Jeetje Marjoleintje.. Sterkte voor je vriend en voor jou natuurlijk! Ik weet dat Anya hier op bokt er ook veel mee van doen heeft gehad, misschien is het iets om haar te vragen om info?
Zo, ik ga nu even naar Garuna en Géanne toe en vanmiddag flink aan de studie! Ik moet echt even een inhaalslag maken, loop iets achter en dat is niet de bedoeling!
Dank je wel allebei. Ja klopt Angela, er is een heel topic over Lyme waar idd Anya ook bij zit zag ik. Maar ik wil me er eigenlijk een beetje van weerhouden dat ik me te veel verdiep in verhalen van anderen. Het gaat toch bij iedereen anders, ondanks dat je wel steun van elkaar kunt krijgen dat begrijp ik. Ga 't nu even van me afzetten en wat in huis doen.
Succes Angela met de studie en veel plezier bij de 4-voeters.
Ik was een paar dagen 'internetloos' en kwam net weer op bokt en dacht al: Jemig ze hebben vanaf 28 december niks meer gezegd haha
Ik had zondag een presentatie en ik was zooo zenuwachtig. Gelukkig is alles goed gegaan en kreeg ik heel veel positieve reacties maar presenteren is echt niet mijn ding.
Gister een poging gedaan tot hardlopen, had een klein blokje gelopen en was toen weer terug gegaan, ik gleed alle kanten op. Vandaag werken en morgen maar weer een poging doen.
Voor degene die nog wilden weten van welk merk het hoofdstel was in het vorige topic: Harry's Horse® hoofdstel 'silver crystal' aansnoerneusriem
Fanneke
Geplaatst: 04-01-11 13:40
Helaas hoofdstel is niet te verkrijgen in maat pony Fijn dat je presentatie goed ging ThornForest. Waarover moest je een presentatie geven?
Zo, ik ben weer thuis. De dames hebben saampjes even buiten gelopen, de bak is een ijsbaan...
Fanneke
Geplaatst: 04-01-11 14:23
Waardeloos hoor, dat winterweer. Je kunt zo weinig met de 4-voeterige vriendjes. Ik kan gelukkig nog de A4 in aanleg op, daar was alles ontdooit zondag. Fanny kon even lekker uit haar stekkertje gaan. En dat was wel nodig, het was maar goed dat er niemand opzat!
Leuke middag voor de boeg WenK! Het is ook super weer! Ben ook aan het dubben om te gaan lopen vanavond, ze geven wat minder weer op vanaf morgen. Alleen ik ben zo laat thuis vandaag.... Misschien alleen kalibreren, kan ik toch weer 3km pakken. Als ik de laatste km, na het kalibreren nog even een pittige interval kan doen. Morgen weer een duurloopje op het programma.
Gelukkig hebben de dames geen ijzers onder, die 2 die dat wel hebben daarvoor was het helemaal een glijpartij!
Ratjetoe
Geplaatst: 04-01-11 15:14
Zo dames, nou komt mijn update hoor
Gisteravond stond er een ijzige wind, brrrrrr en lastig dat ook niet alle voetpaden goed schoon waren, dus maar op de weg hardgelopen (wel blij met mijn veiligheidsvestje dan hoor!)....maar wat viel het gisteren tegen zeg!!! Ik denk dat ik de eerste run te snel lheb gelopen, dus de laatste 3 minuten echt helemaal verzuurde kuiten (heb ik nog niet eerder gehad) ben dus hel benieuwd hoe het morgen gaat!! Maar we hebben de 1e les wel uitgelopen..."allee, komaan je bent al halverwege.."
En van mij mag het idd ook wel weer warm water regenen!!
Knap hoor Ratjetoe, het zal op den duur vast steeds makkelijker gaan. Als ik naar mezelf kijk, dan loop ik vaak de eerste 10min ook niet lekker en daarna wordt alles lekker warm en kan ik ook gelijkmatiger en soepelere gaan lopen. Dat komt vast bij jou ook wel (weer).
Fan, gewoon nog even gaan dan vanavond!
TF, knap van je presentatie. Wat houdt de organisatie Talant in? Nu je er toch zoveel over weet, kan je 't vast kort samenvatten.
Wen, fijne middag met de paardjes en 't lopen! Geniet ervan. Hier schijnt 't zonnetje ook zo nu en dan.
Angela, paardjes weer blij gemaakt? Nu druk aan de studie? Succes!
Vriendlief is net nog even thuis geweest, zag er niet fit uit. Rode wangen en moe. Dus maar ff een goede lunch gemaakt voor hem, (gebakken eitje op bruin brood) en daarna heeft ie even gelegen. Ben er maar ff bij gaan liggen, had nogal migraine-achtige hoofdpijn..denk doordat ik me soms te druk maak. Na een uurtje waren we allebei wel weer wat opgeknapt, nog ff 2 pcm genomen en m'n hoofdpijn is weer weg. Vriendje is weer aan 't werk gegaan.
Nee, ik ben er wel alert op dat het niet te lang kan wachten. Hij denkt dat 't misschien een gewoon virusje is, maar daar heb ik ernstig mijn twijfels bij. Dus of we gaan eind deze week of begin volgende week.
Fanneke
Geplaatst: 04-01-11 18:02
Is het al bijna half zes? Nog een half uur werken!!! Pfff, qua productiviteit ging het vandaag wel iets beter, maar het valt niet mee! Wat is dat toch met die eerste week in januari? De baas zal niet blij zijn op moment.
Vanavond maar eens een rondje hollen, eens kijken of ik daar wat energie van krijg.
Lis was leuk, heerlijk gereden en juf er ook nog ff op. Projectje heb ik maar laten staan. Ik merkte aan mezelf dat ik een iets kort lontje had en een beetje last van mijn linkerschouder (en rara op welke kant wil projectje nog wel eens vast pakken.... juist ja), mijn stalgenoot meldde ook dat projectje wat sjaggo leek vandaag (kont toedraaien toen ze haar buiten wilden zetten, ze kreeg dus acuut stalarrest) dus dat leek me geen handige combinatie vandaag.
Thuisgekomen heb ik mezelf echt naar het lopen toe moeten schoppen. Had helemaal geen zin meer (doordat ik projectje had laten staan, demotiveert me dan meteen) maar ben dus toch gegaan. En heb uiteindelijk weer heerlijk gelopen! 7 km in 41:51 dus een mooie tijd ook nog. En het gekke is, ik was eigenlijk helemaal niet echt moe. Beetje buiten adem wel natuurlijk, maar had het gevoel dat ik nog wel 7 km verder kon... Heerlijk! Heb daarna nog even wat oefeningen gedaan en toen een cooling down door de hondjes uit te gaan laten. Kortom, nog best een heel lekkere middag...
@ WenK: Fijn dat het rijden goed ging! Super dat je toch nog zo lekker hardgelopen hebt, hopelijk kom je zo weer een beetje uit je dipje.
@Jaan81: succes met lopen vanavond!
@ Ratjetoe: Kan me herinneren dat ik de eerste les ook wat te fanatiek van start was gegaan, de volgende dag liep ik als een oud omaatje Wel goed dat je de eerste les er alweer op hebt zitten!
Vandaag bij de Intersport reflectiehesje en reflectieband met knipperende ledlichtjes gehaald. Kan ik morgen veilig de weg op. Moet alleen nog even kijken wat ik aandoe, de laatste keer dat ik liep was het rond de 20 graden en liep ik alleen in een hemdje... Vriendlief heeft aangeboden om morgen mee te gaan lopen, dus heb voor hem ook maar een mp3 met STR klaargelegd
Leuk Patos, lekker aan de slag dus. Zorg dat je laagjes draagt, dat is het belangrijkst.
Oh heb denk ik over de 1e les van Rat heen gelezen! Wat goed datje bent begonnen joh. De eerste tijd is het toch altijd ff zoeken naar je tempo en ritme hoor...
_Rosa
Geplaatst: 04-01-11 20:41
Wenk: fijn dat je toch een fijne middag hebt gehad Waar lopen al niet goed voor is he
Patos: goed bezig, ik heb sinds kort ook van die knipperlampies, wel fijn hoor
Kom ik ook even snel langs vliegen, wat gaan jullie snel zeg... niet bij te houden Ik heb mijn rondje er ook weer op zitten, les 21, 2 keer 10 min en 1 keer 12 min. Ging lekker Einde in zicht Me rondje wordt trouwens te klein
Ik bedacht me ineens onder het lopen, is het niet leuk om een bokt-run te houden voor een goed doel ofzo (Brooke hospital for animals?) De Bokt voor Brooke run en dan iedereen in zijn paardrijkleding te laten lopen Zal moeilijk te realiseren zijn denk ik... maar zag het al helemaal voor me
In paardrijkleding lopen....? Mag je dan wel je hardloopschoenen aan?
@marjoleijntjes: Jemig, wat vervelend allemaal zeg (zacht uitgedrukt ) Zou zeker teruggaan met hem, ook al blijkt het maar een griepje te zijn. Beter het zekere voor het onzekere toch?! @wenk: Verstandig chago-projectje laten staan En heerlijk gelopen erna,s uper! @ratje: Iets te enthousiast geweest dus Daar leer je weer van!
Ik heb 45 min gelopen, interval, steeds 3 min hard, 2 wandel. Geen idee welke afstand, maar vond het mooi zo om weer te beginnen na bijna 5 weken en mn benen ook Wel weer heerlijk ohr! En t wordt echt alweer langer licht! Was nu om half 6 pas echt donker en paar weken geledenw as dat om 5u al!
Nou ja, was de helft wandelen en de helft hardlopen he, op erg rustig tempo. Geen zin om straks weer 4 dagen niet te kunnen lopen Wil donderdag graag weer...Heb dan vergadering tot 18u en da's wel ff heul lekker ontspannen erna!