Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zilverster schreef:Ik kon me vroeger wel ergeren aan MTB-ers in het bos die over de ruiterpaden reden. Reed je in een rustig drafje kwam er in een keer een groepje MTB-ers om de bocht. Daarom zorg ik ervoor dat ik of op de bredere paden rijd of goed uitkijk bij een bocht. Paarden en wandelaars krijgen wel voorrang. Maar als ik niet hoef te remmen is het natuurlijk helemaal fijn
Marrie schreef:Splash asociaal wil ik het ook weer niet noemen, tis hoogst irritant als wielrenner dat je overal voor moet afremmen als je net lekker op dreef bentMet paard/auto/fiets ik probeer altijd rekening te houden en ze voor te laten gaan of netjes aan de kant. Dan zijn ze altijd dankbaar (ben ik ook als ze dat voor mij doen
)
NaNi schreef:Ik vind wielrenners alleen erg irritant als je in de bergen (Oostenrijk of Italië ofzo) op zo'n anderhalfbaans weggetje rijdt en er zit er eentje voor je. Niet vanwege de snelheid, want die is over het algemeen loeihard, maar meer als ze midden op de weg rijden, en ik altijd doodsbenauwd ben dat ze onderuit gaan omdat ik er dan namelijk vol overheen zou rijden