[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:09

Je kunt ook een koptelefoon opzetten :+

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:23

Ik heb ook een tragus en vind het soms best lastig met oordopjes. Mijn staafje is wat te lang dus ik moet dan altijd het staafje wat naar buiten duwen en dan kan het oordopje erin. Maar met een korter staafje heb je dat probleem denk ik niet.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:51

Ja ik wou net zeggen haha, je kunt ook gewoon een koptelefoon opzetten.
Je hebt ook leuke kleine subtiele, die er niet zo raar uit zien :).Ik denk niet dat je met een snug last hebt met oordopjes.
Innerconch wel sowieso de eerste dagen of zelfs weken. Dat zal ook wel ff uitproberen zijn hoe je die dan fijn in kunt doen. Is vast wel een oplossing voor :D.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:54

anders kan je altijd van die plug in oordopjes nemen, een snug kan zeker vervelend zijn met normale oordopjes :j (afhankelijk van maat oordopjes + staafje! ) met mn tragus heb ik nooit last :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:59

Suus_ schreef:
Ja ik wou net zeggen haha, je kunt ook gewoon een koptelefoon opzetten.
Je hebt ook leuke kleine subtiele, die er niet zo raar uit zien :).Ik denk niet dat je met een snug last hebt met oordopjes.
Innerconch wel sowieso de eerste dagen of zelfs weken. Dat zal ook wel ff uitproberen zijn hoe je die dan fijn in kunt doen. Is vast wel een oplossing voor :D.

Ik heb zo'n nekding, ideaal. Ik had eerst namelijk een balletje aan de binnenkant van mijn tragus en toen vielen mijn doppen steeds uit, hiermee heb ik daar geen last van!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:39

ik heb zojuist deze besteld:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWNX:IT
totaal (6 stuks 2x iedere maat) ongeveer 22 euro incl verzenden

hier in nl hebben ze deze niet, alleen met 2 hogere randen (double flared) en dat is best een bitch om in te brengen...

bij crazy-factory kom ik uit op 34,90 incl verzenden.

bij alloverpiercings 37,70 :=

ebay <3

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:49

Mooi!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 00:40

Dat kan idd ook :+ nooit aan gedacht :D

Anyways, ik zat niet zo lekker in mijn vel vandaag (ruzie met vriend) ben dus maar de stad in gegaan. In Camden town hebben ze ec ht 30 tattoo/piercing shops op een rijtje.. Niet allemaal even goed btw, en ik ben naar binnen gelopen. 25 pond voor een rook. Ik heb alles mogen bekijken en het was helemaal schoon en steriel. Ze hadden zelfs een certificaat van de "gemeente". Dus ik heb vanmiddag een Rook laten zetten :D

Vergeleken daarmee zijn waren mijn helixen kleine kietelingetjes en mijn off-centre labret een spelden prikje. G*odskolere wat deed dat ding zeer!!

Ik wil er niet met mijn vingers aanzitten, dus ik heb maar een anti-bacteriële spray gekocht. Zometeen voor het eerst een zoutbadje en dan naar bed :z

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 00:53

Rooks zijn mooi :+: Hoop van harte dat mijne braaf niet uit gaat groeien.
Foto!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 01:15

okok hier issie dan ^^ 't is geen hele duidelijke foto. Kan de kabel van mijn camera niet vinden, dus 't is een webcam snapshot is het half donker.

Heb hem bewust iets verder naar buiten laten zetten.

Afbeelding

EDIT: die spray gebruik ik trouwens alleen voor tijdens mijn werk. Ik werk met (veel) voedsel en rondvliegend maismeel. Dat vind ik dus een beetje risky

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 12:39

Stoeeer, gefeliciteerd!!. Deed die bij jou echt zoveel pijn joh?
Hij mij lijkt het wel alsof alles ter hoogte van boven mijn nek pijnloos was hahaha. Zelfs die surface in mn nek niet.
Maar daar beneden :wow: hahaaha.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:06

Dankje :D Ja het was een echte bitch :( Nou heb ik ook wel een lekkere plek gekozen. Op die plek moest ie door meer dan dubbel zoveel kraakbeen als wanneer ik heb een stukje naar binnen had gezet. De clamp was al niet fijn, maar toen die naald, hij kreeg 'em er niet in 1x doorheen. Hij deed dus het eerste stukje (tot halverwege) en toen opnieuw druk zetten voor de 2e helft (hij heeft hem er niet uitgehaald daartussen hoor).
Het deed echt vreselijk zeer, maar hij zit er, tot noch toe is hij erg braaf, zeurt alleen een beetje.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:21

Hallo :)) .

Ik heb een vraagje!

Volgens mij vriend is het niet goed om met je oorbellen in te slapen. (Heb gewoon altijd knopjes in). Nu houd ik ze eigenlijk wel altijd in, en maak ze af en toe schoon. Anders krijg ik ze smorgens haast niet in.. Nu wilde ik ze gisteravond dus toch maar eruit halen, om ze dan 's morgens weer in te doen.. Maar.. wat was dát een naar gevoel zeg :\ . Ik geloof niet dat ze ontstoken zijn, er kwam iig geen troep uit oid. (Tijdje terug wel ontstoken geweest). En toen maar weer terug gedaan dus, en weer een ontzettend naar gevoel, het bloedde wel een beetje volgensmij. Ik weet dus niet wat het is, hoe kan ik dit nu behandelen? Ik zie het niet zo zitten om elke keer water te koken en met dat zout te doen :o .. Kan ik ook bij de juwelier zo een potje spul halen wat je erbij krijgt als je net gaatjes hebt laten schieten? (Ik weet dus niet of het onstoken is, maar gezond is het iig niet). En hoe kan ik dat doen met het slapen :) ? Aangezien ik ze smorgens dan haast niet in krijg :+. Wel is gedaan, maar ging echt moeilijk dan en mijn oorlel was vervolgens ook helemaal rood en gloeien, en soms zelf bloeden := .

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:37

Slapen met oorbellen in is echt geen probleem hoor :)
Je kunt de gaatjes het beste met unicura zeep wassen, het klinkt ook alsof je oorbellen met nikkel draagt en je oren daar een 'allergische' reactie op hebben.

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 14:17

Hoe is men hier te spreken over crazyfactory, snelle levering of niet? Maar wel altijd netjes geleverd en goed materiaal?
Zij hebben namelijk wel de hele kleine maat plugjes in het materiaal dat ik wil haha, kan alleen niet kiezen... :P
Ze zeggen dat het binnen 4-8 dagen in je bus ligt, vanuit thailand door duitsland, verzendkosten zijn altijd 5 euro...
Kan je beter meteen een hoop bestellen ;) (hoef ik ook minder moeilijke keuzes te maken)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 15:00

Ja als ik bij CF bestel doe ik ook meteen veel piercings. Levertijd klopt altijd wel bij mij.
Zit netjes in van die kleine plastic zakjes.

Oorbelgaatjes kun je best met sterilon schoonmaken. Check idd ff of je nikkel draagt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 15:09

levertijd van cf is vrij traag, maar verder erg tevreden erover :)

ik verzorg tegenwoordig mijn oren met jojoba olie! van sterilon droogde mijn oortjes uit!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 15:16

Hmm, zoveel wilde ik nu ook niet bestellen... zodat ik nog 4 maten door kan stretchen zonder bij te hoeven bestellen... ;)
Is een 'groepsbestelling' moeite waard?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 16:12

Ik zit in een dubio :o

Ik kon een gratis tepelpiercing laten zetten :j , maar nu blijkt dat vriendlief dat niet zo ziet zitten..
Aan de ene kant denk ik ja het is mijn lijf, maar aan de andere kant denk ik ja om de vrede te bewaren doe ik het niet..
Maar nu wil ik hem toch wel heel erg graag...

Maar vriendlief blijft zeggen nee ik vind het niks, nee ik vind het niet mooi, nee doe dat maar niet blabla..
Heb hem al gezegd dat ik dat wel mooi vind en dat het mijn lichaam is en dan word hij beledigd en zegt hij een kwartier niks meer :')

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 16:31

Gewoon laten zetten! Jouw lichaam, jouw keus! Heeft hij toch lekker pech als hij het niet mooi vind :o Maar zo denk ik erover
Zie nu dat je vriend hetzelfde heet als ik :P

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:56

Hup, laten zetten, je lichaam is jouw eigendom en niet het zijne.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 18:19

ja zo denk ik er ook wel over, maar hij kan op een of andere manier zo overtuigend overkomen, dat ik ga verwachten dat er oorlog in huis komt

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 18:22

Dat moet dan maar, je gaat jezelf toch niet aanpassen aan alles dat hij niet wil?

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 18:44

Mijn vriend wou ook niet dat ik er een rook bij zou nemen. Ik heb hem nu een dag en hij was eerst boos. Nu vind hij 'em prachtig! Gewoon in je uppie die winkel binnen lopen (of waar je het gaat laten doen) en die piercing laten zetten. Hij heeft maar te leren dat jouw lijf van jou is.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 18:50

Mooie rook Shahazai! Gaat wel door een flink stuk kraakbeen heen zeg, ouch!