Cayenne schreef:Het enige wat ik hoop is dat je kindje niet het onderspit gaat delven te midden van alle ouderschapsregelingen etc. Ik neem aan dat hij zijn dochter wel gewoon mag blijven zien en bezoeken?
Sterkte!
Ik zie nog wel hoe ik alles ga regelen, maar nu baal ik ervan dat de erkenning al geregeld is
Ik zal hem nooit zn kind onthouden, maar ik zie het ook niet zitten dat ze met dr 1,5 jaar op bezoek gaat bij opa en oma (van zijn kant) en dus in een huis zit waar 3 mensen paffen als een idioot 
Fijn om gesteund te worden als je een ontzettend moeilijke beslissing hebt genomen.
nee, dat snap ik wel, maar jullie zijn eigenlijk in de verliefdheids periode begonnen met kinderen
Hij heeft meerdere keren de kans gehad zich te bewijzen. Meerdere keren heb ik de belofte gehoord dat hij er voor ging vechten en alles goed zou komen. En meerdere keren kreeg ik weer de stress en frustraties omdat alles bij het oude bleef.
Alles voor de kleine meid. En je verhaal doen... Je kan ook zeggen dat het gewoon niet zo 'werkte' tussen papa en mama.