben je ook een muts he :')
Wat fijn van je traplopen! Hartstikke goed!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:25

Dat is ook verschrikkelijk zeg. Vanaf je kin en een beetje je armen..
Ik weet niet of het dan nog zou hoeven voor mij.
Dan ben ik maar blij dat ik sinds kort netjes met bodyprotector rijd, als anti bodyprotector type.

Lekker van je duim. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:00

Jeetje meid, wat een ellende!

Ik vind dat je enorm sterk overkomt en zo te lezen gaat je revalidatie ook goed.
Blijf dat vooral volhouden, hoe meer jij je inzet, hoe beter je revalidatie zal gaan.

Wel pijnlijk van je duim tussen de wielen van je rolstoel! :=

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:08

Meid...lees eigenlijk net dit topic, maar trek je alsjeblieft niet alle ellende van de wereld aan he!
Natuurlijk is het moeilijk, maar god zij dank kom jij er wel weer uit zoals ik kan lezen!
Je bent natuurlijk veels te jong voor dit soort dingen, maar aan de andere kant geeft je leeftijd je ook weer de kracht om verder te gaan en daar ben je dan ook goed mee bezig!
Hoe moeilijk het ook is, laat even de rest van de wereld waar het niet goed mee gaat "stikken" en denk aan je zelf!
JIj hebt ook niet niets voor je kiezen gekregen he!!
Heel veel sterkte met het verdere verloop van je revalidatie......gaat goed komen, ben ik van overtuigd!!!

Sin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:34

Ik ken je niet, maar wil even zeggen dat ik het super knap vind hoe je er mee omgaat! Normaal lees ik niet alle 11 pagina's van een topic door, maar ik vond jouw reacties echt super om te lezen. Je gaat er zo nuchter mee om, maar zoals je zelf al ergens zei, je had ook dood kunnen zijn. Ik wens je heel veel sterkte en succes met je revalidatie. Hopelijk krijg je het vertrouwen in je lichaam weer terug en gaat de angst dat het nog een keer gebeurd weg. Die angst begrijp ik wel. Ik ben genezende van kanker en ben ook het vertrouwen in mijn lichaam kwijt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 19:24

moonfish13 schreef:
Dat is ook verschrikkelijk zeg. Vanaf je kin en een beetje je armen..
Ik weet niet of het dan nog zou hoeven voor mij.
Dan ben ik maar blij dat ik sinds kort netjes met bodyprotector rijd, als anti bodyprotector type.

Lekker van je duim. :+

daar heb je voor je hals niet veel aan vrees ik :)

Sin_ schreef:
Ik ken je niet, maar wil even zeggen dat ik het super knap vind hoe je er mee omgaat! Normaal lees ik niet alle 11 pagina's van een topic door, maar ik vond jouw reacties echt super om te lezen. Je gaat er zo nuchter mee om, maar zoals je zelf al ergens zei, je had ook dood kunnen zijn. Ik wens je heel veel sterkte en succes met je revalidatie. Hopelijk krijg je het vertrouwen in je lichaam weer terug en gaat de angst dat het nog een keer gebeurd weg. Die angst begrijp ik wel. Ik ben genezende van kanker en ben ook het vertrouwen in mijn lichaam kwijt.

sterkte meid :(:)
jij hebt dan ook een erg zware periode nu, als je het kwijt wil mag je altijd pb'en :)

marleen_88 schreef:
Jeetje meid, wat een ellende!

Ik vind dat je enorm sterk overkomt en zo te lezen gaat je revalidatie ook goed.
Blijf dat vooral volhouden, hoe meer jij je inzet, hoe beter je revalidatie zal gaan.

Wel pijnlijk van je duim tussen de wielen van je rolstoel! :=

_O- ik heb nieuwe vloekwoorden in mijn woordenboek zegma..... :')

aerdenhout1 schreef:
Meid...lees eigenlijk net dit topic, maar trek je alsjeblieft niet alle ellende van de wereld aan he!
Natuurlijk is het moeilijk, maar god zij dank kom jij er wel weer uit zoals ik kan lezen!
Je bent natuurlijk veels te jong voor dit soort dingen, maar aan de andere kant geeft je leeftijd je ook weer de kracht om verder te gaan en daar ben je dan ook goed mee bezig!
Hoe moeilijk het ook is, laat even de rest van de wereld waar het niet goed mee gaat "stikken" en denk aan je zelf!
JIj hebt ook niet niets voor je kiezen gekregen he!!
Heel veel sterkte met het verdere verloop van je revalidatie......gaat goed komen, ben ik van overtuigd!!!

ik ook :j en nou zou'k er nog eens in moeten slagen om die koreaan die mijn schedel gejat heeft te spreken want dat is degene die bepaalt of ik een rijvaardigheidstest moet doen, maar als dat moet, moet ik mijn rijbewijs inleveren en houdt de gemeente het in bewaring tot ik geschikt bevonden ben. :+ dus kzou 't wel moeten weten.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:39

O jee, ik zie dit topic nu pas voorbij komen en schrik hier echt van. Wat een verhaal..

Ik denk dat ik even niets zinniger kan bedenken als héél veel, en heel snel beterschap gewenst, en de moed en kracht om je ook op de wat slechtere dagen door de revalidatie en de piekermomenten te slaan.

Zo te lezen heb je daar een uitstekend stel dokters in de buurt, die verdienen ook een bloemetje!

Met dit stel was het niet erg opgeschoten ;-)
Afbeelding

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:52

jeetje ik ees nu pas dit topic maar wat erg. ik vind het heel knap hoe jij je hier doorheen slaat. heel veel sterkte en succes met de revalidatie.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:13

Super dat je zo'n goede dag hebt, alleen jammer dat je dan weer net even je duim tussen de wielen moet steken. :(:)

Ayasha schreef:
En heb net mijn veter gebonden :D

Heb je nu ook een strikdiploma gekregen? *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 12:43

Voor de mensen die Kath een kaartje willen sturen, dat kan heel makkelijk via deze link:

http://www.jessazh.be/patienten_bezoeke ... nstelegram

Gegevens die je nodig hebt om te zorgen dat je kaartje bij haar terecht komt:

Naam patient: Naam verwijderd
Campus: Virga Jesse
Afdeling: C7 Revalidatie
Kamernummer: 781

:)
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 02-02-12 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek van Ayasha haar naam uit het bericht gehaald.

Anoniem

Re: Een bloemetje voor Ayasha... adresupdate P11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 12:51

Ik heb de titel een update gegeven en jouw post even in de openingspost erbij gezet :)

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 12:52

ik wil kath heel veel sterkte wensen. En ik bind het goed dat je aan het revalideren bent.
Ik weet hoe het allemaal is. Mijn vriend is 2 jaar terug getroffen door een hersenbloeding en helaas er niet meer boven op gekomen. Je hebt een engeltje op je schouder gehad :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:11

de bloeding op zich was het probleem niet zo,ook natuurlijk , maar vooral de complicatie heeft me genekt. :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:05

Hoe is het met jou vandaag? Staan je krukken al ergens te verstoffen?

Je maakt wel indruk hoor, zo jong en dan dit meemaken.
Dan word je als buitenstaander, tenminste ik wel best even met beide benen op de grond gezet. :j

Edit: Ik las net je update in het andere topic.
Volgens mij ga je het er toch best missen als je weg ben uit het revalidatiecentrum, misschien niet het revalideren maar de mensen misschien wel. Je hebt immers toch best wat meegemaakt daar dan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:40

haha nog niet maar korte stukjes op mijn kamer lukken zonder kruk (op mijn kamer is het veilig omdat ik in het slechtste geval om de halve meter oid wel iets heb staan waar ik effe op kan steunen!) en heb vandaag 15min loopband gehad aan 3km per uur (er stonden er 12 gepland maar Kurt en ik vonden dat meer wel kon _O-). ter illustratie, aan 5km per uur zou je eigenlijk al richting joggen aan het gaan zijn. Dus da's best doorstappen. :D

verder ga ik hier zeker mensen missen, Kurt, een paar stagairs van hier, een aantal verplegers waar ik wel wat van band mee opgebouwd heb, mijn ergotherapeute is ook een enorm gezellig mens!

ik heb hier inderdaad al een boel meegemaakt en vooral leuke dingen, ik heb zoveel mooie momenten van hier... Ik lach graag maar echt 'slappe lach' heb ik zelden en op mijn twee weken op revalidatie heb ik echt al vaak dubbel gelegen. En het personeel hier lacht vrolijk mee, voor hen is een spontane 20er ook een leuke afwisseling ten opzichte van de ouderen die vaak vrij negatief/ niet gemotiveerd zijn omdat ze vaak naar een instelling of tehuis moeten van hieruit.

heb vandaag ook een leerkracht van mijn middelbare school op bezoek gehad waar het altijd goed mee klikte :+:

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:43

Haha menig gezond mens zou het al niets vinden 15 minuten lang. :D
Je komt er vast wel weer.
Fijn toch, als je het niets zou vinden daar dan duurt het helemaal lang allemaal. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:55

loopband vind ik leuk :j
alleen als ik er vanaf kom moet ik altijd effe wennen omdat ik ineens vooruit ga als ik stap _O-

Een van de stagairs is mijn leeftijd, die komt me altijd pesten tijdens mijn ergo _O- (ik pest m trouwens de rest van de dag , heb m toen ie vandaag naar huis ging nog een heerlijk stage-verslag weekend gewenst _O- zijn kop was het helemaal waard dat maandag om kwart over zeven mijn groot licht aangedaan wordt _O- )

en bedankt bokkers voor de kaartjes!!! Ze hangen aan een lint aan de muur tegenover mijn bed, kan ze dus steeds zien! :+:

zal dadelijk eens een foto maken vanuit mijn bed!
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 25-02-11 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:00

't is daar precies echt wel lollig.... :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:02

:') hij is er al van eergisteren mee aan't dreigen maar vrees dat ik 't maandag echt zitten heb na vandaag, maandag heeft hij nl mijn kant van de gang. :D vandaag en gisteren had hij de andere kant.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:06

jij gaat afzien maandag :D kan je niet stiekem van kamer ruilen of zo?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 22:15

haha dat kan ik nog wel proberen!! :D Maar twee verpleegsters hebben al aangeboden hem voor me te slaan als ik nog niet genoeg kracht heb om mijn kruk hard te laten aankomen _O- (en de hoofdverpleger en afdelings) dokters volgen die gesprekken met enige verbazing maar ze lachen gewoon mee :')

als ik dit zelf zo lees krijg ik het idee dat paps, mam en broer gelijk hebben :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 23:53

Met dank aan Annash want facebook en ik hebben een meningsverschil, de communicatie verloopt effe niet zo goed...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding