hmmmz vandaag weer ff gesport... heb 3 km geskeelerd is ni zo heel veel maar ik ben nog maar net bezig... hardlopen heb ik nu 2x gedaan want moet eerst nieuwe schoenen hebben... krijg van me nikes echt last van me knieen ni leuk meer... zijn al zo gaar als weet ni wat maar goed....
Zo, Hackie is van dr zuiger ( ) afgekomen, en is begonnen! Ongeveer 50 minuten waar ongeveer 10 minuten hard gelopen.
(Ik heb een hechting in mijn mond, mijn verstandskiezen zijn 9 dagen getrokken, en dat doet nog erg zeer met joggen, daarnaast nog een knieblessure gehad, waardoor ik 8 weken niks heb mogen doen.)
Ik merk dat ik nu op een Minuut rennen zit, en dan weer 4 minuten lopen, minuut rennen enz... enz..
De hond ging ook mee dus helemaal vlekkeloos ging het nog niet, maar voor de 1ste keer was ik zeer tevreden.
Zaterdag rondje gelopen ging niet lekker maar viel niet tegen 4.7km in 32.30 min dus de ladiesrun ga ik wel halen. Vandaag de laatste week met dit schema en volgende week moet ik 1x in de week gaan intervallen dus zal het tempo wel omhoog gaan
Ik snap alleen niet waarom ik 10 weken doet om 2 kilo af te vallen en dit weekend zat alles eraan soms wil ik dan wel stoppen met hardlopen want dit gewicht is soms te heavy (vroeger liep ik met 53-55 kilo stuk makkelijker)
Angela van harte met je nieuwe tijd, jammer dat het zo gelopen was.
Jawel joh, ik weet het al een paar weken, maar toen het bij iedereen bekend gemaakt werd vorige week was ik er niet. Ik wist wel dat het bekend gemaakt zou worden, maar ik was er niet Het is trouwens een directeur, dus het is nogal een shock
Ja nou ja ik probeer me een beetje rustig te houden en niet te veel over de gang te lopen anders word ik idd direct aangesproken Ga zo even bij mijn collega langs, die haar LG heeft ook afgelopen woensdag bekend gemaakt, weg te gaan. Dus zij is ook zielig.