Hoe het met mij gaat.. Heel erg wisselend.
De ene dag gaat het super en de andere dag ben ik zo depressief dat ik gewoon gek word van mezelf.
Ik probeer trouwens mijn update een beetje kort te houden omdat ik ander zo een pagina vol typ

Der is in de 2 maanden wel een paar dingetjes gebeurd maar geen "extreme" dingen.
Ik ga het in grote lijnen een beetje proberen uit te leggen en de volgorde zit denk ook wel door de war maarja daar moet je maar even doorheen lezen.
In november ben ik lekker een paar x uitgeweest en dat vind in heel fijn want dan vergeet ik alles kwa problemen.
Ik denk er dan niet meer overna en dan voel k me goed. Het is nu niet zo dat ik naar de fles grijp hoor!
Is echt alleen bij feesten.
In deze periode ben ik achter gekomen dat Ashley echt een vriendin van me is geworden! (Ashleytuhh)
Ze staat altijd voor me klaar en ook altijd bereid om naar me gezeik te luisteren.
Thnxx Ash al je dit leest!
In november gewoon ook nog elke week naar de psych om mijn verhaal op tafel te kunnen leggen.
Ook ben ik nog een x samen met me ouders voor gesprek geweest...
Met gewicht gaat het wel goed. Ik val heeeeeel klein beetje af en dat houden ze nu goed in de gaten dat ik niet teveel afval.
Ik had wel steeds kleine ruzietjes met beste vriendin ik noem haar even C!
We hadden steeds meningsverschilletjes maar wel weer een leuke tijd.
Nou we gaan over naar december.
Een maand van het vele eten en gezelligheid.
Nou deze maand viel me vies tegen. Politie stond wel op de stoep om te kijken of alles goed met me ging.
Naja gaat opzich wel. Was ie blij mee, heeft koffie gedronken en ging weg.
Deze maand heb k een jongen goed leren kennen en ik vond hem echt leuk.
Helaas woonde die in Canada dus ik vond het wel moeilijk.
Vorige week heb ik hem verteld dat het niet gaat werken helaas.
Ik had weer een feest gehad met oud en nieuw en kwam erachter dat ik me niet kon inhouden bij andere jongens.
Ook snapte die de "ernst" van mijn problemen niet in wat ik erg lastig vond.
Ook heb ik gewoon een jongen nodig die meteen naar me toe komt als ik een dip ofzo heb.
Ook ben ik hem niet waard. Wat heeft hij nou aan een vriendin met problemen?
Ik weet dat dit een foute gedachte is maar zo denk ik er wel over.
Maar okee om weet terug te gaan op de maand December.
Veel eten en ik had er wel moeite mee... En dan zie ik mensen eten en dan denk ik van wat eten jullie eigelijk allemaal veel.
Ook heb ik heel vaak te horen gekregen van moet je niet eten? Enja dan maar weer een smoes verzinnen.
Ik heb het gelukkig allemaal overleefd.
Toen halve wegen de maand heb ik weer ruzie gehad met C.
Ze zou een zondag komen werken als entertainer waar ik ook werk.
Ik had der beloofd om na het werk samen met der mee naar huis te gaan om daar gezellig een paar dagen te zijn.
Ze is toen die zondag niet geweest omdat het toen zo sneeuwden. Okee weetje snap ik helemaal.
Toen kreeg ik maandag de vraag hoelaat ik kwam. Toen heb k gezegd van nee tuurlijk niet.
Als jij al niet met de auto kan komen, dan kan ik al helemaal niet met het ov komen en ik heb ook geen geld voor het ov.
Ze was toen helemaal boos op me omdat ik had "beloofd" om te komen.
Een dag erna hadden we nog steeds ruzie erover en wou ze afstand van me.
Ik heb daar niet op gereageerd. 5 minuten erna vroeg ze iets aan me en toen heb k ook genegeerd want zou wou toch afstand?
Toen zei ze van jaa als je nu niet reageert dan verwijder k je van alles. Dat was een punt en toen was ik echt serieus aan het koken.
Ik heb der gezegd dat ik haar voorlopig niet hoef te spreken en alles. Toen heeft ze me verwijderd.
Direct erna heb k der een mail gestuurd met wat ik er van vond.
Een week erna kreeg ik pas mail van der terug en in het kort gezegd kwam het erop neer dat ik alleen maar aan mezelf denk, dat ik een poedersuiker vriendin ben en dat ik nooit vrienden zal krijgen.
Niet echt leuk om dat te horen en ik ging er echt aan kapot want ze was echt me alles.
Ik heb toen hele domme dingen gedaan, ik heb mezelf gesneden.
Niet slim ik weet het maar ik had een giga schuld gevoel.
Ik heb nog steeds geen contact met haar.
Mijn oud en nieuw was super! Lekker uitgeweest!
vorige week had ik een intake voor DGT behandeling en ik mag hem starten

Ik word nu alleen wel steeds gekker van me ouders.
Ze zeuren steeds dat ik naar school moet, dat ik werk moet zoeken en nog veel meer.
Ik denk dan heel erg van ja verplaats je is in mijn situatie.
De DTG behandeling zijn dagbehandelingen en ik weet dus niet of ik daarna nog zin heb om te werken.
School vind ik echt niet meer leuk en kan ook niet meer meekomen.
Naja ik vind het goed voor vanavond kwa update want ik zie dat die toch nog behoorlijk lang is

Bedankt voor het lezen!!