Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 11:16

Maaike: Ja ik herken wat jij zegt, het geeft een super gevoel als je niet eet. En als ik me heel rot voel en ik val terug in me eetstoornis, is dat veel veiliger en fijner als dat andere gevoel. Dus daar verstop ik me dan een beetje in. Dit zul jij ongetwijfeld ook hebben.

Pw: Is het al wat rustiger bij jou? Ik hoop het.

Ik ga zo 12 km fietsen naar Den Burg, ik hoop dat mijn momenteel oma lichaam het aankan.
Het is de planning om te gaan picknicken met mijn zusje, die vanacht gedumpt is door haar vriendje :(
Arm schaap, die jongen lust ik rauw :Y) wie doet dat nou snachts en via de tel???
Met mijn angst is het momenteel wel redelijk, soms wel bang en vooral als ik wakker word schiet mijn hoofd meteen vol.
Het zou zo fijn zijn dat je wakker kon worden en dat alles dan weg was!!!!
Het is hier wel heel mooi weer, en het is ook een prachtig eiland, aanrader! Weet niet of jullie hier wel eens geweest zijn?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 12:48

Gogo: Ik ben er nog nooit geweest in ieder geval ;)
Vervelend dat je zusje vannacht gedumpt is. dat zijn geen leuke dingen, wel fijn dat jij er nu voor haar kan zijn. Is ze erg verdrietig? Leuk dat jullie gaan picknicken samen. Hoe is de 12 km fietsen gegaan?

Maaike: Heb je al iets op je mail gehoord? Wel goed dat je meteen een mailtje gestuurd hebt. Ik hoop dat je snel reactie hebt. Ik herken het gevoel trouwens wel van toen ik weer (op therapeutische basis) wat ging doen. Ik voelde ook enorm veel druk en deed daardoor eigenlijk meer dan goed voor me was. Ik vond het heel moeilijk om daarin mijn grens aan te geven (en te herkennen voor mezelf).

Ik ben vanochtend naar de groep geweest. Ik hoorde dat er de afgelopen dagen veel irritaties in de groep geweest zijn door de vervanger. Er zijn meerdere mensen om die reden weg gebleven. Onze vaste begeleider vond het goed dat dat vandaag uitgesproken werd, ze vond het heel zorgelijk en nam het heel serieus. Daarna was de sfeer in de groep al gauw weer als vanouds. Veilig en ontspannen, ruimte voor iedereen. Kortom: plezierig. Best apart dat een begeleider zoveel invloed heeft op een groep. Ik ben in ieder geval blij als ik dit allemaal zo hoor dat ik er voor gekozen heb om niet te gaan. Wel ben ik blij dat ik vanochtend geweest ben. Het was fijn. Ik heb aangegeven dat ik mezelf gewoon in de weg zit en dat het niet zo lekker gaat. Het was gewoon fijn om er weer even te zijn. Daarna lekker gesport. Het ging goed en ik heb een voldaan gevoel. Nu ga ik even met Dinky naar het bos, heeft hij wel verdient :)

GoGo

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:23

Pw: Wat goed dat je, je weer wat beter voelt! En dat de groep je zo goed heeft gedaan.
Zeker ook goed dat jullie zo serieus worden genomen over die begeleider en dat er wat mee gedaan word!

Het fietsen ging redelijk heen beter als terug.
Het picknicken was heerlijk, nu weer wat angstig maar verder redelijk!
Heerlijk in de zon gelegen dat was fijn!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:27

Kan het zijn dat je wat angstiger bent omdat je wat moe bent na vandaag? Ik merk dat moeheid bij mij wel invloed heeft op mijn stemming. Ik voel me nu duidelijk minder dan begin van de dag.

Wel fijn dat het picknicken lekker was. Ik heb ook van de zon genoten. Ben bijna anderhalf uur met Dinky in het bos geweest. Hij ging de gracht in waar hij zelf niet meer uit kon. Ik plat op mijn buik erbij en 30 kilo Dink eruit gehezen. Was wel grappig, hij leek het zelf heel normaal te vinden. Mafkees. Hij is zo gek op zwemmen...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:48

Ik voel me nu ook rot, weet niet waarom, maar ben wel heel moe, dus denk ook dat het door moeheid komt.
Dus GoGo, het kan goed zijn dat jij daarom weer wat angstiger bent.

GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:54

Tja nog nooit over na gedacht maar zou zomaar kunnen dat ik daarom wat angstiger ben.
Wat een gek die Dink zeg!
Ze zeggen wel eens een paard heeft geen baasje maar een bediende, nou dat geld voor Dink duidelijk ook!

Jammer Maaike dat je, je weer rot voelt!! Lekker bankhangen met filmpje misschien? Ik ga dat denk ik zo wel ff doen.
We hebben hier de houtkachel aangestoken dus dat is gezellig!
Ik zou intens moeten genieten maar toch blijft die angst knagen.. echt jammer!
Want het is hier eigenlijk top!

Maar PW Jou dag was dus eigenlijk ook wel lekker?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:58

GoGo schreef:
Wat een gek die Dink zeg!
Ze zeggen wel eens een paard heeft geen baasje maar een bediende, nou dat geld voor Dink duidelijk ook!

Maar PW Jou dag was dus eigenlijk ook wel lekker?

Jammer dat ik dan weer die bediende moet zijn :+ Vind het wel een grappige opmerking

Ja, mijn dag was wel aardig. Voel me nu wel weer minder en wat gespannen, maar het was verreweg de beste dag van de week :)
Ik ga straks lekker op tijd naar bed. Morgen verjaardag van m'n vader waar ik eigenlijk best tegenop zie...

GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 20:26

Owh waaarom zie je daar tegenop?
Omdat je onder de mensen moet komen?
Weet je wat wel heel grappig is? Jou bokt naam zo noemde mijn moeder me vroeger altijd!
Pollewop!!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 21:01

Ja, mijn moeder ook GoGo, tante Pollewop ;)

Hier weer gezeur met m'n werk, hoe blij en fijn ik hun manier van mij steunen vond, hoe ik er nu van baal.
Ga er hier even niet verder op in, maar het vreet energie.

GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 23:49

Ik wou dat ik kon slapen!!!

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 00:34

PW :o misschien had ik toch mijn eerste opleidingsdoel door moeten zetten om psycholoog te worden.. :P haha
Voel me vereerd dat je wat aan mijn vragen hebt.. :o

Over die haptonoom zou ik zeggen: doen!
Tuurlijk is het moeilijk en ik herken precies je uitstelgedrag, maar zoals je ziet, ben je zo weer een paar maanden verder en heb je steeds alleen maar zitten denken: 'ik moet nog eens een afspraak maken' De stap zal moeilijk zijn, maar de afspraak maken geeft je rust denk ik. Nu zit het steeds ergens achter in je hoofd en stel je het maar uit..
Het idee om haar een mail te sturen vind ik erg goed! Lijkt me helemaal niet gek en juist goed om haar je verhaal en moeilijkheden uit te leggen. Meis, hier is deze mevrouw toch voor! Ik denk echt dat je er veel aan zal hebben. Haptonomie is je bewust worden van je lichaam.. toch? En deze mevrouw ziet iedere dag weet ik veel hoevel verschillende lichamen in onderbroek voorbij komen, denk je dat ze jou lichaam van top tot teen gaat bestuderen..? Ja tuurlijk wel, maar met een heel ander doel.Tuurlijk is dit makkelijk gezegd en zal je je daarom echt niet minder opgelaten voelen in je ondergoed op die tafel, maar naar mijn idee is deze mevrouw er wel voor om dit gevoel met jezelf te veranderen.. Het is confrontatie pw, ga die aub aan.. Je moet weer tot jezelf komen en besef hebben van je lichaam ipv het te negeren en je er rot om te voelen en ervan te walgen.. Sorry misschien voor mijn uitbundige uitspraak, maar in dit geval denk ik echt dat je aan je haptonoom veel kunt hebben!
Als je haar via de mail goed uit kan leggen waar je mee zit en dat je er tegen opziet, kan ze daar rekening mee houden en sommige dingen misschien rustiger aan doen.. of eerder stoppen als het jou even te gek word op dat moment.. Ze zal je heus snappen.
Ik heb zelf geen ervaring met haptonomie, wel een vriendin die er veel baat bij heeft. Maar wat Maaike zegt, ik weet natuurlijk niet hoeveel spanning het voor jou met zich mee gaat brengen en het is voor mij natuurlijk makkelijk gezegd dat je gewoon moet gaan.. Weet niet hoeveel impact de sessie op je hebben.. Dus als jij voor jezelf denkt dat het nu teveel is gevraagd om er heen te gaan, zou ik het vooral niet doen. Maar ik heb het idee dat je ergens wel weet dat je er iets aan zal hebben.. Maar nogmaals, ik kan dit natuurlijk niet voor jou bepalen.

Jeetje wat een pech steeds bij je behandelaar, het is wel raak met afzeggen steeds zeg! Snap dat je hiervan baalt!

Fijn dat de groep eindelijk weer een beetje als vanouds was. En dat de ergenissen die dus duidelijk niet alleen bij jou aanwezig waren uitgesproken zijn over de vervanger..
Goed om te horen dat je je na de groep en sporten beter voelt vandaag +:)+
Vind het toch zo leuk dat je zo kan lachen om de acties van je hond, hou dat soort momenten vast! Dat doe je erg goed

Maaike Erg fijn dat ze jou zo goed in de gaten houden op je werk en verantwoording willen nemen voor jou grenzen waar je dat zelf niet kan! Volgens mij heb je echt top collega's!
Mooie vergelijking van de sneltrein. Verder ga ik hier mee met de rest dat je inderdaad het langs je heen gaan van het gesprek met de psych wel moet bespreken.. Is moeilijk, maar wel zonde als je het niet doet. Ze moet ook weten wat je er aan gehad hebt toch?
He, balen van de wond op je rug, hechtingen eruitgehaald, kon je weer terug voor nieuwe! schiet lekker op zeg.. succes ermee en voorzichtig..

Ik herken het gevoel dat je denkt dat er veel van je word verwacht op je werk. En ergens denk ik dat dat bij mij ook echt zo is. Ik voel me ook best weer verantwoordelijk omdat ik steeds weer dingen zie, die anderen niet zien en dus niet gebeuren of niet op word gelet als ik het niet doe..
Wel heel goed dat je er een mail over gestuurd hebt! heb je al antwoord terug gekregen?
Nu dus even 3 weken vakantie,lekker . Ga je ook weg of niet?

edit: zie dat je blijkbaar niet een hele fijne mail terug hebt gehad van je werk..? Of in ieder geval niet de gewenste reactie hebt gekregen.. vervelend.. Snappen ze niet wat je bedoelt.. ? Snap dat je dat hier niet openbaar neerzet, balen!

Gogo Ik weet wel wat ervanbinnen denk ik nog uit moet bij mij..
Kun je op stal niet met iemand afspreken dat je hun paard bijvoorbeeld ook buiten zet tegelijk met die van jou en dat de ander ze allebei weer binnehaald na een paar uur?

Ik ben ook weleens op texel geweest, inderdaad mooi eiland! Geniet lekker van het mooie weer! Sneu van je zusje, kun je haar een beetje troosten..
Gelukkig dat je de fietstocht hebt overleefd!

Snap dat je een advertentie wilt zetten. Weet je al meer, is je (ex) pony al weg? Tja zoeken naar een leuk baasje via bokt kan niet echt denk ik.. maar zou zelf ook de neiging hebben dat te gaan doen... Denk alleen dat de eigenaren je dan helemaal niks meer zullen vertellen omdat je het achter hun rug om doet.. Je zou wel voor kunnen stellen te helpen met zoeken? als dat zin heeft..
En mocht de pony al weg zijn kun je wel een oproepje neerzetten met het verhaal dat je graag wilt weten waar en of ze goed terecht is gekomen.

Biiniie Jammer dat het onzeker is wanneer je weer de boot op kunt, weet je inmiddels al meer? En je bent best druk, een groepje ongemotiveerde jongens is dan ook zeer frustrerend! Fijn als je zometeen iets minder omkijken hebt naar je paardje qua beweging, zal wat meer rust geven. En dan kan het stukje 'verplichting' weer meer ontspanning worden. Leuke foto's trouwens!
Fijn dat je bij je psych veel gevoelens kwijt kon. Het zal inderdaad zwaar zijn en de volgende keren waarschijnlijk ook.

Over mijn relatie.. Ik denk dat ik gewoon erg veranderd ben de afgelopen tijd en dat dat niet meer heel erg matcht.. Ik wil hem niet langer lastigvallen met mijn dingen en daarbij is mijn gevoel gewoon weg.
Alleen zijn voelt nu gewoon even beter..

Schilderen was leuk. Ja, vind het helemaal leuk. Grappig is wel weer het perfectionisme dat een beetje naar boven komt. Mijn moeder zit heerlijk op haar doek te verven en begint gelijk(had haar schilderij al bijna af in 1 les) Ik wil het perfect hebben en heb alleen de achtergrond en de schets er pas op staan.. Vind het ook heel spannend of het echt mooi gaat worden en ben bang het te verpesten.. Mijn moeder zegt gewoon: 'Als ie mislukt, gooi ik hem weg, doek was maar een paar euro, ik heb toch lekker geschilderd dan!' haha vind het knap dat ze er zo makkelijk over denkt.
Ik wil eigenlijk heel graag mijn overleden pony gaan schilderen, maar ben er denk ik nog niet aan toe..En achteraf heel blij dat ik daar niet voor heb gekozen, had dat helemaal niet gekund in zo'n groep en niet gedurft! Heb nu voor deze foto gekozen van mijn lieve shetje:
Afbeelding
En daarbij moet ik meegeven, dat ik steeds meer van haar ga genieten! Ben zo blij met haar.. Vind het nu wel fijn mijn aandacht op 1 pony te storten en niet te hoeven verdelen.. En dan meer in de zin van dat ik er voorlopig geen andere bij hoef, dan dat ik mijn overleden pony niet terug wil..

Over de uitspraken van mijn familie heb ik laatste dagen nog wel nagedacht.
En 1, ja ik denk dat ik er beter voorsta dan in het begin en heb voor mezelf ook meer op een rijtje waar ik aan wil werken.. Het is iets meer helder in mijn hoofd nu.. Dus het nadenken gaat weer een beetje.
Maar 2, weet ik ergens denk ik ook dondersgoed dat ik er nog niet ben.. Qua gedrag ben ik nog veel te wisselend, onredelijk, kan nog niet heel veel hebben en ben nog steeds niet 'fit' Gek genoeg wen ik aan mijn niet meer zo fitte lichaam en kan ik me niet heel goed meer voorstellen hoe ik me daarvoor voelde.. Hoe het was om echt actief en nooit chagrijnig en vol energie en enthousiasme te zitten.. en ja dat ben ik 'vroeger' wel geweest, heel lang geleden...

Gisteren uit het werk was ik echt 'kapot' en ik merk dat pas als ik ga zitten, in de auto... En alles wat er dan nog van me verwacht word lijkt dan teveel.. Discussie met mijn moeder gehad en merk dat ik niet eens weet achter welke mening ik sta, als ik maar overtuigend, hard pratend overkom en als het maar tegenspreekt met wat zij vind.. Ja, onredelijk dus.. Geen idee waarom ik dat doe, wil de waarheid niet zien ofzo. En nee ik ben het niet met mijn moeder eens als ze zegt: 'burnout, daar staat gemiddeld 2 jaar voor! je moet niet verwachten dat je na 2 maanden beter bent..!' Ik wil er niet eens aan denken dat ik er zo lang over doe, sorry, maar ik accepteer dat niet voor mezelf klaar.

Gisteren voelde ik me dus weer even niet top, maar merk dat het schild om mijn emotie heen weer wat harder is geworden naar mezelf toe. En wanneer ik dan, ookal ben ik moe, toch verder ga na enkel een halfuur thuis zitten (had met een vriendin afgesproken) merk ik dat het ook gewoon wel weer gaat als ik verder ga. Ik kan mijn vermoeidheid aan de kant zetten als ik er niet aan toe geef.. En ben best opgefokt, wat op een of andere manier toch weer een beetje energie geeft om door te gaan. Drang om eigenlijk te huilen voel ik dan wel maar kan ik gewoon niet toe laten omdat ik daar geen zin in heb..

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 21:49

Zo, rustig hier vandaag... hopelijk is het een goed teken en heeft iedereen heerlijk genoten vandaag van het mooie weer.
Hoe is het met iedereen?
Ik voel me goed vandaag. Ik heb echt het idee dat het de goede kant op gaat. Ik weet heus wel dat ik mezelf in de gaten moet houden, maar voel me gewoon echt beter.

PW hoe was de verjaardag van je vader vandaag?

Gogo nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Maaike voel je je al wat beter? en heb je de mail al een beetje kunnen laten bezinken..

Ik heb met mijn nichtje lekker in de wei een beetje lopen tutten en knutselen en staart van mijn shet gewassen en een stukje het bos ingeweest. Ben lekker op de fiets meegegaan, had geen zin om andere paard waar ik op rijd helemaal op te halen enzo, veel te veel gedoe. En het was lekker zo..

En heb de motor ook maar weer eens van stal gehaald en ff een rondje gereden. Was weer even geleden dus weer even wennen. En we hebben een nieuwe dus dat was helemaal apart, maar wel weer kicken.
Morgen heb ik samen met mijn vader hele dag met de motorclub, eten en een rit, heb er wel zin in. Mijn moeder en neefje gaan ook mee, bij mijn vader achterop en in het zijspan haha word leuk. Ik ga zo lekker op tijd mijn bed in, wil fit zijn morgen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 12:39

Ik reageer later vandaag even uitgebreid.
Gisteren was een heftige dag. Ik heb 's middags een lang gesprek met Remco gehad toen we met de hond aan het lopen waren. Dat was heel moeilijk en confronterend. Ik heb het een en ander met hem gedeeld, wat ik nog met niemand heb gedeeld. Het was een heel fijn gesprek.

Later 's avonds nog een gesprek met mijn zusje en haar man gehad. Dat was ook behoorlijk intensief, maar ook wel goed. Ik was helemaal gesloopt. Het was allemaal zo heftig en confronterend.

Toen ik net uit bed kwam voelde ik me dan ook niet goed. Alles maalde nog door mijn hoofd. Ik heb dit ook bij mijn vriend aangegeven. Toch had ik een idee om er samen even op uit te gaan. De nieuwe bibliotheek is open in de stad en daar wilden we nog een keer gaan kijken.

Ik merkte dat er iets was, de sfeer was anders. Dus ik vroeg hem of er iets was. Ik kreeg het antwoord: Het is gewoon raar. Ik gaf aan dat ik het niet fijn vond dat hij dat op zo'n manier uitspreekt, omdat ik het veroordelend vind. Na een tijdje zei hij: We hebben gisteren zo goed gepraat en nu zijn we weer terug bij af. Die opmerking was de trigger. Ik stond in de keuken en de prullenbak kreeg het weer even flink te voorduren. Wanneer gaat hij nou eens inzien dat het geen stijgende lijn is en dat als ik me even rot voel, 'we niet meteen terug bij af zijn'. Hij is zo negatief dan. Nu is hij kwaad omdat ik in mijn boosheid zei Rot op en laat me met rust. Ook is hij boos omdat ik het laadje in de keuken te hard heb dichtgeramd. Die schijnt nu ontzet te zijn. Hij doet alles weer goed, alles ligt weer aan mij. Wat een stomme banketstaaf is het. Vraag me af of hij het ooit gaat begrijpen

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 12:45

|( Ik ga mijn bed maar weer in. Wat heeft allemaal voor zin.
Hij snapt het gewoon niet en gaat het snappen ook. Stomme zak |(

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 15:07

Wat een rust hier, de afgelopen dagen!

PW
Wat vervelend dat je je weer zo rot voelt. Knap dat je dingen met Remco hebt kunnen delen, wat je nog niemand anders verteld hebt. Dat is opzich heel positief natuurlijk. En daarna nog een gesprek met je zusje.. Logisch dat je erna gesloopt was, dat vreet (negatieve) energie.
Wel heel goed dat je die beide gesprekken als positief hebt ervaren.
Wat jammer dat je hierna vanmorgen rot wakker werd. Logisch, als je denkt aan hoe onrustig je waarschijnlijk in slaap bent gevallen gisteravond, na al die gesprekken. Wat knap dat je dit met Remco gedeeld hebt en toch het idee had om wat te gaan ondernemen.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit niet snappen, maar dat komt te goed omdat we zelf zo goed weten hoe dit voelt.
Ik heb het idee dat jij de laatste tijd heel open bent naar Remco toe, maar dat hij erna denkt dat alles opgelost is. Zo werkt het helaas niet. Eén stap vooruit, twee stappen terug. Hij gaat toch wel eens mee naar een behandelaar? Hoe reageert hij daarna? Snapt hij daar iets van?
Ik denk ook wel dat het heel lastig is om dit, voor buitenstaander, te begrijpen. Maar je betrekt hem er zo bij, dat je toch zou hopen dat je er, op de momenten dat je je rot voelt, ook wat aan hebt.
Hoe voel je je nu?

Zwelgje
Wat fijn dat je gisteren een goede dag had. Wat gezellig om zo met je nichtje met de shet te tutten. Hoe oud je is nichtje?
Ik wist niet dat je motor rijdt, wat leuk. Heb je een eigen motor?
Vandaag de dag met de motorclub. Gelukkig is het lekker weer, dat maakt het toch gelijk een stuk leuker.
Wat je schreef over het schilderen herken ik wel, al schilder ik dan niet. Alles in één keer gelijk goed/mooi willen doen, alles perfect willen doen en het als "falen" zien als dat niet in één keer goed genoeg lukt. Wat grappig dat je dat bij het schilderen merkte bij jezelf. Opzich is het ook geen verkeerde eigenschap, als het maar niet té extreem wordt. Ik denk dat we daar allemaal te ver in doorslaan en daarom teveel van onszelf eisen. Ben benieuwd naar je schilderij. Laat je het zien als het klaar is?
Knap dat je nu voor jezelf duidelijk hebt kunnen maken dat je even klaar bent met je relatie. Om het heel egoistisch te zeggen ben je op dit moment ook te druk met jezelf bezig. Het lijkt mij heel moeilijk als ik nu een vriend zou hebben waar ik rekening mee moest houden. Natuurlijk heeft het ook positieve kanten, maar ik kan er op dit moment ook niet open voor staan.

Ik had geen mail terug gehad, wel een lieve reactie op m'n mail toen ik op m'n werk was. Het gezeur op m'n werk gaat over iets anders, wat deels door mij komt. Ik moet het niet aantrekken, wordt gezegd, maar helaas.. dat doe ik wel.

GoGo
Nog lekker kunnen slapen? Of helaas nog lang wakker gebleven?
Hoe is het met jou?

Ik heb vandaag een redelijk goede dag! Vanmorgen voor het eerst sinds maanden een beetje kunnen uitslapen tot 9 uur.
Daarna lekker in de tuin ontbeten en vervolgens in de tuin aan het werk gegaan (konijnen verschoond, ren opgeruimd en netjes gemaakt, planten uit de vijver etc..), gewoon lekker gerommeld.
Gisteren ook een goede dag. Even de stad in geweest, maar was te warm en te druk, dus snel weer weggegaan. Lekker in de tuin gezeten en zowaar 2 hoofdstukken uit een boek gelezen. Voor het eerst dat dat weer lukte!
Ik mag niet klagen dus.
Morgen 2 uurtjes naar m'n werk, dinsdag 2 uurtjes naar m'n werk en daarna naar de psych en dan voorlopig vakantie. Ik ga niet weg, blijf lekker thuis, als het zulk weer blijft, vind ik dat helemaal niet erg ;)

GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 19:12

Hallo allemaal,
ik heb 2 rot dagen achter de rug! veel spanning en klachten!
En vandaag vond mijn trouwe viervoeter het nodig mij op het asfalt te gooien en op me te gaan staan! Dus arm gebroken overal grind in me rug hele arm stuk en ei op me been!b BAHHH
Vandaag dat ik even niet op jullie reageer want typen duurt uren!
Denk wel aan jullie!!

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:55

PW Wat ontzettend fijn dat je zo goed met Remco en later dus ook met je zusje en haar man hebt kunnen praten. En dat je er ook eindelijk dingen uit hebt kunnen gooien die je nog nooit hebt gezegd! Dit is echt heel goed!

Jammer dat je vriend dan nu denkt weer terug bij af te zijn als je je weer even wat minder voelt. Dit ziet hij, zoals Maaike het al zei echt verkeerd en is voor jou niet leuk en ook zeker niet motiverend om te horen, snap heel goed dat het je triggert!
Dus weer een onderwerp voor het volgende gesprek als jullie beide daar weer aan toe zijn op een goed moment, om hem te vertellen dat hij niet gelijk negatief moet gaan denken wanneer je je de dag erna weer even wat minder bent.. Want met die goede gesprekken gaan jullie echt wel vooruit en snapt hij je steeds een stukje meer. Dat moet hij ook bekijken, niet alleen benadrukken wanneer de sfeer weer even wat minder is..

Maaike Wat fijn dat je vandaag en gisteren een goede dag had! En lekker hebt kunnen rommelen, zonder er druk achter te zetten of jezelf doelen te stellen, dit is echt knap! en heel goed om te beseffen denk ik! Je bent niet als een gek dingen gaan doen, maar hebt op je gemak en gedoseerd lekker wat gedaan en voelde je er nog goed bij ook, toppie!

Mijn nichtje is 9, ik vind het heerlijk om met haar bezig te zijn en om te zien hoe vertrouwd ze al is tussen de paarden en hoe goed ze alles doet.
Als ik het schilderij af heb, zal ik er een foto van maken. Als hij mooi geworden is tenminste he, haha!

Gogo Wat een pech hee! Met je trouwe viervoeter, bedoel je die met hoeven denk ik, aan je verwondingen te lezen.. Snap dat je niet veel kan typen.. Veel sterkte zeg! het zit je ook niet mee.. :(:)

Motorrijden ging goed vandaag, was erg gezellig en hebben een leuke rit gereden. Ben wel moe nu, en heb vanmiddag na de rit nog even in het gras gelegen daar, waar ik bijna in slaap viel haha.. Toen ging het warm buffet open..
De 'nieuwe' motor is officieel van mijn vader, maar hij heeft er meerdere en ik mag deze wel een beetje 'mijn' motor noemen.. :Y) :D 8-)
Volgende week hebben we weer een rit en het weekend daarna gaan we op tourtocht naar Luxemburg met de club, dus kan daarvoor nog even lekker oefenen..

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:04

Wat is het hier rustig zeg en heb het gevoel dat het niet positief is..

Zwelgje
Lekker he, om met nichtjes om te gaan.. Ik loop de deur plat bij m'n nichtjes van 20 maanden en 5 maanden. Heerlijk om ermee te spelen, wandelen, tutten etc.. Ik voel me altijd zo goed en blij als ik bij ze ben :). Morgen ga ik weer, haha.
Wat leuk dat het motorrijden leuk was. Dat je bijna in slaap viel, wil wel zeggen dat je je relaxed voelde :). Wat een hoop ritten heb je nog op de planning staan, leuk hoor. Het lijkt me ook leuk dat je iets hebt wat je met je vader kunt delen, een gezamelijke hobby.
Vandaag bijgekomen of weer aan het werk?

GoGo
Wat vervelend zeg! Ik dacht dat je met viervoeter je hond bedoelde, toen dacht ik, sterke hond dat je daarvan je arm breekt. Na even nadenken dacht ik dat het wel je paard moet zijn. Nog spierpijn gekregen van de val?
Doe rustig aan! Beterschap!

Hoe is het met de anderen?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:40

Met mij gaat het inderdaad niet goed :n
Het lukt me niet om te reageren. Gisteren wat ingenomen om rustig te worden waardoor ik de hele dag geslapen heb. Ben er nu nog duf van en dat voelt wel even lekker. Even een beetje verdoofd...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:43

Wat vervelend, PW, dat het nog steeds niet goed gaat.
Ben je vanmorgen nog naar de groep geweest, of kon je dat niet opbrengen?
Hoewel het niet fijn is dat je iets in moet nemen, is het wel fijn dat je er iets aan hebt :).
Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

Ik heb vanmorgen 3 (oeps, mocht er maar 2, maar tijd vergeten) uurtjes gewerkt. Ging prima :) en een goed gevoel over.
Daarna boodschappen gedaan en was toen behoorlijk moe.
Nu zit ik even op de bank, al een tijdje en ga zo even met de hond lopen.
Mag niet mopperen dus, maar voel wel dat het energie gekost heeft, kan wel slapen!

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 14:26

Inderdaad rustig zeg.. Vraag me ook af of het een goed teken is..

Maaike: fijn dat het werken goed ging vandaag. Ach alleen maar een goed teken dat je er per ongeluk een uurtje extra was, betekend dat het makkelijk ging. Goed dat je verder even de rust pakt.

PW: vervelend dat het weer even niet gaat.. sterkte.. :(:)

Ik ga zo weer werken, van 15.00 tot 20.00. Heb een goed weekend gehad dus ben benieuwd.
Morgen ben ik jarig, eigenlijk geen zin om boodschappen te doen en mensen hier thuis te bedienen maarja, heb niet veel mensen uitgenodigd, dus hoop dat het niet te druk zal zijn.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:53

Zwelgje, werkse! Snap dat je geen zin hebt in je verjaardag. Zou ik nu ook niet hebben.

Ik heb net 1,5 uur met m'n broertje en de hond gewandeld. Hij heeft is voor het eerst de sloot in gegaan en vond het blijkbaar prettig, want was er vervolgens niet meer uit te krijgen :+ Hij liep mee via de sloot.. Hij doet wel voorzichtig, want z'n rug mag niet nat worden en spetters vindt hij ook niets.. Gelukkig was het schoon water.
Helaas geen camera bij me.
Maar was heerlijk in het zonnetje!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:06

Het is nog steeds stil hier.
Hopelijk kunnen jullie de komende dagen genieten van het zonnetje, wat schijnt te komen.

GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:25

Maaike: Jaa ik bedoelde inderdaad paard:P beetje fout uitdrukking haha. Nou ik voel me of ik ben overeden door een vrachtwagen!! Helemaal blauw en arm doet zeer, dat gips is niets
Verder wel aardig hier.
Fijn dat het zo goed ging op je werk!

Pw: Wat rot dat je, je zo voelt en weinig steun hebt aan je vriend!
Ik hoop dat het snel beter gaat.

Zwelgje: Gefeliciteerd alvast, en ik snap dat je er weinig behoefte aan hebt, je zal wel gesloopt zijn erna!
Sterkte

Ik typ geen hele verslagen met die gekke gipsklom:p
Dus maaar even kort:)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:31

Voor het eerst dat ik hier vandaag kijk en er is gewoon niet gereageerd.. Ik hoop dat iedereen van het lekkere weer aan het genieten is, maar ik vrees dat het met sommigen niet zo goed gaat :(:) .

Hier gaat het goed. Zit in een enorme hyperbui, ben zo druk. Vannacht amper kunnen slapen, omdat de onrust (positief) van m'n kruin tot m'n tenen heen en weer ging, alsof er een stuiterbal continue tussen kruin-tenen heen en weer stuitert.
Ik moet zeggen dat het erg lekker voelt, maar word soms wel een beetje moe ervan, haha.
Vanmorgen gaan werken (weer iets te lang gebleven), daarna naar m'n nichtjes geweest, toen naar de psych en toen de hond gaan uitlaten.. en toen was het opeens half 6 := Al die dingen gingen ook non-stop door, de dag was toen wel zo voorbij.
De psych raadt me yoga aan, om wat meer rust te krijgen, maar alleen bij het idee al denk ik..nee :Y) Ik weet niet waar dat vandaan komt hoor, maar het voelt niet goed.. ook tegen psych gezegd, misschien gewoon een keer langs om te kijken ofzo. Ik laat het maar even bezinken ;)

Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk van het weer genoten hebben en dat het goed gaat!