Ayasha schreef:thanks dames!
Zaterdag is het zo ver.
Zaterdag is al snel. Ben heel benieuwd naar het resultaat!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x3_Ine_x3 schreef:Maar hier dus mijn vraag: als je al ouder bent, laat ons zeggen in de 50 of 60 jaar, wat doe je dan met die tattoo die je op bv je 22 liet zetten?
Is die tattoo dan nog wel mooi?
Kan je hem laten verwijderen?
Wat denken jullie hierover?
crazy_funky schreef:ja dus die klantonvriendelijkheid, dat is niet alleen 1 man.. dan kom je al niet lekker binnen..
je tattoo word gewoon midden in de winkel gezet, leuk als je hem op een intieme plek laat zetten..
maar ze hebben nu verbouwd dus weet niet hoe het er nu uitziet dus dat kan best veranderd zijn.
en ik heb genoeg tattoo's gezien die daar gezet zijn en niet mooi waren of niet naar wens gezet zijn, dus dat ze niet geluisterd hebben naar de klant.
Marshaha schreef:crazy_funky schreef:Ja maar als t op je rug gebeurd en uit de losse hand zie je t pas als t klaar is..
nee natuurlijk niet
het wordt dan toch met stift getekend?
en dan kijk je toch voordat de naalden erin gaan?
Saul schreef:ik heb het anders ook mee gemaakt., mijn tattoo artis had plots de letters in gekleurd, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Ook was het streepje tussen de datum ineens een sterretje..
Nu vind ik dat niet heel erg, maar afgesproken was het zeer zeker niet.
Marshaha, dat is natuurlijk niet te beoordelen vanaf een foto, of het over dat desbetreffende litteken kan?
(lichtelijk stomme vraag gok ik..)
Saul schreef:ik heb het anders ook mee gemaakt., mijn tattoo artis had plots de letters in gekleurd, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Ook was het streepje tussen de datum ineens een sterretje..
Nu vind ik dat niet heel erg, maar afgesproken was het zeer zeker niet.
Marshaha, dat is natuurlijk niet te beoordelen vanaf een foto, of het over dat desbetreffende litteken kan?
(lichtelijk stomme vraag gok ik..)
StEpHaNiE66 schreef:Pff....ik had een zware avond gisteren...maar ik heb een prachtige tat!! Ik heb hem op mijn zij laten zetten en wist wel wat ik wilde maar geen ontwerp. Hij heeft hem prachtig gezet en ben er super blij mee!! Zal vanavond proberen een foto te plaatsen.
Ik wilde een sierlijke tattoo met dunne lijnen en die zit er nu! Vanaf de onderkant waar je bh zit tot onderaan mn rug. De lijnen zijn super strak geworden ondanks de rotplek!