Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagini schreef:Jans schreef:Mijn bed ligt inderdaad altijd open, vaak het raam er ook bij open.
En verschonen eens per 2 a 3 maanden.
Hier volgens mij ook. En de ene keer wat sneller dan de andere keer.
3 keer per week is echt absurd. Dan heb je gewoon smetvrees. Het is toch te gek om, om de dag (want dat is het eigenlijk) nieuwe lakens en alles erop te doen? Zo vuil word je bed niet in 2x slapen.![]()
Hoeveel beddengoed hebben jullie wel niet zeg

. Vind het al zo'n klus, zeker omdat we er1 1 2persoons deken en 2 keer een 1persoonsdeken op hebben liggen. Ook nog 4 kussens, dus ik moet twee wassen draaien wil ik t bed verschonen. Eens in de 2 weken vind ik meer als zat.
. Wel erOP, op zn eigen dekentje, niet erin. Lijkt me niet eens zo zeer vies, wel irritant, bed is al klein zat
. Hackie schreef:Nagini schreef:Hier volgens mij ook. En de ene keer wat sneller dan de andere keer.
3 keer per week is echt absurd. Dan heb je gewoon smetvrees. Het is toch te gek om, om de dag (want dat is het eigenlijk) nieuwe lakens en alles erop te doen? Zo vuil word je bed niet in 2x slapen.![]()
Hoeveel beddengoed hebben jullie wel niet zeg
vind ik niet absurd hoor. Dat vind ik normaal.
En lekker fris.
Ik zou het liefst elke dag een schoon bedje willen, maar dat is wel een beetje overdreven ja.
Toad schreef:ik vind een kat in bed niet onhygiënisch. Onze kat komt weinig buiten, heeft dus geen zand aan z'n poten en heeft hierdoor ook bijna geen haaruitval.
Een hond in bed lijkt me onhygiënischer. Een hond komt elke dag buiten, rent door het bos, zit onder het zand/modder en heeft meer haaruitval. (althans onze honden wel).
Voor roedel-einden vind ik het ook beter om niet met een hond in bed te slapen. Dan zeg je eigenlijk dat je van hetzelfde niveau bent.
) maar hij komt gewoon niet op bed. Mede omdat het een ras is wat soms wat moeite heeft de hierarchie te accepteren en ik daarom geen strijd wil hebben.. dus gewoon luisteren naar de baas en met 4 voetjes op de vloer blijven.