Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vealosz schreef:kaatje89 schreef:Ja en eigenlijk is een 75C ongeveer een 70D qua grootteDus dat vind ik wel een mooie maat
Is 75C, 70D?!
kaatje89 schreef:Vealosz schreef:
Is 75C, 70D?!
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Maar vergelijk maar eens een BH van 70D met een 75C, vaak is alleen de omvang dan groter![]()
Kan het echt slecht uitleggen
Ik had 70G altijd, maar kon ook 75F aan (dan maakte m'n oma de omvang wat kleiner).
knabbelgirl schreef:Fijn dat je er wel tevreden mee bent Sietske83, of maak ik dat verkeerd op uit je zin?
Hebben jullie ook altijd t probleem dat je met knoopshirtjes(Shirtjes met knopen) een veel grotere maat moet hebben dan je kwa taille nodig hebt?
kaatje89 schreef:Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Maar vergelijk maar eens een BH van 70D met een 75C, vaak is alleen de omvang dan groter
Nouks schreef:kaatje89 schreef:Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Maar vergelijk maar eens een BH van 70D met een 75C, vaak is alleen de omvang dan groter
Klopt, het gaat om de verhoudingen. Als je een 65F hebt (zoals ik) is dat net zo'n grote cupmaat als een (70E, 75D) 80C. De grootte van mijn borsten zouden namelijk heel normaal/gemiddeld zijn zodra mijn omvangsmaat 80 zou zijn, maar op een omvang van 65 centimeter is het heel wat. Zodoende.