Zwitsal schreef:hebben jullie trouwens ook wel eens dat jullie gedachten wel eens helemaal afdwalen als je sex hebt (of voorspel oid).
Ik heb dat vrij regelmatig (vooral als ik niet echt 200% in de stemming ben)..dan gaat alles goed en leuk en fijn totdat er ineens een of andere bizarre gedachte bij me op komt. soms is dat nog sex gerelateerd (bijv laatst bedacht ik me hoe het er op dat moment uit zou zien als je ons van bovenaf zou bekijken) maar soms zijn het ook gewoon compleet andere rare gedachtes. en dat leidt mij dus zo ontzettend af dat er gewoon geen beginnen meer aan is. hoe meer ik dan probeer niet er aan te denken hoe bizarder mn gedachtengang op dat moment wordt.
Ik heb daar vaak last van ja. Maar ik heb heel erg veel moeite sowieso om ergens mijn gedachten bij te houden. Als dat eenmaal gebeurt is dan is er inderdaad geen beginnen meer aan. Doordat ik dan ergens anders aan denk, is de hele 'mood' ook weer weg, soms is het zo erg dat ik me gewoon lig te vervelen omdat ik afgeleid ben geweest

misschien omdat ik dan alles zelf kan bepalen....
Ontmaagding was voor mij ook zeer pijnlijk, pas na 5 keer was ik zeg maar 'open'
en heb dus ook lang niet altijd een orgasme. Maar goed, ik heb dan ook rugzakje wat seks betreft.