de uitslag over mijn onderzoek ernaar volgen snel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat is dan niet zo. Gisteren heb ik de post rondgebracht met de mooncup in. De broek die ik draag is toch zwart, dus ik dacht ik probeer het. Ik had het idee dat ik ontzettend was doorgelekt, maar dat bleek toen ik thuis was, dus gewoon zweet te zijn. ;P
). Maar goed, dat probleem had ik met tampons ook en de cup heb ik liever. Ik zorg er nu gewoon voor dat ik hem de eerste dagen telkens als ik naar het toilet ga leegmaak.
Kattenbak schreef:Dit lijkt mij eerlijk gezegd een behoorlijk onhygienisch en onpraktisch iets.
Neem aan dat je dit niet gaat gebruiken om geld te besparen? Maar snal sowieso niet waarom je jezelf zoiets als dit aandoet...
Bah bah en nog eens bah...
Het is niet voor niets dat er word aangeraden om wel 3-4 stopweken in te lassen per jaar.
dat vind ik pas ranzig, nee doe mij dan maar een cupje

wat veel geld zeg, voor minder heb ik er 2 in Duitsland besteld 
Ik hoop met mijn vakantie in Dorset een Boots tegen te komen en dan neem ik er nog eentje mee. Twee is toch handiger dan een. kaatje77 schreef:wat veel geld zeg, voor minder heb ik er 2 in Duitsland besteld
http://www.meluna.eu/index.php/?___stor ... tore=engli
haha. Ik las dat er veel vrouwen zijn die hem schoon plassen????????? Omdat je urine steriel is, maar vind het wel onsmakelijk zeg. 

gebruik als het nodig is wel papier