locorette schreef:@moonfish13;
Ja dat klopt, maargoed in mei word ik 18 en dan kan ik misschien wel een poging wagen om op mijzelf te gaan wonen?

Zorg dat je in het "systeem" komt, zodat je daar hulp bij kan krijgen. Anders kan je lelijk in de knoop komen met en eigen huishouden en inkomen en alles wat erbij komt.
Butterfly schreef:Ik heb overigens niet zelf gekozen voor Bakker Bart, ik zit bij een reïntegratiebureau en heb een jobcoach die werk zoekt voor mij.
Ik weet gewoon niet of dit wel iets voor mij is, ik weet niet of ik wel kan leren omgaan met die drukte. Alle stoelen bezet, 30 man die staan te wachten...je rent van hot naar her.
Tuurlijk snap ik dat zoiets moet wennen, maar ik weet niet of ik dat kan. Al mijn hele leven heb ik moeite met dit soort dingen.
Ik ben al de 3de van dat bedrijf die daar zit, de twee eerdere mensen hebben het niet eens de proefperiode van 3 maand volgehouden.
Zo, ik moest het even kwijt.
Hoe lang loop je daar nu? Wennen kan een paar weken duren, maar na en maand moet je toch wel wat ritme hebben. Al denk ik gezien je omschrijving dat dit teveel is. Je werk omvat precies jouw zwakke punten en dat is een slechte keuze. Een goede werkgever (en ook een goede jobcoach!) zoekt werknemers/werk waar die persoon goed in is en dus zijn sterke punten kan gebruiken. Dan is nl 100% inzet mogelijk en vooral zichtbaar. Als ik jouw verhaal lees loop je constant vast op je zwakke punten, dat is voor jouw zelf en frustrerend en dodelijk vermoeiend en je werkgever ziet geen 100% inzet, omdat jouw sterke punten niet in dat werk naar voren kunnen komen.
Bescherm jezelf. Er is meer dan werk in het leven, zorg dat je daar energie voor over kan houden. Ik zou me in jouw situatie ziek melden en gesprek met jobcaoch hebben.
Vraag me trouwens af waarom je jobcoach een autist in een omgeving met zoveel prikkels neerzet. Heeft die wel goed opgelet bij zijn cursus autisme? (of heeft hij die niet gehad?)