Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:40

CtjeLief schreef:
(voor de laatste keer denk ik)
Tot die tijd krul ik iedere dag mn haar, dan valt minder op dat mn extensions eruit zijn ;) :)

Haha vond ik wel even grappig aangezien ik dat ook al een paar keer gezegd heb:p
zeg steeds ja nog 1 keer dan is mijn haar toch ong. even lang en dan is het eruit en dan denk ik, ik wil HAAR!!!

Heb nu voor de 3de ronde extensions, die er nu inzitten heb ik al bijna 5 maanden en dan beginnen die waxjes toch irritant te worden om ze te verbergen. trek ze er dan het liefst uit alleen mag ik dat niet meer doen :o
binnenkort maar weer nieuwe nemen maar zit toch te denken aan flip in hair extensions maar heb hier eigenlijk geen ervaring mee.

weet iemand of dat een beetje blijf zitten als je bijv. met je vriendje aan het stoeien bent?

dit was mijn 2e ronde extensions

http://img248.imageshack.us/img248/5641/rebec060.jpg

als ik nu terug denk heb ik spijt dat ik een paar maanden daarna mijn haar zwart heb geverfd :| inmiddels is het weer blond alleen bijna platinablond door de ontkleuring, en vind die kleur op die foto wel veel natuurlijker en ik hoefde mijn haar niet te verven.

en lekker is dat he als je lekker je haar kan wassen zonder extensions voelt ook gelijk zo ligt aan :D

CtjeLief

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 20:47

Mooie kleur inderdaad op de foto :) ik ga ook blond (na jaren als brunette door het leven te zijn gegaan haha) maar wordt wel wat donkerder, btje donkergoud zeg maar..

En op zich denk ik dat ik na deze keer geen extensions meer neem, moet zeggen dat ik het zo zonder ook wel weer fijn vind aanvoelen, en tegen die tijd is mn haar weer een stuk langer, dat was mijn doel vooral. Plus het feit dat mijn double hair erg prijzig is, ben telkens rond de 400 euro kwijt om te laten zetten/verven, plus 70 euro per 6-8 weken om omhoog te plaatsen.. dat houdt ook een keer op, en losse extensions is geen optie voor mij..

maar voor de zekerheid spreek ik inderdaad van 'denk ik' haha..

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:03

ik zit dit topic nu te lezen,
en vind het toch wel erg mooi allemaal.

maar hoe duur is het ongeveer,
en hoe werkt het met nieuwe en als je naar de kapper gaat?

want je haar groeit natuurlijk,
hoe zit dat dan?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:09

je kan het zo duur maken als je wilt.. losse extensions kan al vanaf zo'n 150 euro, voor volume of verlenging of beide.. Ze groeien mee met je haar.. Je kan ook matjes nemen (zoals ik heb) zijn wat prijziger, en die moet je om de 6-8 weken telkens opnieuw laten plaatsen (omhoog zetten) waardoor je er wat langer mee kunt doen (ik heb ze bijv. 9 mnd ingehad) er zijn veel opties.. verschil in merk, prijs, techniek.. Wil je zelf ook extensions nemen?

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 21:54

oke danku!,

ik had zelf lang haar, maar heb het vorig jaar zomer afgeknipt, heel me staart eraf.
en heb er nu toch veel spijt van,
dit ziet er ook super uit!

ik weet niet of iemand in de buurt van rotterdam woont en dordrecht?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:03

Ik woon in Dordrecht ;)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 22:39

jeetje wat schrik ik van die prijzen hier zeg! dat zou ik willen betalen denk ik haha. Ziet er wel allemaal heel mooi uit, maar 12 weken vind ik wel heel erg kort hoor.. Morgen gaat er een stukje af van mijn extensions, de puntjes zijn echt te zielig voor woorden dus knipknip( dat kan ik wel zelf*afkloppen*)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 23:04

Dat je dat durft: zelf knippen :) Of heb je het vaker gedaan?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 23:46

CtjeLief schreef:
Dat je dat durft: zelf knippen :) Of heb je het vaker gedaan?

Hihi alleen de puntjes er af hoor, heb een goede kappersschaar thuis!
ik snij mijn eigen pony altijd, als het van de kapper komt zit het vreselijk dus ik laat het daar alleen verven. Puntjes bij knippen hoeft bij mij 1 keer per jaar, heb nooit dode punten en daar doe ik wel heel erg m'n best voor. :+

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 09:51

CtjeLief schreef:
Ik woon in Dordrecht ;)

oke, en waar laat je het zetten?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 11:02

Smart schreef:
Zijn er hier ook mensen die extensions hebben gebruikt om meer volume in het haar te krijgen en hoeveel heb je er dan laten zetten?

Ikke, wilde in eerste instantie volume, dus de kortste lengte besteld.
Maar die bleken ook errug lang, dus heb ook een stukkie verlenging!

Ik heb er 75 indian gold in zitten, sinds februari en ze zitten er nog in. Het haar is nog perfect, alleen de waxjes wat minder, dat merk je wel van al dat wassen. Vrijdag gaat m'n vriendin trouwen en daarna laat ik ze eruit halen :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 11:24

@ Freyatjee: ik laat ze zetten bij Face to face (maar die werkt in principe alleen met double hair..) prijzige maar een van de beste kapsalons in Dordrecht.. Ik heb enkele goedkopere kappers uitgeprobeerd (trendline, haarfabriek) voor het omhoog zetten van mn double hair maar ik kon wel huilen om het resultaat dus ben weer terug bij Face to face om daar voor altijd te blijven haha :) Kapperazzi zet losse extensions, daar is mn collega geweest en die was ook erg tevreden..

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:52

Ik was idd even druk! Was op vakantie in Salou :D maar ben er weer dus er kan weer gebokt worden!
Was me stijltang vergeten op vakantie! Heb de hele vakantie met krullen moeten lopen. Stom stom stom!

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:17

CtjeLief schreef:
@ Freyatjee: ik laat ze zetten bij Face to face (maar die werkt in principe alleen met double hair..) prijzige maar een van de beste kapsalons in Dordrecht.. Ik heb enkele goedkopere kappers uitgeprobeerd (trendline, haarfabriek) voor het omhoog zetten van mn double hair maar ik kon wel huilen om het resultaat dus ben weer terug bij Face to face om daar voor altijd te blijven haha :) Kapperazzi zet losse extensions, daar is mn collega geweest en die was ook erg tevreden..

oke,

zou je dan mischien foto's willen sturen via pb?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 12:15

Zaterdag m'n extensions gekruld :j
Heb t niet helemaal vanaf bovenaan de haaraanzet gekruld zeg maar, maar vanaf de helft. Ging wat sneller :P

Afbeelding
Afbeelding

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 12:25

netjes hoor! :) met de stijltang gedaan? Of krultang? Heerlijk he van die lekker lange krullende lokken.. kan niet wachten , nog 2 nachtjes slapen heb ik ze ook weer :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 12:37

Met de stijltang! :D
Haha ja echt heerlijk zo lang, heb van mezelf al best lang haar, maar als je t dan krult ist gelijk een stuk korter :P

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:00

Wow wat een prachtige bos, ik ben jaloers! <3
Wat heb jij voor extensions erin? :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:21

relaxed he met de stijltang! :) ik vind je 'krullengte' juist mooi, langer vind ik persoonlijk niet mooi.. Dus ik zeg: vaak krullen! haha :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:40

Wauw, prachtig hoor deadxstar.

Ik word zo terug gebeld voor een afspraak, heb er nu al zin in haha..!!
In eerste instantie word het alleen even volume en misschien dat ik de volgende ronde dan voor een verlenging ga.. Op zich heb ik van mezelf al wel wat lengte... :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:47

Roelke_ schreef:
Wow wat een prachtige bos, ik ben jaloers! <3
Wat heb jij voor extensions erin? :)

dankjewel! 120 stuks van socap! (socap.nl)

@ctjelief: ja is echt beter! blijft veel beter zitten. :D vind t zelf ook erg mooi, maar heb er niet altijd zin in :p

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:32

13 juli heb ik een afspraak, ben benieuwd.. *\o/* *\o/*

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:13

ik heb vorige week geprobeerd. en heb toch voor matten gekozen. krijg ze donderdag.

moet ik nog ergens aandenken? shampoo? borstel?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:19

leuk, wat voor matten neem je? (met waxjes?) of weave?
Beste is shampoo speciaal voor extensions, en dan vooral 'boven' wassen en niet je extensions helemaal inmasseren.. met uitspoelen worden je extensions namelijk voldoende gewassen met sop van bovenaf.. En verder een speciale extensions borstel, met langere en korte haren..

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:40

weave..:D tja ik had ook gewoon extensions geprobeerd maar dat zat toch niet zo lekker en ik ben nog blond ook. dus dat zat je enorm (die 2 plukjes:P)

langere en kortere haren? zit dat in 1 borstel.:P