Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietske83

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:54

Dankje.

Had hier niet meer gereageerd nadat het de 1x werd uitgesteld.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:17

Fijn dat je er wel tevreden mee bent Sietske83, of maak ik dat verkeerd op uit je zin? :)

Hebben jullie ook altijd t probleem dat je met knoopshirtjes(Shirtjes met knopen :P ) een veel grotere maat moet hebben dan je kwa taille nodig hebt?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:04

Ik koop om die reden geen shirtjes met knoopjes want dat kiert altijd _-:( Of inderdaad bij de taille te groot, niet handig! :n

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:47

Sietske83 jij ook beterschap !!!!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:23

:wave:

Sietske, hoe voel jij je nu?

Ik ben onverwachts gisteravond nog naar huis gegaan.. Boykin had lichte koliek en wou echt heel graag naar m toe. Ze hebben het overlegd met de chirurg toen en mocht naar huis toe. Omdat ik zo graag naar Boykin toe wou heeft dat tape/plastic van m'n borsten afhalen minder indruk gemaakt.. Had meer zoiets dat ze op moest schieten :P Naja toen kreeg ik een BH aan en mocht ik naar huis.
Boykin hadden ze verdoofd en voor de zekerheid parafine gegeven. DA was alweer weg toen ik er was, hij was toen erg suf. Hij was vandaag alweer een stuk beter en beledigd dat ie maar 1/3 van z'n portie hooi kreeg.. word nu langzaam weer opgebouwd en eerst geen muesli. Hij staat nu in een andere stal op vlas :)

Ik heb heerlijk geslapen in m'n eigen bed. Alleen om 4 uur wakker om naar de wc te gaan en was toen wat misselijk. Af en toe nu nog, maar een beetje cola helpt me erg goed dan :)
Vanochtend gedoucht met wat hulp :) Eerst m'n haar maar niet gewassen, dat doen we morgen wel. Want ik ben erg moe van alles.

De pijn valt nu wel erg mee, alleen erg veel druk.

Cynthia voor jou is het nu ook aftellen.. Wil je niet bang maken natuurlijk, en moet er bij zeggen dat ik sowieso super gevoelig ben... Als iemand een vinger in m'n arm prikt heb ik daar de dag erna een blauw plek zitten... Om even aan te geven hoe gevoelig m'n huid met alles is.

En ik heb altijd die vermoeidheid al, dus daar heb ik nu gewoon een dikke terug val in..

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:11

Ik voel me goed Karin. Ik heb heerlijk geslapen ben om 21.50 gaan slapen en was net als jou om 4 uur wakker moest ook naar de wc. En ben nadien weer in slaap gevallen. Om 8 uur een ontbijt op de bed gehad en heb om 9.00 de tv maar uitgedrukt en ben weer in slaap gevallen tot 11 uur. Ik heb hiervoor juist 2 slechte nachten gehad.
Ik heb nog niet gedoucht gaan we vanmiddag doen. Zie er wel tegen op.

Knabbelgirl Ik ben tevreden over het resultaat.

Ik kocht nooit t shirts met knopen.
Maar nu pas ik ze wel :)

Karin hoop dat je het nu wat rustiger hebt met je paard.
Dat je nog misselijk bent van de operatie. Heb nergens last van gehad. Nou ik had het wel heel koud toen ik wakker werd kreeg toen een elektrische deken over.
En de druk is te herkennen juist aan de onderkant van de bh. Vond het verband steviger zitten.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:15

Ik had jammer genoeg geen verband maar een soort tape... Wat ook onder m'n oksels zat enzo.. Echt verschrikkelijk..

En heb morfine gehad, en daar kan ik gewoon echt niet tegen, daarom moest ik ook zo overgeven...

Ik ben ook blij met m'n borsten, ze zijn gelukkig (mijn nachtmerrie) niet te klein. Ze lijken nu nog best groot, ze zijn veel steviger en zitten op een goede plek :) Mijn borsten hingen behoorlijk en dat is nu verleden tijd :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:21

Morfine :+: Daar zou ik dus écht verslaafd aan kunnen raken geloof ik :o

Voor mij is het inmiddels alweer dik een jaar geleden. Ik ben erg blij met mijn borsten en heb totaal geen last meer van ze :P
Littekens zien er goed uit, alleen aan de zijkanten zijn ze nog wat dikkig, dat komt ook omdat ik 3 weken na m'n operatie al met krukken moest lopen, ik had mijn knie uit de kom...

Ik zou ooit nog eens foto's maken van mijn borsten/littekens voor iemand uit dit topic geloof ik.. mocht daar nog interesse in zijn dan hoor ik het graag :)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:24

Patricia, ik ben wel nieuwsgierig naar foto's :o
Balen dat je toen al op krukken moest.. Kon je dat toen wel? Als ik er nu aan denk, dat ik met krukken zou moeten lopen, dat doet echt te pijn, of niet? :=

Heb ooit ook een keer morfine pleisters gehad, nou toen was k ook doodziek en noem maar op.. :=

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:24

Heey meiden!

Sietske: jij ook beterschap. Fijn dat je tevreden bent met het resultaat!
En Karin is zo te zien ook tevreden :D

Knabbelgirl: ik heb ook altijd problemen met shirts met knoopjes. Ik heb nu net een mooie blouse gevonden die goed zit maar normaal komt er bij m'n borsten altijd een kier bij de knoopjes. Nu dus niet :D

Patriciavt: daar heb ik wel belang bij bij foto's :) Ben zelf namelijk nog aan het twijfelen of ik wel of geen BVK wil.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:27

Karin, nee, krukken was een hel.. maar ik kon niet lopen :=
Heb na een week (ze konden nog weinig onderzoek doen omdat het zo dik was, en t was niet gebroken) en na een onderzoek voor 6 weken gips gehad van mijn enkel tot mijn lies, was ook geen pretje..
En dan te weten dat ik 2 dagen vóór mijn borstoperatie uit 6 weken gips van mijn pols tot mijn oksel kwam :=

Ik zal van de week even een foto maken. Ik wil ze alleen wel graag per mail sturen ipv uploaden en over internet :o Hoop dat jullie dat begrijpen :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:28

Patricia, wat een drama! Pff :( Heb je daar nu nog last van? Of is dat wel achter de rug allemaal?

Ik snap het, zal even m'n email adres pb'en :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:30

Dat is wel achter de rug. Twee weken nadat m'n gipskoker eraf is gegaan van m'n been is ook mijn schouder nog geopereerd. Dat was de ergste van allemaal, erger nog dan m'n borstoperatie. En 30 dec. 2009 werd ik 'gezond' verklaard, na alles achter elkaar vanaf eind juli :P

Heb daarna alleen nog last van mijn lijf gehad omdat alles gecompenseerd had (arm, been, schouder) en na een paar bezoeken aan de osteopaad doe ik het nu weer als nieuw :D
Moet toch nu even douchen (ja werk onregelmatig, dus gruwelijk uitgeslapen :o ) en zal daarna gelijk wat foto's maken. Als het goed is heb ik ook nog foto's van toen ik nét thuis was, zal kijken of ik die ook kan vinden.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:34

Das echt heftig allemaal! Hopelijk gebeurd en nu niks meer! Hoeveel pech kan iemand hebben :(:) Zie vanzelf de foto's wel :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:35

Is goed Patricia, dat begrijp ik. Ik zal ook even mijn e-mailadres PB-en :)
Jemig wat een pech zeg! Wat was er gebeurd dan dat je eerst van je pols tot je oksel en later van je enkel tot je lies in het gips zat? Toch niet van het paard gevallen? :P

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:35

kaatje89 schreef:
Ja en eigenlijk is een 75C ongeveer een 70D qua grootte :P Dus dat vind ik wel een mooie maat :P

Is 75C, 70D?!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:36

Vealosz schreef:
kaatje89 schreef:
Ja en eigenlijk is een 75C ongeveer een 70D qua grootte :P Dus dat vind ik wel een mooie maat :P

Is 75C, 70D?!

Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Maar vergelijk maar eens een BH van 70D met een 75C, vaak is alleen de omvang dan groter :=

Kan het echt slecht uitleggen O:)

Ik had 70G altijd, maar kon ook 75F aan (dan maakte m'n oma de omvang wat kleiner).
Laatst bijgewerkt door kaatje89 op 04-11-10 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:37

Ik heb geen morfine gehad.
Wel diclofenac en de gewone paracetamols.
Ik heb wel tape op de borsten maar ik zat ook geheel in het verband net als een bh. Dat zat echt stevig. Vond het ook jammer dat ik moest ruilen met de bh.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:39

kaatje89 schreef:
Vealosz schreef:

Is 75C, 70D?!

Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Maar vergelijk maar eens een BH van 70D met een 75C, vaak is alleen de omvang dan groter :=

Kan het echt slecht uitleggen O:)

Ik had 70G altijd, maar kon ook 75F aan (dan maakte m'n oma de omvang wat kleiner).

Ik vond me 75C toch wat fijner klinken :P. Maar die zit alleen aan de zijkanten niet goed, voor de rest wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:44

*Komt hier ook binnen vallen*

knabbelgirl schreef:
Fijn dat je er wel tevreden mee bent Sietske83, of maak ik dat verkeerd op uit je zin? :)

Hebben jullie ook altijd t probleem dat je met knoopshirtjes(Shirtjes met knopen :P ) een veel grotere maat moet hebben dan je kwa taille nodig hebt?

Ik draag ze gewoon niet, simpelweg omdat ik inderdaad weet dat de ruimte die normaal gesproken bij mijn maat shirtje is gereserveerd voor m'n tieten gewoon te klein zal zijn. Overgaan op een andere (te grote) maat zie ik al helemaal niet zitten, dan passen je borsten er misschien netjes in maar lubbert je shirtje verder overal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:45

kaatje89 schreef:

Klopt, het gaat om de verhoudingen. Als je een 65F hebt (zoals ik) is dat net zo'n grote cupmaat als een (70E, 75D) 80C. De grootte van mijn borsten zouden namelijk heel normaal/gemiddeld zijn zodra mijn omvangsmaat 80 zou zijn, maar op een omvang van 65 centimeter is het heel wat. Zodoende.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:01

Nouks schreef:
kaatje89 schreef:

Klopt, het gaat om de verhoudingen. Als je een 65F hebt (zoals ik) is dat net zo'n grote cupmaat als een (70E, 75D) 80C. De grootte van mijn borsten zouden namelijk heel normaal/gemiddeld zijn zodra mijn omvangsmaat 80 zou zijn, maar op een omvang van 65 centimeter is het heel wat. Zodoende.

Meeste BH's van mij zitten aan de zijkant niet goed. Ze zijn vaak te kort om zo te zeggen. Dus als ik een 70D probeer moet dat evt. passen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:25

Vealosz, heb even gemist welke maat je momenteel draagt en begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "zijkant te kort"?

Iig: draag je normaal bijvoorbeeld een 75D, en kruipt de achterkant omhoog, dan kun je naar een 70E. De cup verandert dan niet, de omvang wel.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:41

Ik bedoel ermee dat me BH te kort is aan de zij kant. Dus zit het eigenlijk niet zoals het hoort te zitten. Dus ik denk dat ik 70D is ga proberen.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:57

als je met dat laatste wat je zegt bedoeld dat je borst aan de okselkant net niet binnen de cup/beugel valt.. dan moet je geen 70D proberen als je nu 75C draagt, maar 75D of 70E
(want het klinkt alsof je cup te klein is en niet dat het perse aan de omvang ligt - al zou het mij ook niks verbazen als het de combinatie is, dus zowel band te groot als cup te klein)

edit: ga gewoon naar een lingeriezaak (liever iets anders, maar als je dan toch naar een standaard grote keten gaat dan is Livera beter als Hunkemoller) en trek een rijtje maten uit het rek en ga passen.. hou er ook rekening mee dat het ene model anders kan zitten als het andere model en je dus verschillende maten kan hebben