Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is allemaal goedgekomen!
Shanna schreef:Ik had ook vrij jong al oorbellen, 4 was ik geloof ik. Wachten tot ze 10 of zelfs 16 is is wel heel erg lang hoor!!
Ik heb slechts 1 gaatje in elk oor en wil er ook niet meer bij
Ayasha schreef:Shanna schreef:Ik had ook vrij jong al oorbellen, 4 was ik geloof ik. Wachten tot ze 10 of zelfs 16 is is wel heel erg lang hoor!!
En stel nu dat je moeder dacht, toen jij 6 was van "ik wil er nog 2 gaatjes bij."?

xSOULSISTER schreef:Gaatje is zo dicht hoor.
En als je het zelf later niet wil, doe je ze toch lekker níet in?
Ze krimpen enkel in maar de meeste kunnen er zo weer eentje doorheen steken, zelfs na tientallen jaren. Mijn ex heeft ze een half jaar geleden welgeteld 2 weken gehad (wilde stretchen maar heeft zich toen bedacht
) en die zijn dus nog steeds niet dicht.
In tegenstelling tot alle andere lichaamsdelen, groeien de gaatjes in de oorlel meestal niet dicht.
En als cadeautje érg leuk!
maar ik heb me nooit als een verwend kind gedragen wat andere kinderen ging pesten omdat zij dit allemaal niet hadden hahaha.
(uhhh niet op 6 jarige leeftijd hor! haha)
Ayasha schreef:Shanna schreef:Ik had ook vrij jong al oorbellen, 4 was ik geloof ik. Wachten tot ze 10 of zelfs 16 is is wel heel erg lang hoor!!
En stel nu dat je moeder dacht, toen jij 6 was van "ik wil er nog 2 gaatjes bij."?
Van mij mogen ze de grens op 16 gooien.
Shanna schreef:Mijn moeder doet niets wat ik niet wil. Ik was ook echt zo'n tutje die dat niet toe zou laten. Daarbij, gaatjes zijn zo dicht hoor, zie je niks van!
Ayasha schreef:Slecht geïnformeert.
De oorlel is een van de enige gaatjes die bij de meeste mensen helemaal nooit meer dicht groeit.Ze krimpen enkel in maar de meeste kunnen er zo weer eentje doorheen steken, zelfs na tientallen jaren. Mijn ex heeft ze een half jaar geleden welgeteld 2 weken gehad (wilde stretchen maar heeft zich toen bedacht
In tegenstelling tot alle andere lichaamsdelen, groeien de gaatjes in de oorlel meestal niet dicht.
Zeker als ze er al 12 jaar inzitten. (ik reken effe op een 4 jarige die op 16 zegt van "k wil niet meer".
Edit: quote verkloot.
Ayasha schreef:xSOULSISTER schreef:Gaatje is zo dicht hoor.
En als je het zelf later niet wil, doe je ze toch lekker níet in?
Slecht geïnformeert.
De oorlel is een van de enige gaatjes die bij de meeste mensen helemaal nooit meer dicht groeit.Ze krimpen enkel in maar de meeste kunnen er zo weer eentje doorheen steken, zelfs na tientallen jaren. Mijn ex heeft ze een half jaar geleden welgeteld 2 weken gehad (wilde stretchen maar heeft zich toen bedacht
Zeker als ze er al 12 jaar inzitten. (ik reken effe op een 4 jarige die op 16 zegt van "k wil niet meer".
Edit: quote verkloot.
Geloof me maar, en als je mij niet gelooft, dan mijn piercer met meer dan 20 jaar ervaring.
Ayasha schreef:Het is thans even permanent voor veel mensen. Er zal hier en daar een uitzondering zijn bij wie ze wel dicht groeien. Maar bij de meeste blijven ze gewoon open en kan je ze er eigenlijk zonder veel problemen terug doorheen steken. Zelfs jaren later.
Er komt een soort "stopje" in maar dat druk je er zo uitGeloof me maar, en als je mij niet gelooft, dan mijn piercer met meer dan 20 jaar ervaring.
Ayasha schreef:Dan heb je dus nog altijd gaatjes. Probleem is dus even groot of klein als wanneer je gewoon twee puntjes liet tatoeëren op de oorlellen van dochterlief. Bovendien doet het tatoeëren nog minder pijn ook.
Verder ziet een genezen tattoo er niet anders uit dan je eigen huid, er staat gewoon een plaatje maar je huid krijgt terug dezelfde structuur hoor, in tegenstelling tot wanneer er een gat in blijft zitten. 

Waventy schreef:tjsa,
Ik ben dan wel nog geen moeder maar ik snap het niet helemaal...
Je dochtertje wordt 6, kan de dingen idd nog niet goed overzien enzo, maar wanneer jij haar uitlegd dat het 'prikje' wel even pijn doet.
Ben ik van mening dat dit zeker kan.
Waarom te jong? Vroeger toen ik 3 was heb ik mijn oorbelletjes gekregen, ik wilde dat toen erg graag.
Vind het een heel groot verschil tusssen oorbellen op je 6de of een piercing
Maar goed, ik ben ook zeker geen moeder.. Weet alleen dat de mijne hier heel gemakkelijk mee om is gegaan en ik er geen last van heb gehad. En die gaatjes, bij mij zie je ze nu niet meer na 23 jaar.. Wil ik oorbellen in, dan doe ik ze in, wil ik ze niet in dan draag ik ze niet.
Succes ermee.
Jasmijn76 schreef:ik zag hier een paar jaar geleden twee meisjes van nog geen 1 jaar met goude oorbelletjes in....vind het net alsof ze van het kamp afkomen(sorry..weet even niet hoe ik het anders moet zeggen)...