Moontje1991 schreef:Dat licht er maar net aan wat jij onder in de goot verstaat.
En overbevolking ja want je hebt een kind op de wereld gezet dus 1tje extra dus grotere overbevolking.
Nou, ik maak me meer zorgen over mensen met jouw mentaliteit in onze wereld.
En dan heb ik het niet over dat je geen kinderen wilt, want ik vind dat ieder vrij in is, in die keuze.
Maar jij oordeelt wel blijkbaar.
Ik weet wel wat ik onder 'de goot' versta en nee, ik leef daar gelukkig niet in, hoor, verre van.
Ik geniet van mijn leven, nog meer misschien zelfs, omdat ik weet hoe betrekkelijk het leven en dingen in het leven zijn.
Ik heb een positieve, krachtige instelling, juist omdat mijn leven heel anders is gelopen dan ik dacht op mijn 18e en zelfs nog op mijn 32e. Je hebt niet alles zelf in de hand, je kunt er wel wat van maken, ook al loopt het anders dan gepland. Met een negatieve houding kom je niet ver, stoot je mensen van je af (en dieren ook trouwens).
Nogmaals, ik zal nooit beweren dat je kinderen moet nemen, nooit. En daar gaat dit topic ook helemaal niet over. Dus wat wil je nou?

) 

Jammer dat dit soort topics altijd de verkeerde kant uit gaan wanneer mensen als Moontje zich in de discussie mengen...