momentje hoor! wil je ze via mail? of hier geplaatst? of? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
momentje hoor! wil je ze via mail? of hier geplaatst? of? 

Wietsje92 schreef:Fijn dat het mee viel! Die krampen komen inderdaad daar vandaan. Ik heb ondertussen wel wat ervaring met buikpijn en krampen..
Heb je al andere smaken nutri geprobeerd? Nogmaals als je zo'n groot flesje teveel vind, kun je ook kiezen voor de nutricompact.. Die is kleiner en zit even veel in!
Die kippensoep zou ik zeker proberen, kippenbouillion kun je ook proberen! Je moet proberen om iedere 2 á 4 uur iets te eten, zodat je darmen op gang blijven. En voortaan gewoon proberen je soep weg te krijgen, des te minder krampen je hebt!
Meis je bent supergoed bezig hoor!
secricible schreef:Wietsje92 schreef:Fijn dat het mee viel! Die krampen komen inderdaad daar vandaan. Ik heb ondertussen wel wat ervaring met buikpijn en krampen..
Heb je al andere smaken nutri geprobeerd? Nogmaals als je zo'n groot flesje teveel vind, kun je ook kiezen voor de nutricompact.. Die is kleiner en zit even veel in!
Die kippensoep zou ik zeker proberen, kippenbouillion kun je ook proberen! Je moet proberen om iedere 2 á 4 uur iets te eten, zodat je darmen op gang blijven. En voortaan gewoon proberen je soep weg te krijgen, des te minder krampen je hebt!
Meis je bent supergoed bezig hoor!
Begin alsjeblieft niet met kippenbouillon, dat schiet niets op! Bouillon is water met zout en een smaakje en totaal geen voedingsstoffen, het vult alleen je maag, maar je krijgt er geen energie mee binnen. Vermijd dit soort dingen dan ook, gebruik alleen producten met voedingsstoffen als je toch al zo weinig eet.
Verder ben ik erg trots op je, hopelijk kan de psych je goed helpen!
Gooya schreef:Volgens mij wordt dit bedoeld Secricible. Vorige pagina heeft TS gepost:cupcake_x schreef:Fortimel soep: kippencremesmaak.
Hopelijk is dat wel lekker.

nadat je wat gegeten hebt, neem een kruikje, ga even lekker onderuit op de bank liggen met een tijdschrift/computerspelletje etc voor wat afleiding