Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pirouetje schreef:Ik zie die appel met kaneel hier heel veel voorbijkomen, welke soort gebruiken julli daarvoor en doe je hem dan in stukjes ? hoe lang in de microgolf ?
AmyII schreef:Wie hebben alleen diepvries spinazie? Dan heb jij zeker nog nooit echt goed tussen de groenten gekeken... Ik haal altijd vers en ik hak het dan en dan lekker met andere groenten wokken en dan soms met past, soms gewoon zo.
lifaya schreef:AmyII schreef:Wie hebben alleen diepvries spinazie? Dan heb jij zeker nog nooit echt goed tussen de groenten gekeken... Ik haal altijd vers en ik hak het dan en dan lekker met andere groenten wokken en dan soms met past, soms gewoon zo.
Ik heb alleen diepvries spinaziedat word hier altijd gekocht, snap echt wel dat er ook verse is hoor
RicardoOpa schreef:Ik heb alleen diepvriesspinazie! Heb serieus hier lopen zoeken, maar ze verkopen gewoon niet alles zo luxe als in Nederland.
Misschien hebben ze hier wel een groenteboer, maar die heb ik tot dusver nog niet gevonden.
RicardoOpa schreef:lifaya schreef:Ik heb alleen diepvries spinaziedat word hier altijd gekocht, snap echt wel dat er ook verse is hoor
Ik heb alleen diepvriesspinazie! Heb serieus hier lopen zoeken, maar ze verkopen gewoon niet alles zo luxe als in Nederland.
Misschien hebben ze hier wel een groenteboer, maar die heb ik tot dusver nog niet gevonden.