Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zinn schreef:die hebben het vaak nog geeneens door als iemand aan het overgeven iszo hadden we een keer een garagefeestje, begint er 1 over te geven, loop ik keihard naar buiten (zat er vlak naast, dat was even teveel van het goede om rustig naar buiten te kunnen wandelen
) komt iedereen MIJ achterna gelopen om te vragen wat er was?! dus ik zei : '*** zit daar over te geven daar kan ik echt niet tegen' Al die mensen : 'ow,echt, moest ie overgeven?' snel weer naar binnen om die kerel te helpen
Espoir_ schreef:Dat is snel gegaan zeg, die therapie!
Hoe ben jij eigenlijk bij een therapeut gekomen? Heb je dat via de dokter gedaan? Of heb je het zelfstandig gedaan? En werd het bij jou deels vergoedt? Ik wil namelijk in het nieuwe jaar ook. Maar mijn dokter neemt me helaas niet zo serieus. Die zegt dan doodleuk; ja maar iedereen vind spuug vies... Nou dat is het dus niet! Maar als ik het niet via hem doe, dan moet ik geloof ik alles zelf betalen en dat vind ik nog al wat!

ik vind het gevoel dat eraaan vooraf gaat ook het engst...het spugen zelf is niet veel aan en dan is dat verschrikkelijke gevoel iig weg...
en ik ben niet in paniek geraakt
en ze heeft gelukkig ook niet hoeven overgeven
)
dus ik weet nu dat het probleem echt ligt dat ik bang ben om ziek te worden en te moeten kotsen
dat heb ik niet zo erg...eerst wel, maar ik heb zolang op mezelf ingepraat dat het niet erg is, je kan er niet aan doen als je moet overgeven en de mensen vinden het ook net erg, is er altijd wel iemand die komt helpen ofzo...ik was bv vroeger ook bang dat ik in bed moest overgeven, lakens kan je wassen, maar de matras?? (dat ik me daar druk om maakte, ik weet het...) maar na een tijdje had ik de oplossing
Als er vlekken in zitten, koop ik wel een nieuwe
en nu ben ik gerustgesteld
Onassa schreef:Oef...na het lezen van een paar postings hier begint mijn maag al te draaien en krijg ik klamme handen.
Ik zou ook heel erg graag van die angst afkomen.
Ben dagelijks misselijk (vandaar ook maandag dat onderzoek) vooral in de ochtend en het kan door mijn medicijnen komen.
Ik heb het lang uit gesteld maar nu moet er echt eens naar de maag gekeken worden.
Ik zie er zoooooo tegenop!!!
) en toen riep ik auw, en daarvan kan ik me nog herinneren dat ze zeiden, geef er nog maar eentje. ik heb dus 2 spuiten roesje gehad. en dat roesje zorgt ervoor dat je er niets meer van kan herinneren