Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann_Pam schreef:Hey ik heb nu donkerbruin haar, maar zou graag eens een ander kleurtje willen, zou dit gewoon kunnen met een kleurspoeling? En welke kan ik dan het beste gebruiken?
babydolll schreef:Ann_Pam schreef:Hey ik heb nu donkerbruin haar, maar zou graag eens een ander kleurtje willen, zou dit gewoon kunnen met een kleurspoeling? En welke kan ik dan het beste gebruiken?
Kleurspoeling wil nog wel eens een tint lichter kunnen als je eigen haar niet geverft is maar dat durf ik echt niet te garanderen. Wat voor kleur zat je zelf aan te denken?
babydolll schreef:Ann_Pam schreef:Hey ik heb nu donkerbruin haar, maar zou graag eens een ander kleurtje willen, zou dit gewoon kunnen met een kleurspoeling? En welke kan ik dan het beste gebruiken?
Kleurspoeling wil nog wel eens een tint lichter kunnen als je eigen haar niet geverft is maar dat durf ik echt niet te garanderen. Wat voor kleur zat je zelf aan te denken?
Celiien schreef:ik heb ene vraagje![]()
ik heb van nature donkerbruin haar met slag erin, als ik de borstel er niet doorheen haal zelfs krullen
maa rhoe behoud ik deze krullen? zodra ik namelijk de borstel erdoorheen gooi, zijn ze weg, en tja
om nou zo met een net-uit-bedkapsel weg te gaan
Annash schreef:Daar zit ik ook mee, Danielle! Maar volgens mij zijn de die-hards uit het topic verdwenen... hihi.![]()