Krijg rare dromen als ik al aan met denk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:frangelica schreef:Ik heb het toch even opgezocht. Voor de zekerheid![]()
Het schijnt echt beter te zijn toch niet te slapen met een bh aan. Zonder bh slapen zorgt ervoor dat je borsten minder gaan hangen dan met bh aan. Als je dag en nacht je bh draagt worden je borstspieren te lui en gaan je borsten eerder hangen.
Bovendien is het echtbeter voor de bloedcirculatie om je bh snachts uit te doen.
ik slaap trouwens zonder.
je borstspieren houden echt je borsten niet op hoor, ze liggen onder je borsten en verzorgen de spierkracht voor bepaalde armbewegingen.
Citaat:Het schijnt echt beter te zijn toch niet te slapen met een bh aan. Zonder bh slapen zorgt ervoor dat je borsten minder gaan hangen dan met bh aan. Als je dag en nacht je bh draagt worden je borstspieren te lui en gaan je borsten eerder hangen.
Maar het loopt zo vervelend zonder BH, dus in de vakanties etc slaap ik zoiezo met, omdat ik dan langer in m'n pyjama loop
upendo schreef:Brainless schreef:Wel als je zoon 10 is, de badkamer komt binnen wandelen en je net aan het afdrogen bent.
Hij kijkt naar je en zegt. "mama, spring eens" moeder: "????" hij: "dan gaan je borsten zo leuk op en neer"
Moraal van het verhaal...... ik zorg dat ik een t-shirt aan heb hahahahhahaa
LACHKIK!!
Majo schreef:marsyl schreef:Waarom niet? Ze hebben je toch ook uitgepoept?Ik heb 'm altijd aan.. Vindt 't helemaal nix als paps of mams ineens binnenkomt en je kunt door mijn pyjama zien dat ik geen BH draag..Wij liepen vroeger allemaal gewoon bloot op de badkamer, de een ging wassen, de ander in bad, weer een ander onder de douche... het zijn je ouders maar

Majo schreef:marsyl schreef:Waarom niet? Ze hebben je toch ook uitgepoept?Wij liepen vroeger allemaal gewoon bloot op de badkamer, de een ging wassen, de ander in bad, weer een ander onder de douche... het zijn je ouders maar

[/quote]

[/quote]