Bang voor mijn bevalling!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PardoesJessi

Re: Bang voor mijn bevalling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:39

Dus er komt wel een omgangsregeling straks????
Tjonge, nee dat lijkt me ook heel erg! Maar toch niet de eerste maanden? Of niet dat hij haar dan mee neemt zeg maar?
Sorry, mss stel ik te veel persoonlijke vragen.. Je hoeft dan ook geen antwoord te geven hoor!
Heeft hij het kindje wel erkend?
Maar iig ouderlijk gezag kan nog niet geregeld zijn!

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 09:46

Zooo we waren ff of topic beland.......

Ik heb vanacht heerlijk geslapen dus van mij mag de bevalling komen vandaag/vanacht oid :D
Nee, kijk nog altijd niet uit naar de pijn, maar de hele dag van alles voelen en niks kunnen...Het lange wachten... Pfffffff, ik ben er wel klaar mee!
Eruit met dit ventje!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 10:00

Tonic drinken, rondje fietsen, hart van een annanas eten, uhh, wat zou nog meer moeten kunnen helpen? Owja, de veearts bellen :D

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:47

Is voor de veearts hahahahaha........
Maar ja, boer die belt hem nu niet hoor...Weekeind tarief he....ghighi.....

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 12:20

Metteen maar ff in de boktcensuur: fietsen! Jaja het werkt echt :P

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 12:57

Ik heb niet alle reacties gelezen, dus mocht ik een belachelijk antwoorde geven... Mijn excuus :D

Wat vervelend dat je er alleen voor staat! Fijn dat je nu wel rust hebt!
Ik heb gelezen dat je er niet meer tegenop ziet? Ik denk dat iedere vrouw wel last heeft van angst voor de bevalling. Ik heb 2 kids en was voor bijde bevallingen bang :D Op het moment dat het zo ver is, wil je ook graag dat het voorbij is. Tenminste, dat had ik.

Ik wens je heel veel succes al vast! Geniet van je kleintje!

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:43

Hier ook nog steeds niets..vannacht wel vanaf 4 uur wakker met toch wel serieuze weeèn maar niet doorgezet..rommelt de hele dag al verder..misschien vannacht??

Succes voor de anderen!

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:22

Snotver Sem.. jij was toch na mij uitgerekend?? Gaat nu iedereen voor kruipen ????? zal die van mij de eerste zijn die blijft zitten??? :')
Merk wel dat mijn hormonen razende zijn. Moest vanmorgen echt huilen om een paar foto's van een mede bokker die ik al lang kende. Best heftige foto's daar niet van maar toch.....
Sinds mijn scheiding ben ik niet makkelijk meer tot tranen te bewegen maar nu gaat het wel weer komen hoor :+ ........
Ow en ook zitten is niet echt prettig meer te noemen.......Ik hoop toch eigenlijk de VK afspraak van dinsdag niet te halen....Maar ja, ben officieel pas donderdag uitgerekend natuurlijk....

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:26

hihi, ik zal het maar niet over mijn bevalling hebben. daar word je ook niet rustiger van...maar goed baby is eruiit en ik ben mega gelukkig..ruggenprik zou ik me echt niet druk over maken persoonlijk...totaal geen centje pijn gehad daarvan..(moest ook een spoedkeizersnee...)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:30

Ik heb al een paar dagen last van rammelende eierstokken :')

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 14:37

ik kom ook maar weereens aanwippen hier..
meiden die bijna moeten HEEL VEEL SUCCES, maar jullie kunnen het :j

ik ben inmiddels op de helft.
20 hele weken, en heb een klein spook daar binnen zitten.
hij/zij is een echt krachtpatsertje,, en dat maakt nog welleens dat ik rechtop in bed zit met de schrik WOOW..
het zal nog wel wennen hoop ik :(:)

dinsdag heb ik de 20 weken echo,, ben SUPER zenuwachtig,,, je weet nooit wat je moet verwachten natuurlijk.
gelukkig beweegt het goed dus daar geen zorgen over :)
en dan de geslachtsbepaling,, ik zie er erg naar uit :j
ik zeg al vanaf de eerste dag dat ik het weet dat het een knul is haha. dus we zullen het zien.
ons maakt het niets uit,, een gezond kindje is prioriteid 1 :j

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 15:58

Ja Paula, mag ik dan ook nog voor jou? :=

Ik was gister bij de verloskundige. 28 oktober gaan ze kijken of onze meid nog steeds in stuit ligt EN gaan we de bevalling door bespreken :+
Ik heb al een boekje meegekregen :j Ik heb hem braaf doorgelezen! Vol met positieve gedachtes die je echt vast moet houden tijdens de bevalling, zoals uhh:
- denk bij iedere wee (of na iedere wee?) die wee komt nooit meer terug :')
Echt, ik denk niet dat ik van die gedachtes vrolijk ga worden _O- Ik denk ook echt dat ik de persoon die naast mij staat met de bevalling die met dat zinnetje aan komt zetten, vermoord op dat moment _O-

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:19

Die van mij heeft tot 36 weken in stuit gelegen. Ben aan de gang geweest met moxa, maar na een gluhwijntje is ze gaan draaien.

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 16:55

Och god! Dat vreselijke boekje heb ik ook gehad ja Joyce.. Mennn dan word je bijna bang voor je bevalling!
Of zoals in het befaamde boekje van de heer KLUUN geschreven staat (help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!): Bij elke wee moet je iets denken in de trand van: OPEN VAN ONDEREN......

Enne NEE Joyce, jij mag niet eerst!
Word leuk werk in mijn stal gedaan momenteel en ik kan alleen een beetje toe kijken.. begint me knap te irriteren zo langzamerhand!
Maar volgens mij hoort dat erbij.. Op een gegeven moment ben je ZO zat van zwanger zijn dat je de pijn er voor lief bij neemt!

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:08

Tja dat is het wrede van de natuur: de zwangerschap wordt op het eind zo zwaar en vervelend dat je uit gaat zien naar het aangereden worden door een trein en het uitscheuren :D

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:13

Hahahahaha, kijk das precies wat ik bedoel!
De natuur regelt het allemaal wel.........
Maar het is nu knap ongemakkelijk en ook wel pijnlijk. Geen weeen oid, maar wel pijnlijk....

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:35

Ik heb de laatste 5 á 6 weken continu pijn aan mijn ribben gehad.Niet van het schoppen, maar van de druk er tegen...en dat eeuwige maagzuurrrrrrrr

Moedertje natuur zorgt er wel voor dat je er zin in krijgt :j

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:43

ik zit er ook erg tegen op hoor later :P maar een ruggenprik krijg je ook bij een kijzersnede hoorde ik :+

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 21:21

Ankem: whahaha, mijn zoon heeft ook tot 36 weken in stuit gelegen :D Die is toen uiteindelijk met een klein beetje hulp (benen en bekken omhoog in bed) gedraait :+

vanitymay: Een betere verwoording kan niet _O-

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 21:41

ik lag tot de dag van geboorte in stuit.
mama stond ontbijt temaken toen ze door de grond ging van de pijn.
ik had besoten dat het genoeg was geweest.
de weeén begonnen en ging draaien eenmaal in het zieken huis kwam ik er uit tewiijl ze net een echo wouden maken :D

Whizper08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:06

Ik ben 4-9 bevallen van een zoontje <3 en het is me super mee gevallen! tuurlijk doet het pijn, maar je weet waar je 't voor doet... Ik vind een tandarts bezoek haast nog erger... :D

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:10

Whizper08 schreef:
Ik ben 4-9 bevallen van een zoontje <3 en het is me super mee gevallen! tuurlijk doet het pijn, maar je weet waar je 't voor doet... Ik vind een tandarts bezoek haast nog erger... :D

gefeliciteerd
nu je ondersrift nog aan passen :P

linsim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:32

oh dus hier is het ook nog hetzelfde haha niemand nog bevallen..:)

brr ik begin het nu echt zat te worden, moest vandaag voorraadje vlas brok en hooi in slaan voor mn paard en het enige wat me lukte was gaan betalen in de winkel. grrr..
oja en het water heb ik ververst op stal, maar het blijft vervelend een ander mn stal te moeten laten mesten terwijl ik alles zooo graag zelluf doe!:(

volgens mij vermaakt onze beeb zich nog veelste goed, buik schud nog steeds regelmatig heen en weer alsof er een flinke party gaande is.
het voelt alleen niet echt mee als een feestje, flinke krampen vooral savonds en dan die harde buiken heel de dag door..

ik ben zaterdag eigenlijk pas uitgerekend maar ik had stiekem wel gehoopt dat deze ietsje eerder zou komen:)

allemaal succes met de laatste loodjes!!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 08:09

Hahah wat een geweldige uitspraken!

SemenAmy, ik dacht nog aan je vrijdag, ik dacht dat je al bevallen was :o

Linsim26, oooh ik herken je frustraties zo, ik kon soms de stal niet meer zelf doen ( lees: manlief liet het niet toe) maar ook ik wilde het liever zelf doen daar ik het naar mijn idee toch veel netter doe.. :o
Ik heb wel zo veel mogelijk op het laatst zelf gedaan, laten we het erop houden dat ik gewoon stront eigenwijs was :+
Ik deed er toen wel wat langer over als anders, maar liet me niet kennen.

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 08:43

Nee helaas nog steeds niets hier! Vrijdag nacht uren lang serieuze weeèn gehad maar toch weer afgezakt, gister hele dag verder gerommeld! Kids bij opa en oma gelaten en vannacht geen pijntje gehad!Word er gek van!