@nathalie: wat maak jij mooie nachten! Lijkt me heerlijk!!!
@miss blim: komt bij jou vast ook wel!Ene kind is nu eenmaal 'makkelijker' dan het andere!
@susanH: jammer he dat het niet te sturen valt!? Ik heb het ook 1 keer geprobeerd, prompt was hij zo van slag dat hij de hele nacht netjes om de 3 uren kwam! Wat niet helemaal de bedoeling was!
Hier gisteren voor het eerste gekolfd, de eerste keer kwam er gistermiddag 50ml uit en vanochtend uit 1 kwam er 120 ml uit! Niet slecht dus.
Alleen nog wel een vraagje aan degene die kolven: sparen jullie het de hele dag op en gooien jullie alles bij elkaar? (dus ochtend, middag en avond voeding?) En nog een vraagje: als ik straks een flesje ga geven kan ik dan de voeding van 2 dagen bij elkaar doen???
Tja ik ben nu eenmaal een leek op gebied van kolven etc, dus ik vraag hier gewoon alles!
Nacht was weer prima, Nick
heeft om half 11 zijn laatste voeding gehad, toen had hij niet veel zin om te gaan slapen, dus hij sliep om 12 uur pas, maar hij kwam vanochtend ook pas om half 6 dus weer prima geslapen, daarna bleef hij weer weg tot half 10!
Alleen nu ligt hij al vanaf dat ik hem om half 11 op bed heb gelegd wakker. Zo nu en dan huilt hij, maar verder ligt hij een beetje om zich heen te kijken op bed. Vanaf wanneer laten jullie hem een uurtje beneden in de box? En hebben jullie daar dan ook al speeltjes bij oid?
Ga zo even bij hem kijken of hij zich niet weer heeft omgedraaid in bed (vindt hij erg leuk om te doen!).