CtjeLief schreef:(voor de laatste keer denk ik)
Tot die tijd krul ik iedere dag mn haar, dan valt minder op dat mn extensions eruit zijn![]()
Haha vond ik wel even grappig aangezien ik dat ook al een paar keer gezegd heb:p
zeg steeds ja nog 1 keer dan is mijn haar toch ong. even lang en dan is het eruit en dan denk ik, ik wil HAAR!!!
Heb nu voor de 3de ronde extensions, die er nu inzitten heb ik al bijna 5 maanden en dan beginnen die waxjes toch irritant te worden om ze te verbergen. trek ze er dan het liefst uit alleen mag ik dat niet meer doen

binnenkort maar weer nieuwe nemen maar zit toch te denken aan flip in hair extensions maar heb hier eigenlijk geen ervaring mee.
weet iemand of dat een beetje blijf zitten als je bijv. met je vriendje aan het stoeien bent?
dit was mijn 2e ronde extensions
http://img248.imageshack.us/img248/5641/rebec060.jpg
als ik nu terug denk heb ik spijt dat ik een paar maanden daarna mijn haar zwart heb geverfd :| inmiddels is het weer blond alleen bijna platinablond door de ontkleuring, en vind die kleur op die foto wel veel natuurlijker en ik hoefde mijn haar niet te verven.
en lekker is dat he als je lekker je haar kan wassen zonder extensions voelt ook gelijk zo ligt aan