Slaap jij met BH of zonder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:33

Zonder.
Krijg rare dromen als ik al aan met denk.
:o

Megamutsj

Re: Slaap jij met BH of zonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:54

Heb een hele tijd met geslapen, maar nu slaap ik alweer jaren zonder. :D

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:05

Qimm schreef:
frangelica schreef:
Ik heb het toch even opgezocht. Voor de zekerheid :D

Het schijnt echt beter te zijn toch niet te slapen met een bh aan. Zonder bh slapen zorgt ervoor dat je borsten minder gaan hangen dan met bh aan. Als je dag en nacht je bh draagt worden je borstspieren te lui en gaan je borsten eerder hangen.

Bovendien is het echtbeter voor de bloedcirculatie om je bh snachts uit te doen.

ik slaap trouwens zonder. :P

je borstspieren houden echt je borsten niet op hoor, ze liggen onder je borsten en verzorgen de spierkracht voor bepaalde armbewegingen.

sorry wel alleen in het engels

Bras and breast cancer risk Bras en het risico op borstkanker
Bra-wearing has been linked to breast cancer in a study done by Sidney Ross Singer and Soma Grismaijer. Bra-dragen in verband gebracht met borstkanker in een studie gedaan door Sidney Ross Singer en Soma Grismaijer. They found, for example, that women who wore a bra 24 hours a day had a 113-fold increase in breast cancer incidence compared to women who wore bra less than 12 hours daily! Ze vonden bijvoorbeeld dat vrouwen die een bh droeg 24 uur per dag had een 113-voudige toename in de incidentie van borstkanker vergeleken met vrouwen die bh droeg minder dan 12 uur per dag! They suggest that bras exert enough pressure to the breast and surrounding areas to inhibit the flow of lymph, which then causes toxins and other waste material to remain in the breasts instead of being flushed out. Ze suggereren dat er genoeg druk uitoefenen bh's aan de borst en de omliggende gebieden aan de stroom van lymfe, die vervolgens oorzaken toxines en andere afvalstoffen te blijven in plaats van de borsten worden uitgespoeld te remmen.

Now, this effect may be due to the fact that most women just wear the wrong size bra that is too tight somewhere. Nu kan dit effect te wijten zijn aan het feit dat net de meeste vrouwen dragen de verkeerde maat beha die te strak zit ergens. No one has done any studies investigating the link between breast cancer and how well the woman's bra fits. Niemand heeft gedaan een onderzoek naar het verband tussen borstkanker en hoe goed de vrouw beha past. Either way, for your breast health's sake it is better to avoid wearing bras whenever possible, and for those occasions when you do need one, get well-fitting bras . Hoe dan ook, voor de gezondheid van de borst wille van je is het beter om te voorkomen dat het dragen van bh's waar mogelijk, en voor die momenten dat je er een nodig hebben, krijgen goed passende bh .

Dus moet ik dragen of niet?
The choice to wear or not to wear a bra is yours. De keuze om te dragen of niet om een bh te dragen is aan jou. Many women are very used to wearing bras, and feel uncomfortable in public without them. Veel vrouwen zijn erg gewend aan het dragen van bh's, en voelen zich ongemakkelijk in het openbaar zonder hen. Social occasions may require you to wear one. Sociale gelegenheden kan van u verlangen te dragen.

Bra wearing is not going to kill you (or 'kill' your breasts) if you follow the simple guideline of giving your breasts free time as much as you can - at home, while sleeping. BH dragen is ga je niet (of 'kill' je borsten) te doden als je de eenvoudige richtlijn van het geven van je borsten vrije tijd zo veel als u kunt - thuis, tijdens het slapen. And, if you wear one, remember to always wear a good fitting bra . En als u een dragen, denk er om altijd een goed passende beha . It should not leave marks on your shoulders or under your breasts, or feel tight. Het moet niet verlaten merken op uw schouders of onder uw borsten, of voelt strak. Find a professional bra fitter. Vind een professionele installateur beha. Or order custom-made ones. Of bestel op maat gemaakte Ones. Don't sacrifice your breast health to fashion. Offer niet uw borst de gezondheid van de mode.

en hier de link ::: http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://www.007b.com/why_wear_bras.php

anders kun je het altijd nog eens vragen als je voor borstonderzoek gaat.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:17

mijn opmerking ging alleen over
Citaat:
Het schijnt echt beter te zijn toch niet te slapen met een bh aan. Zonder bh slapen zorgt ervoor dat je borsten minder gaan hangen dan met bh aan. Als je dag en nacht je bh draagt worden je borstspieren te lui en gaan je borsten eerder hangen.

dat is gewoon echt niet waar

dat het beter is voor je circulatie zal ik niet tegenspreken.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:20

Zonder,man lief houd ze graag vast s'nachts :D

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:22

Zonder, met lijkt me echt niet fijn..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:24

Met, af en toe zonder := Maar het loopt zo vervelend zonder BH, dus in de vakanties etc slaap ik zoiezo met, omdat ik dan langer in m'n pyjama loop :=

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:25

binky schreef:
Zonder,man lief houd ze graag vast s'nachts :D

:7 Dat doet de mijne ook graag, maar als we gaan slapen gaat ie toch echt weer aan!
Zonder bh slapen vind ik echt niet fijn :o

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:29

ik slaap zonder

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:37

upendo schreef:
Brainless schreef:
Wel als je zoon 10 is, de badkamer komt binnen wandelen en je net aan het afdrogen bent.
Hij kijkt naar je en zegt. "mama, spring eens" moeder: "????" hij: "dan gaan je borsten zo leuk op en neer"

Moraal van het verhaal...... ik zorg dat ik een t-shirt aan heb hahahahhahaa

_O-

_O- :') LACHKIK!!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:47

zonder, al zou ik bij de paus slapen dan zou k hem nog uittrekken. :P

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:39

Met, voel me zo bloot zonder bh :D (en lekker makkelijk dat ik 'm 's ochtends niet weer aan hoef te doen :o )
Vind het gewoon fijner slapen met.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:54

Zonder,
Vind dat echt niet lekker slapen met bh aan..
Maakt niet uit welke bh ik aan heb, uiteindelijk ga ik hem echt voelen en dat is zo vervelend :+

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:41

Majo schreef:
marsyl schreef:
Ik heb 'm altijd aan.. Vindt 't helemaal nix als paps of mams ineens binnenkomt en je kunt door mijn pyjama zien dat ik geen BH draag.. :')
Waarom niet? Ze hebben je toch ook uitgepoept? :') Wij liepen vroeger allemaal gewoon bloot op de badkamer, de een ging wassen, de ander in bad, weer een ander onder de douche... het zijn je ouders maar :)

:')

Even serieus, nee dat vindt ik echt helemaal niets. Zal ik me ook echt niet prettig bij voelen hoor, deur van de badkamer gaat altijd op slot en niemand mag binnen totdat ik wat fatsoenlijks aanheb.. :o

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:46

Edit :+.

zonder trouwens :))
Laatst bijgewerkt door Origineel op 27-05-10 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:48

Zonder! Vrijheid blijheid! ;)

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:51

Majo schreef:
marsyl schreef:
Waarom niet? Ze hebben je toch ook uitgepoept? :') Wij liepen vroeger allemaal gewoon bloot op de badkamer, de een ging wassen, de ander in bad, weer een ander onder de douche... het zijn je ouders maar :)

:')

Even serieus, nee dat vindt ik echt helemaal niets. Zal ik me ook echt niet prettig bij voelen hoor, deur van de badkamer gaat altijd op slot en niemand mag binnen totdat ik wat fatsoenlijks aanheb.. :o[/quote]

Wow serieus? Ik ben 19 en wij staan nog steeds met zn alle in de badkamer , okee okee, mijn vader dan niet. Maar het is toch je familie!

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:22

zonder, behalve als ik m vergeet uit te doen omdat ik (incl overige kleding) in slaap val :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:01

Zonder! Ik kan echt niet slapen met bh aan. Ik heb alleen maar beugelbh's, die krengen voel ik al zitten als ik op mijn zij op de bank hang, laat staan dat ik er in slaap. Dat voelt alsof de beugel door mijn borst aan de andere kant naar buiten komt :=
Nee, lekker zonder. In de winter met een pyjamaatje, en in de zomer alleen in ondergoed. Ik en de girls wiebelen vrij en blij in bed _O- :')

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:04

Heb net een deel van de link van Frangelica gelezen en daar staat als je de bh zo lang aanhoud........ oftewel de hele dag dat je kans op borstkanker met 113 x toeneemt.............. Pffffffff ben ik blij dat ik hem thuis zo snel mogelijk uit gooi.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:05

[/quote]

Dat zou mij echt niets uitmaken hoor. :D[/quote]
Wel als je zoon 10 is, de badkamer komt binnen wandelen en je net aan het afdrogen bent.
Hij kijkt naar je en zegt. "mama, spring eens" moeder: "????" hij: "dan gaan je borsten zo leuk op en neer"

Moraal van het verhaal...... ik zorg dat ik een t-shirt aan heb hahahahhahaa[/quote]

Die van mij is dus 9 en ja ben nogal preuts :o

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:06

Zonder!
Heeerlijk om met de blote buik tegen meneertje aan te liggen! :P

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:10

Absoluut zonder! Lijkt me niks met een BH aanslapen. :')

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:12

Sowieso zonder! Het lijkt me heel vervelend met te slapen...
Laatst bijgewerkt door Sky op 27-05-10 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:12

Zonder! :)