Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Talonius schreef:Sin_ Hoe is je operatie gegaan?
Sin_ schreef:Talonius schreef:Sin_ Hoe is je operatie gegaan?
Goed! Ze hebben baarmoedersparend kunnen opereren. Al het omliggende weefsel en ongeveer 25 lymfeklieren zijn weggehaald. Dat is allemaal onderzocht en daar zaten geen foute cellen in. Als het goed is, is alles nu weg, dus ben ik weer helemaal schoon! Hoef ook geen nabehandeling, dus geen chemo meer en ook geen bestraling!![]()
Ben nu 2 weken verder en de wond is al mooi aan het genezen. Mag nog 4 weken niks doen en daarna weer langzaam op gaan bouwen.
Ben echt blij dat het allemaal zo goed verlopen is!
Goed! Ze hebben baarmoedersparend kunnen opereren. Al het omliggende weefsel en ongeveer 25 lymfeklieren zijn weggehaald. Dat is allemaal onderzocht en daar zaten geen foute cellen in. Als het goed is, is alles nu weg, dus ben ik weer helemaal schoon! Hoef ook geen nabehandeling, dus geen chemo meer en ook geen bestraling!![]()
Ben nu 2 weken verder en de wond is al mooi aan het genezen. Mag nog 4 weken niks doen en daarna weer langzaam op gaan bouwen.
Ze gaan lekker eventjes ertussenuit, maar het blijft moeilijk voor haar dat alles doorgaat om haar heen en haar leven stilstaat.
Dat hoor je niet vaak. Miracle_ schreef:Hoe gaat het ermee TS??

IngridB schreef:WE zijn weer een paar weken verder ondertussen, maar hoe gaat het nu met je vriendin? Nog uitslagen van het ziekenhuis
gehad of onderzoeken?
Sandeman schreef:Bij mijn moeder is de tumor ook geslonken, alleen van het weekend is ze met spoed opgenomen in ziekenhuis, totaal in de war en agressief. Ze is nu weer thuis, heel erg moe. We zijn erg geschrokken.