Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Ik denk niet dat je met een snug last hebt met oordopjes.
. Suus_ schreef:Ja ik wou net zeggen haha, je kunt ook gewoon een koptelefoon opzetten.
Je hebt ook leuke kleine subtiele, die er niet zo raar uit zien.Ik denk niet dat je met een snug last hebt met oordopjes.
Innerconch wel sowieso de eerste dagen of zelfs weken. Dat zal ook wel ff uitproberen zijn hoe je die dan fijn in kunt doen. Is vast wel een oplossing voor.

nooit aan gedacht 

Hoop van harte dat mijne braaf niet uit gaat groeien. 

hahaaha. 
Ja het was een echte bitch
Nou heb ik ook wel een lekkere plek gekozen. Op die plek moest ie door meer dan dubbel zoveel kraakbeen als wanneer ik heb een stukje naar binnen had gezet. De clamp was al niet fijn, maar toen die naald, hij kreeg 'em er niet in 1x doorheen. Hij deed dus het eerste stukje (tot halverwege) en toen opnieuw druk zetten voor de 2e helft (hij heeft hem er niet uitgehaald daartussen hoor).
.
. Ik geloof niet dat ze ontstoken zijn, er kwam iig geen troep uit oid. (Tijdje terug wel ontstoken geweest). En toen maar weer terug gedaan dus, en weer een ontzettend naar gevoel, het bloedde wel een beetje volgensmij. Ik weet dus niet wat het is, hoe kan ik dit nu behandelen? Ik zie het niet zo zitten om elke keer water te koken en met dat zout te doen
.. Kan ik ook bij de juwelier zo een potje spul halen wat je erbij krijgt als je net gaatjes hebt laten schieten? (Ik weet dus niet of het onstoken is, maar gezond is het iig niet). En hoe kan ik dat doen met het slapen
? Aangezien ik ze smorgens dan haast niet in krijg
. Wel is gedaan, maar ging echt moeilijk dan en mijn oorlel was vervolgens ook helemaal rood en gloeien, en soms zelf bloeden
.

(hoef ik ook minder moeilijke keuzes te maken)

, maar nu blijkt dat vriendlief dat niet zo ziet zitten..