Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:28

Oke thnx voor de tip
Ik zal morgen es overleggen met de kapper wat het beste voor mn haar is

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 21:01

Hey ik heb nu donkerbruin haar, maar zou graag eens een ander kleurtje willen, zou dit gewoon kunnen met een kleurspoeling? En welke kan ik dan het beste gebruiken?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:57

Ann_Pam schreef:
Hey ik heb nu donkerbruin haar, maar zou graag eens een ander kleurtje willen, zou dit gewoon kunnen met een kleurspoeling? En welke kan ik dan het beste gebruiken?

Kleurspoeling wil nog wel eens een tint lichter kunnen als je eigen haar niet geverft is maar dat durf ik echt niet te garanderen. Wat voor kleur zat je zelf aan te denken?

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 00:03

babydolll schreef:
Ann_Pam schreef:

Kleurspoeling wil nog wel eens een tint lichter kunnen als je eigen haar niet geverft is maar dat durf ik echt niet te garanderen. Wat voor kleur zat je zelf aan te denken?

ik zat zelf te denken aan een lichter kleurtje, bijv. caramelbruin, of iets in die vorm..

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 00:05

babydolll schreef:
Ann_Pam schreef:

ik zat zelf te denken aan een lichter kleurtje, bijv. caramelbruin, of iets in die vorm..[/quote]
Dat durf ik echt niet te zeggen, zou dan even naar de kapper gaan..

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 00:09

babydolll schreef:
Ann_Pam schreef:

ik zat zelf te denken aan een lichter kleurtje, bijv. caramelbruin, of iets in die vorm..[/quote]
Dat durf ik echt niet te zeggen, zou dan even naar de kapper gaan..[/quote]
Ja denk dat dan maar het beste is, ik zal eens vragen :)

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 00:22

Wat een onwijs gave kapsels komen er voorbij hier! Ik ben afgelopen vrijdag naar de kapper geweest, weer netjes een bob erin, achter opgeknipt en langer van voren, en nu ben ik hazelnoot bruin met blonde kamstrepen! Ik heb het net rood gehad, maar dat wordt zo roze van de zomer!
Ben er weer helemaal blij mee, alleen zit het nu niet zo lekker, bij de kapper heeft de stagiaire de cremespoeling langer laten zitten, dus het is nu echt te zacht en er zit nu geen volume in. Morgen moet ik het zelf weer wassen en dan gaat er helemaal geen creme in, alleen versteviging en volumespray!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:59

Jaaa het is gelukt, ik heb weer gewoon mooie lichtbruine extensions( de kleur die het had moeten wezen) ze liggen nu lekker in een haarmaskertje om bij te komen.
Ik weet wel dat ik voortaan een echt goede kapsalon zoek, iemand nog suggesties?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:32

ik heb ene vraagje :+
ik heb van nature donkerbruin haar met slag erin, als ik de borstel er niet doorheen haal zelfs krullen
maa rhoe behoud ik deze krullen? zodra ik namelijk de borstel erdoorheen gooi, zijn ze weg, en tja
om nou zo met een net-uit-bedkapsel weg te gaan :+

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 00:37

Celiien schreef:
ik heb ene vraagje :+
ik heb van nature donkerbruin haar met slag erin, als ik de borstel er niet doorheen haal zelfs krullen
maa rhoe behoud ik deze krullen? zodra ik namelijk de borstel erdoorheen gooi, zijn ze weg, en tja
om nou zo met een net-uit-bedkapsel weg te gaan :+

Wat is je budget? Na het douchen fohnen met een diffuser op je fohn. Krulmousse en dan je haar opknijpen, krulshampoo en conditioner helpt al een hele boel.. enne, niet teveel kammen :+

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:50

Afbeelding

Brand maar los wat ik ermee zou kunnen doen :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:29

Je krullen aan mij geven?

Hahaha ik meld me ook maar... ik zit te denken aan permanent maar ben er nog lang niet uit. :+

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:34

Annettu_ schreef:
Afbeelding

Brand maar los wat ik ermee zou kunnen doen :)

Je zou een schuine pony kunnen laten knippen de die stijlen, staat leuk! Laagjes oid echt niet aan beginnen, is niet goed voor krullies. Ik zou ze lekker laten groeien, zwaart het ook wat uit.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 15:13

OKe lekker laat maar miscchien heeft iemand nog tips
Ik ga zo naar de kapper en wil het gewoon weer lekker kort

alles heeft zijn nadeel natuurlijk:
Lang haar: Ielig staartje onderin slag en boven gewoon steil.. ben te lui om elke dag te stijlen

Kort: gaat vaak snel alweer opzij staan waardoor het eruit ziet alsof ik met vingers in het stopcontact heb gezeten

Ben ook nog eens erg bleek vanmij.

wie heeft er een goede tiop
beetje onduidelijk foto maar ik ben diegene met de bril

Afbeelding

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:25

Hallo,
ik meld me ook maar eens. Ik heb lang haar en ik zit te denken aan krullen. Grove permanent. Alleen hoor ik zoveel verschillende verhalen! Dus ik twijfel nog maar even door.
Groetjes,
Daniëlle

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:32

Daar zit ik ook mee, Danielle! Maar volgens mij zijn de die-hards uit het topic verdwenen... hihi. :D :+

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:42

Heeft er iemand nog een tip om je haar leuk op te steken? :) (Gala)
Ik ben even aan het rondneuzen op internet, maar ik vind niets waarvan ik "waw" denk..

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:46

Annash schreef:
Daar zit ik ook mee, Danielle! Maar volgens mij zijn de die-hards uit het topic verdwenen... hihi. :D :+

haha jammer is dat! Ik heb het al vaker gewild maar elke keer denk ik 'Nouja als het zo slecht is laat maar.' Maar na tijd denk ik toch weer... 'waarom niet?' Dus zo blijf ik verder twijfelen. Misschien toch maar (nog eens) aan een kapper vragen. Heb het jaren terug ook al gedaan en die vond het niets... maar de volgende vind het allemaal juist leuk. Pff.. lastig lastig.

Heb jij al geinformeerd?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:02

Ja, bij twee kapsters. Het is wel slecht voor je haar, maar beide raadden ze me maskers aan om de zaak te herstellen. Permanent op geverfd haar is slechter. Tegelijk of in de buurt verven zeker niet doen. Kleuren (spoeling) kon wel.

Ik ga binnenkort even langs en dan wil ik plaatjes zien, zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten haha. Maar het is altijd afwachten, zeiden ze, omdat je van te voren niet weet hoe het haar erop reageert.

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:04

ik raad het zeker af, ik had vroeger heel mooi dik zijde zacht haar ( ja beetje opscheppen maar het was wel zo) en nu heb ik kroes haar en de punten blijven maar dood gaan. ondertussen na 4 jaar is het wel al een stuk beter!

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:38

Ikzelf heb echt geen problemen met permanent. Bij mezelf heb ik het tot nu toe 2x gehad en zou het eigenlijk nu wel weer willen, was best wel erg goed gelukt en bleef ook echt heel lang goed zitten. Verder totaal geen last van stro of pluizig haar en heb totaal niets van maskers of dergelijke gebruikt had ik toen geen verstand van. Ligt er dus denk ik heel erg aan wat voor haar je hebt.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:36

Over het permanent. Ik denk dat Winx wel gelijk heeft, dat het aan je haar ligt. Een meisje bij mij uit de klas had ook permanent, in eind 2008, nu is het een en al kroes en pluis... Ze heeft er nu een stuk laten afknippen, dat uitgegroeide stuk permanent, maar ze is nu nog bezig met de stijltang... := Negatief verhaal dus, maar ik ken ook weer iemand die laat steeds permanent zetten en ook nog eens op gekleurd zwart haar! En dat gaat steeds hartstikke goed.. :P

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 14:26

Ik heb net even geinformeerd. Het kostte daar 115 euro. Met knippen etc. erbij. Vind ik persoonlijk nogal wat geld.... En het kon zijn dat het er redelijk snel uit is, omdat ik steil, redelijk fijn haar heb.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:12

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 23:20

heb je een stijltang ietjelover?