Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Anseltje schreef:Ja ik heb weet het niet. ik voel de ring wel als ik tampon doe, dus dan zal die dus hoger moeten? want dan blijft ie bij mij tot nu toe niet erg goed zitten, want ik heb m gistern wel helemaal goed gedaan, maar nou zakt ie dus af.
Moet er nog gruwelijk aan wennen haha en vind het ook maar ff raar.
Maar wat ik eigenlijk niet snap..
Als je m op de 2e dag inbrengt, moet je 7dagen condoom erbij gebruiken. Maar als je m gewoon op de 1e dag doeet, hoeft dat niet.. Dat is toch eigenlijk niet zo heel logisch?
Dat is toch juist logisch? Als je 'm de 2e dag inbrengt, ben je te laat, en moet je dus een condoom gebruiken.
Die ring moet je gewoon zo hoog duwen als mogelijk, net als je tampon.
@ Zonnetje81: Daarom is het wel zo hygiënisch om zo nu en dan die ring even onder de kraan/douche af te spoelen
parouscha schreef:Ik zit nu bijna 2 weken aan de Yaz, maar ben nog steeds wat ongesteld bah!
Dit betekend toch niet dat deze pil te licht zou kunnen zijn?
En vanaf wanneer kun je weer save seks hebben
Heb hiervoor altijd de nuvaring gebruikt en ben gelijk na mijn 7 dagen vrije week begonnen aan de Yaz pil.
Romyv schreef:serieus mensen!! Wie hier allemaal hebben gezegd dat het wisselen van je spiraaltje wel mee viel, thnx!!! Ik snap niet hoe ik het overleefd heb hoor.. eerst daar zitten gillen als een speenvarken omdat ze geen tijd hadden voor verdoving (wat wel was afgesproken) en liggen huilen als een klein kind.. toen ik eindelijk weg mocht ben ik out gegaan voor het ziekenhuis waarnaar de ambulance broeders me ergens in een bed gelegd hebben en hebben plat gespoten met iets om 3 uur lang weg te zijn van deze wereld..
Als deze er over 5 jaar uit mag, gebeurd dat echt niet meer zonder verdoving!! Dus ieder ander, wees gewaarschuwd want het is echt hells!