Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:56

Zwitsal schreef:
hebben jullie trouwens ook wel eens dat jullie gedachten wel eens helemaal afdwalen als je sex hebt (of voorspel oid).

Ik heb dat vrij regelmatig (vooral als ik niet echt 200% in de stemming ben)..dan gaat alles goed en leuk en fijn totdat er ineens een of andere bizarre gedachte bij me op komt. soms is dat nog sex gerelateerd (bijv laatst bedacht ik me hoe het er op dat moment uit zou zien als je ons van bovenaf zou bekijken) maar soms zijn het ook gewoon compleet andere rare gedachtes. en dat leidt mij dus zo ontzettend af dat er gewoon geen beginnen meer aan is. hoe meer ik dan probeer niet er aan te denken hoe bizarder mn gedachtengang op dat moment wordt.

Ik heb daar vaak last van ja. Maar ik heb heel erg veel moeite sowieso om ergens mijn gedachten bij te houden. Als dat eenmaal gebeurt is dan is er inderdaad geen beginnen meer aan. Doordat ik dan ergens anders aan denk, is de hele 'mood' ook weer weg, soms is het zo erg dat ik me gewoon lig te vervelen omdat ik afgeleid ben geweest :')

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:57

Oeh dat weet ik niet. Het schijnt wel zo te zijn dat wij (volgens vriendje en exen) harder kunnen "knijpen".
Maar of het ook tegen je kan werken? Misschien als je niet voldoende opgewonden bent wel.
Maar als je dit wel bent, dan glijdt de penis van de man (keurig taalgebruik) alsnog zonder pijn naar binnen. De vagina is 1 grote spier dus die zou theoretisch gezien mee moeten kunnen rekken.

@Zwitsal: je kan ze het beste ontspannen door je buik uit te zetten en een soort persbeweging te maken. Net alsof je iets uit je vagina wil duwen.

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:00

en ook hier mijn respect voor de manier hoe andere bokkers hiermee om gaan, en ook voor het feit dat TS en andere mensen in dit topic ervoor uit durven te komen!

Ik heb zelf alleen geen idee hoe dat allemaal voelt, Heb al meer dan twee jaar een vaste vriend (hij was ook mijn eerste) En de eerste keer deed ook geen pijn, terwijl ik altijd overal lees dat het pijn hoort te doen of zo? Maar goed...

Dat branderige heb ik ook, niet altijd, maar wel vaak. Ook ik sprint altijd naar de wc :=

Maar TS, Andere mensen, Ik wens jullie veel succes en ik weet zeker dat er op een bepaald moment Mr Right voorbij komt lopen, echtwaar! :j

Dribbel

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:01

Dat naar de WC rennen is iets wat ik vaker hoor. Schijnt heel goed te zijn. Je plast flink wat bacteriën ofzo uit. Weet er helaas niet meer het fijne van.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:02

Ik las dat laatst ergens, je gebruikt ze veel bij het paardrijden en worden ze dus sterker van.
Weet zo niet meer waar, dus misschien al je ze aanspant dat we er nog meer druk opzetten als niet paardrijden vrouwen, dus meer pijn dus nog minder ontspanning?

Of zou ik nu compleet op een dwaalspoor zitten?

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:04

xx_Irisje schreef:
Ik las dat laatst ergens, je gebruikt ze veel bij het paardrijden en worden ze dus sterker van.
Weet zo niet meer waar, dus misschien al je ze aanspant dat we er nog meer druk opzetten als niet paardrijden vrouwen, dus meer pijn dus nog minder ontspanning?

Nee - volgens een oud-huisgenootje dat nu arts is heb je helemaal gelijk :D

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:05

Nou ja, als je ze onder controle hebt kan je ze ontspannen.
Dat maakt penetreren vast gemakkelijker. Dus eh....de buik uitzetten (en wat doet iedereen? buik inhouden want, oh jee...hij kon wel eens vinden dat je een buikje hebt) en een soort van persbeweging maken down under.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:06

xx_Irisje schreef:

Nee, je zit op het goede spoor. Mijn vriend merkt het meteen als ik tijdens seks begin 'aan te spannen', dus alles wordt dan inderdaad nauwer. Dus wanneer iemand zenuwachtig is, kunnen die spieren onbewust aangespannen worden en wanneer ze al sterker zijn door het rijden, wordt het helemaal nauwer en pijnlijk wanneer er doorgedrukt wordt.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:08

HBVisser schreef:
Nou ja, als je ze onder controle hebt kan je ze ontspannen.
Dat maakt penetreren vast gemakkelijker. Dus eh....de buik uitzetten (en wat doet iedereen? buik inhouden want, oh jee...hij kon wel eens vinden dat je een buikje hebt) en een soort van persbeweging maken down under.

Ik ga het eens proberen ;)

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:16

HBVisser schreef:
. Dus eh....de buik uitzetten (en wat doet iedereen? buik inhouden want, oh jee...hij kon wel eens vinden dat je een buikje hebt) en een soort van persbeweging maken down under.

ik denk idd, dat heel veel meiden dat doen! :D
ontspannen scheelt een boel, en een man met niet een extreem apparaat voor de eerste keren scheelt ook haha
daarna kan het wat meer worden :)

oefening baart kunst :j

ik heb trouwens gemerkt, dat bovenop bij mij minder zeer doet dan onderop :+ misschien omdat ik dan alles zelf kan bepalen....
misschien een tipje?!
Laatst bijgewerkt door iloonaa__ op 09-08-10 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:17

haha :D
kan je nagaan wat je voelt bij een baby baren := als een tampon al pijn doet
( btw, niet persoonlijk of banketstaaf bedoelt, moest er alleen ff aan denken )

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:21

Ik hoor hier dat veel mensen denken dat de pijn tijdens het vrijen mentaal is en vaak bij jongen mensen is die pas net beginnen. Maar mijn vriend en ik zijn al 3,5 jaar samen en ik ben soms net een zwembad van onder, maar toch doet penetratie de eerste paar stoten pijn en soms ook tijdens de gehele daad. Ik herken het van dat branderige gevoel en ik heb soms ook het idee dat de "ingang" een klein stukje inscheurt... We hebben er wel eens over gedacht om naar de huisarts te gaan (vriend lief wil mee om te supporten, ik hou niet zo van huisartsen), omdat het toch heel vervelend is... Maar soms is het ook mentaal hoor, idd gedachtes die afdwalen naar van alles en nogwat.

In het begin liet ik mn vriend nog wel eens zn gang gaan, omdat ik het sneu voor hem vond, dat ik wou stoppen, op het moment dat hij net een beetje de smaak te pakken kreeg. Maar uiteindelijk werd het alleen maar erger, omdat ik me dan schrap ging zetten, dus nu hebben we afgesproken dat we het alleen doen als ik 200% opgewonden ben en zodra ik echt veel last heb, stoppen we gelijk en zo gaat het wel beter. Soms vind ik het wel lastig hoor, zo nauw zijn... Mn vriend vind het super opwindend, maar van mij mag het wel wat minder, haha. Vind het alleen soms nog steeds wel sneu voor hem...

Edit: dat naar de wc rennen ken ik ook, haha. Schijnt idd veel beter te zijn ivm blaasontsteking

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:25

Voor mensen die ondanks vochtig worden toch problemen blijven ervaren met penetratie, er is een vulvapoli. Dit is een speciale afdeling in verschillende ziekenhuizen in Nederland waar je terecht kan met alle vaginale klachten. Er is een gyneacoloog aanwezig en ook een dermatoloog.
Dus misschien is het een optie om daar eens een keer naar toe te gaan.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:27

nog iets voor de TS-er..

als je onder de douche staat he.. doe je de douche straal dan wel eens op de harde stand? ik doe dat namelijk elke dag, om zo ff de boel van binnen te reinigen ;) en dan moet je ook zeg maar meer een pers beweging maken, om het een beetje open te zetten, en dan voel je dat de douche straal naar binnen gaat (nee geen vieze gedachtes hier bij krijgen ;)) maar probeer dat eens, kijken of je dat ook zeer doet...

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:30

haha, ben een halve dag weg en meteen 4 pagina's erbij :D
ik dacht dat ik iemand wat hoorde zeggen over malen? daar kan ik me zo in vinden. bij mijn eerste keren had ik dat al heel erg en nu heb ik dat nog als ik eraan denk. ben ik wel mooi genoeg, zie ik er niet raar uit, wat zal hij wel niet van me denken. de vervelendste is nog dat geen dingen durfde aan te geven want ( en niet raar opkijken, zo werkt mijn hoofd blijkbaar) is was bang dat als ik aangaf wat ik lekker vond, of zelfs maar een geluid maakte dat vreemd klonk, dat ik dan sletterig zou overkomen. om een of andere reden douwde ik mezelf in het hokje van vroom, kuis meisje, waardoor er ook geen ruimte meer over was om te genieten. nou hielp het ook niet dat het mijn ex-vriend destijds helemaal niks kon schelen als hij het maar leuk had.
nu heb ik dat ik al bij de gedachte verstijf van angst. ik kan niks meer uitbrengen, ik durf geen geluid meer te maken. en ik kruip meteen weer terug ik de rol van onderdanig, kuis, lief meisje dat alles maar laat gebeuren. ik kan dus ook geen nee zeggen, kon ik toen al niet en die behandeling heeft niet geholpen. piepen van de pijn? gewoon lekker doorgaan dacht mijn ex.
gek toch dat ik, terwijl ik in de "echte wereld" zo uitbundig en extrovert ben, zo dichtklap in de slaapkamer.

ik heb trouwens nooit problemen gehad met tampons, mijn problemen liggen echt aan mijn ervaringen tot nu toe.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:30

Ik heb dus een keer met een chronische blaasontsteking gelopen.. Waarschijnlijk na een keertje seks want de ochtend erna had ik echt een blaasontsteking-gevoel. Dit ging af en toe even over en dan kwam het weer terug. Kon amper lopen op straat en moest na elke paar meter even stilstaan en mijn knieën tegen elkaar aan drukken want ik moest elke keer zóóó nodig naar de wc.. Dus ik ga voortaan braaf elke keer naar de wc erna :D En wat iemand al zei; scheelt ook een hoop gesmeer.. :')

@ de douchestraal: :') Nou, ik vind er niks spannends aan hoor :P

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:03

Dribbel schreef:
Dat naar de WC rennen is iets wat ik vaker hoor. Schijnt heel goed te zijn. Je plast flink wat bacteriën ofzo uit. Weet er helaas niet meer het fijne van.

Klopt, er kunnen wat bacteriën je plasbuis in gaan tijdens seks en die plas je er dan weer uit :) Heb het mezelf ook aangeleerd om meteen na seks te moeten plassen.

Maagdenmeiden met angst: onthoud dat seks geen alles of niets is, er is nog zooooo veel tussen geen seks en penetratie :) Ik denk dat het zeker voor jullie heel fijn is om langzaam naar het echte penetreren toe te werken, en daarvoor gewoon heel veel experimenteren met je lichaam en elkaar. En idd, leg je partner uit dat je het rustig aan wilt doen, een goeie vent vindt dat helemaal niet erg!

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:22

ik heb hetzelfde , was bang gebruikte ook geen tampons omdat ik dat niet durfde , toen heb i 11 maanden een vriend gehad , de 1e keer deed bij mij een beetje pijn maar dat verschilt bij iedereen!
en zo ja als je pijn hebt is is het een minuut en dan is het weg , ik zou me er niet te veel zorgen over maken want het is misschien een minuut vervelend maar daarna niet meer

ga voor die gozer !

You Go Girl!

het komt echt allemaal wel goed geloof mij !

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:23

Míjn antwoord op de vraag van de TS is, is dat als jouw vriend je behandeld als een prinses (zo ongeveer dan :p ) en jij je dus goed voelt, dat je dan écht niet meer nadenkt over of alles wel gaat passen :j

Ik was zelf 16 jaar, na bijna een half jaar relatie en het voelde zó goed dat het bijna gewoon vanzelf ging :j Vertrouwen hebben en jezelf gewoon helemaal laten gaan. Moment maakt dan al niet eens meer uit, het moet helemaal vanzelf gaan. Geen afspraken maken etc. Wordt je alleen maar zenuwachtig van.

@ Bentley26: Ik ben ondertussen al 4 jaar met mijn vriend en in het begin waren we elkaar al oraal aan het bevredigen, dus zonder penetreren. Bij mezelf ging het prima, maar als vriendje het probeerde konden we wel wachten tot ik een ons woog. Eigenlijk nu pas na 4 jaar kan ik mijzelf helemaal overgeven en kan ik door hem klaarkomen. Voor mij is het ook wel belangrijk, want als vriendlief toch stiekem eerder is klaargekomen, voelt het meteen niet goed meer :+ Heel gek. Genieten doe ik dan zeker nog, maar het nagenieten is dan een stuk minder! Als we vrijen komen we meestal ook tegelijk klaar :) Superfijn.

Grapjasjes12

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 05:06

Voordat ik werd ontmaagd paste er bij mij echt geen mini tampons in hoor :n Ontmaagding was voor mij ook zeer pijnlijk, pas na 5 keer was ik zeg maar 'open' :P

En tja, over de orgasmes...ik heb nogal eens dat ik buiten mezelf treed tijdens seks en alles zeg maar observeer, mezelf ook. Niet echt opwindend :\ en heb dus ook lang niet altijd een orgasme. Maar goed, ik heb dan ook rugzakje wat seks betreft.

Ik vind dat ook niet altijd belangrijk, soms wel, anders raak ik helemaal gefrustreerd }>

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 06:28

patrouska256 schreef:
Ik begrijp volledig wat je bedoeld.
Ik ben niet echt een maagd meer, maar heb ook nog niet echt een serieuze vrijpartij gehad.
Ik heb gelukkig een begripvolle vriend waar ik al 11 maanden mee samen ben,
maar ik wil zo graag dat het eens lukt.
Het verloopt namelijk altijd vrij stroef en doet pijn wanneer hij naar binnen gaat.
waardoor het natuurlijk niet leuk is om aan de volgende keer te beginnen,
en meestal komen we dan ook niet verder dan wat aan mekaar zitten
en wat met mekaar spelen.
ook 1 vinger doet al pijn en ook tampons kan ik niet verdragen.
Ook het branderig gevoel erna is bij mij heel herkenbaar, soms loop ik er zelfs 2 dagen mee rond :s

Ik heb er al eens aan gedacht om eventueel eens met glijmiddel te proberen,
maar weet ook niet of dit gaat lukken.

maar ik ben dus blij om te zien dat ik niet de enige ben met zo'n problemen

ik heb dat ook gehad en glijmiddel was DE oplossing ik heb m van bodyglide ideaal enne je huis word erg zacht erna en hij gaat niet plakken :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 07:00

Als ik sommige verhalen hier zo lees, dan denk ik aan vaginisme. Dat houdt in dat je je spieren zo aanspant, dat het inderdaad zeer doet als je een tampon of een vinger naar binnen wilt brengen. Hiervoor bestaan therapieen! :j

Een oude vriendin van me had dit ook. Zij kon werkelijk niets naar binnen brengen, maar dankzij de therapie die ze kreeg, is het wel goed gekomen. Zij en haar vriend hadden al in geen jaren gemeenschap gehad, omdat het simpelweg niet wilde slagen. Vaak is het een psychisch probleem.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 07:44

Iris82 schreef:
Had ik eerst ook, nu spurt ik altijd naar de wc binnen een minuut.
Veel voordelen: geen vlekken meer in bed, ik lek niet meer en ik krijg ook geen blaasontsteking meer.

Helaas helpt dat niet bij mij.
Binnen dat moment en drie dagen loop ik met een blaasontsteking :+

Glijmiddel gebruik ik nooit, vind dat niet zo fijn..
Wat orgasmes betreft, ja graag! Maar niet alle mannen zijn goed in bed, ik heb wel eens momenten gehad dat ik dacht 'Wtf ben jij aan het doen?!' :')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 07:46

*zit hier nu haar buik naar buiten te duwen en dr vagina eruit te persen

:')

Weer een tips gelezen, zowel via pb als hier. Nogmaals hartelijk dank :*
Is op zich ook wel grappig dat bijna elk meisje/vrouw er tegenop ziet, de eerste keer. Ik lees veel overeenkomsten in de verhalen via pb en wat jullie omschrijven, ben blij dat ik dus absoluut niet de enige ben.

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 07:55

ha ben je dan nu een tampon aan het proberen?
mss kan je van te voren ook een beetje glijmiddel op de ingang en beetje om de randjes van de ingang smeren, dan gaat het ook makkelijker en idd goed je buik uit duwen.
suc6