juudii5 schreef:Oeh dat klinkt ook niet fijnbah
Bij mij vind ik mijn benen het ergst.. de pijn en uitval. Kan er ook niet veel meer mee doen!
ik vind het ergst dat het nog niet vast staat en dat ik straks misschien een andere enge ziekte heb of dat ik niets heb en gewoon zo ben.. ik hoop dus eigenlijk gewoon dat het lyme is..
bah
En bij mij zei mijn huisarts ook dat ik naar een psycholoog toe moest, of dat ik overspannen was. Ik wist zeker dat ik niet overspannen was. ik heb de leukste baan van de hele wereld, ik heb geen problemen in mijn priveleven, geen traumatische ervaringen vroeger opgelopen, hoezo psychisch? Bij alle bloedonderzoeken zij de arts iedere keer alles is goed, ik zie geen afwijkingen. Ik kon het me niet voorstellen aangezien een ME/CVS arts tegen me zei je bent een doodzieke vrouw, er moet iets zitten wat jou nog dagelijks ziek maakt. En toen dacht ik hehe eindelijk iemand die me gelooft. Toen ben ik zelf bloedonderzoeken laten doen, kost een hoop geld, maar ik wist zeker dat ze bij de normale bloedonderzoeken iets niet hadden nagekeken of over het hoofd hadden gezien. En jahoor opeens kwam er van alles naar voren. Mijn B12 was veel te laag, ik had een zware metalen vergiftiging, ik had leaking gut(lekkende darmen) ik had een vitamine D tekort, ik had misvormde rode bloedcellen, waardoor mijn spieren zuurstof gebrek hadden, ik had ziekte van lyme, ik had een nierbekken ontsteking, een blaasontsteking, een ontsteking in mijn baarmoeder, allerlei parsieten, een schimmelinfectie in mijn darmen.....opeens een hele waslijst, die nooit van te voren ontdekt was.
sorry Relien