[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 22:43

Ayasha schreef:
thanks dames! :D
Zaterdag is het zo ver. :D

Zaterdag is al snel. Ben heel benieuwd naar het resultaat!

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 22:45

Thanks!

Ayasha
Blogger

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 22:58

ik ook Rien.. :j

Draak: awtch... :=

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 00:18

Laat ook hier weer wat van zich horen, mijn tattoo zit ondertussen alweer 6 weken :D
Moest na 4 weken eigenlijk terug, ivm rotplek.. Maar hij doet het zo super en ik heb zo weinig tijd, dat ik helemaal ben vergeten te gaan... Nou, ik loop nog wel een keer langs als alles in rustiger vaarwater is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 08:47

Hij is mooi Ayasha!

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 08:55

Ik vind je ontwerp echt super Ayasha, die cover up van draak ziet er trouwens ook mooi uit.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:03

x3_Ine_x3 schreef:
Maar hier dus mijn vraag: als je al ouder bent, laat ons zeggen in de 50 of 60 jaar, wat doe je dan met die tattoo die je op bv je 22 liet zetten?
Is die tattoo dan nog wel mooi?
Kan je hem laten verwijderen?
Wat denken jullie hierover?

Ik 'was' 27 toen ik hem liet zetten :+ Of de tattoo dan nog mooi is weet ik niet, dat zie ik dan wel. Blij zal ik er altijd mee zijn. Ik heb de pootjes van mijn hondje laten zetten. Ben er super tevreden mee. Het is uniek want het zijn haar pootafdrukken die erop ziten. Zij betekent zoveel voor mij :+: Niemand kan mij dit ooit nog afpakken.
Volgende keer laat ik de hoefafdrukken van mn pony's zetten. Hoewel ik nog even moet bedenken hoe ik dat ga doen :+
Mn stempelkussen is daar veel te klein voor.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 10:00

Kun je geen afwas bak pakken met een stuk oude handdoek en met inkt, is wel even kostbaar aan inkt ben ik bang.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 10:07

laagje plakkaatverf erop, pootje op papier en klaar. makkelijk eraf te krijgen en niet schadelijk voor de hoef.
Denk dat dat de meest simpele oplossing is
Wel gaaf zeg, een hoefafdruk... zou ik ook graag willen, maar een Trekpaardenhoef op mijn rug zie ik niet zo zitten ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 10:13

Ik laat ze ook verkleinen hoor :+

Maar plakaatverf klinkt wel interessant. :j

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 12:13

crazy_funky schreef:
ja dus die klantonvriendelijkheid, dat is niet alleen 1 man.. dan kom je al niet lekker binnen..
je tattoo word gewoon midden in de winkel gezet, leuk als je hem op een intieme plek laat zetten..
maar ze hebben nu verbouwd dus weet niet hoe het er nu uitziet dus dat kan best veranderd zijn.
en ik heb genoeg tattoo's gezien die daar gezet zijn en niet mooi waren of niet naar wens gezet zijn, dus dat ze niet geluisterd hebben naar de klant.

daar ben je zelf toch ook bij??

over littekens, wij doen het wel, ligt wel aan het litteken trouwens

crazy_funky

re: [centraal] tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:01

Ja maar als t op je rug gebeurd en uit de losse hand zie je t pas als t klaar is..

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:07

mooi ontwerp ayasha! waar ga je hem zetten? (of heb ik daar overheen gelezen)

Draak: oeh pijnlijk plekje op de ruggenwerf, wel super gaaf!!

Ik moet nog een paar uurtjes wachten :D

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:26

crazy_funky schreef:
Ja maar als t op je rug gebeurd en uit de losse hand zie je t pas als t klaar is..

nee natuurlijk niet

het wordt dan toch met stift getekend?
en dan kijk je toch voordat de naalden erin gaan?

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:35

Marshaha schreef:
crazy_funky schreef:

nee natuurlijk niet

het wordt dan toch met stift getekend?
en dan kijk je toch voordat de naalden erin gaan?

haha dat lijkt mij toch ook. zou niet graag willen dat het ineens is, Tadaa!! kijkt u maar en dat er dan iets heel anders op zou zitten, dan de bedoeling was.

crazy_funky

re: [centraal] tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:37

Tja ik weet verder ook niet hoe t gegaan is, zal een fout van beide kunnen zijn..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 15:01

ik heb het anders ook mee gemaakt., mijn tattoo artis had plots de letters in gekleurd, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Ook was het streepje tussen de datum ineens een sterretje..

Nu vind ik dat niet heel erg, maar afgesproken was het zeer zeker niet.

Marshaha, dat is natuurlijk niet te beoordelen vanaf een foto, of het over dat desbetreffende litteken kan?
(lichtelijk stomme vraag gok ik..)

joykel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:20

nou, ik zou er echt niet blij mee zijn als ineens iets veranderd was. Als hij ideeën heeft over een verandering, prima! maar dan wel die vantevoren even kenbaar maken, en niet op eigen initiatief iets anders gaan doen!

maar normaal wordt volgens mij of getekend of "afgedrukt" (weet even niet hoe anders te omschrijven) hoe de tattoo komt en waar precies en dan kijk je nog even of het precies is hoe je wilt en dan wordt hij gezet (en dan neem ik niet aan dat er dan nog afgeweken wordt..... behalve in goed overleg)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 16:21

Saul schreef:
ik heb het anders ook mee gemaakt., mijn tattoo artis had plots de letters in gekleurd, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Ook was het streepje tussen de datum ineens een sterretje..

Marshaha, dat is natuurlijk niet te beoordelen vanaf een foto, of het over dat desbetreffende litteken kan?

daar zou ik echt niet blij mee zijn!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 20:19

StEpHaNiE66 schreef:
mooi ontwerp ayasha! waar ga je hem zetten? (of heb ik daar overheen gelezen)

Draak: oeh pijnlijk plekje op de ruggenwerf, wel super gaaf!!

Ik moet nog een paar uurtjes wachten :D

Op de binnenkant van mijn pols. :D
Zohoo begint flink te korten voor me. :D

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 07:58

Saul schreef:

dat is niet netjes, mag ik een foto zien?

over het litteken: dat moet goed genoeg genezen zijn, dus al ouder, weet niet of ikj het kan zien vanaf een foto..

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:21

Hoi allemaal,
ik heb er een paar keer over na gedacht om te reageren, maar nu doe ik het toch maar.
Ik wil al heel lang heel graag een tatoeage, en nu ik weet dat het mag, ga ik er toch mee bezig.

Ik wil heel graag een roos, en dan een vallend blaadje erbij. Mijn moeder is dit jaar vijf jaar geleden overleden, en iemand vertelde me ooit dat mijn moeder net een roos was, mooi en zacht, maar als ze kon ook heel prikkelbaar zijn.
Ik vind een roos ook een hele mooie bloem. Best raar, ik heet roos, en wil graag een roos als tattoo.

Ik wil de tatoeage waarschijnlijk op mijn rug, onder mijn schouderblad. Omdat de dood van mijn moeder gepaart ging met een hele zware tijd, en ik die nu achter de rug heb. Daarbij vind ik het een hele mooie plek en zou ik er dan geen spijt van kunnen krijgen, omdat ik er dan niet continu tegen aan kijk.

De tatoeage heeft geen haast, helemaal niet. Ik wil namelijk dat ik er 100% zeker van ben. Van het idee van een tattoo ben ik dat al, maar ik wil ook helemaal blij zijn met het ontwerp enzo...

Wat zijn nou echt goede tatoeage artist? Maakt niet uit waar, ik wil namelijk dat het goed gebeurt.

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:51

Pff....ik had een zware avond gisteren :D...maar ik heb een prachtige tat!! Ik heb hem op mijn zij laten zetten en wist wel wat ik wilde maar geen ontwerp. Hij heeft hem prachtig gezet en ben er super blij mee!! Zal vanavond proberen een foto te plaatsen.

Ik wilde een sierlijke tattoo met dunne lijnen en die zit er nu! Vanaf de onderkant waar je bh zit tot onderaan mn rug. De lijnen zijn super strak geworden ondanks de rotplek!

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:55

StEpHaNiE66 schreef:
Pff....ik had een zware avond gisteren :D...maar ik heb een prachtige tat!! Ik heb hem op mijn zij laten zetten en wist wel wat ik wilde maar geen ontwerp. Hij heeft hem prachtig gezet en ben er super blij mee!! Zal vanavond proberen een foto te plaatsen.

Ik wilde een sierlijke tattoo met dunne lijnen en die zit er nu! Vanaf de onderkant waar je bh zit tot onderaan mn rug. De lijnen zijn super strak geworden ondanks de rotplek!

@ roos: Mooi dat je een tattoo met betekenis wil laten zetten! Ik zou zeggen tattoo Erwin in dronten, even googlen :D tattoo en piercingshop dronten

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:05

Hey meiden,
Ik zit nu in turkije op vakantie en dnek dat ik hier de tattoo heb gevonden die ik wil.

Even een vraagje. Met wamr weer bijvoorbereld op vakantie heb ik wle eens last van dikke opgezetten voeten. Tattoo wil ik aan de binnenkant van mijn voet maar kan dit wel met gezwollen voeten? Wordt die dan lelijk?