Marije__ schreef:*Ik heb al gekeken of er een vergelijkbaar topic bestaat, maar niets gevonden!*
Zijn hier bokkers die intensief sporten/fitnessen met een ander doel dan afvallen?
Zoals spieren opbouwen? En welke spieren train je dan voor welk doel?
Misschien kunnen we hier elkaar wat tips uitwisselen over het trainen van je spieren
voor thuis en in de sportschool.
Zelf train ik mijn buikspieren, omdat ik voor de zomer nog een strakke buik wil.
Mijn boven benen, door met gewichten te trainen en cardio'en. Ik heb hele stevige boven benen en wil ze graag slanker hebben!
Mijn armen en schouders, om de bungelende kipfiletjes onder mn bovenarmen weg te werken
en schouders om ze wat mooier uit te laten komen.
Meestal ben ik te lui om in de sportschool mijn buikspieren te trainen, wat vinden jullie echt een goede oefening om thuis te doen?
Weet niet of het al vaak opgenoemd is maar heb niet het hele topic doorgelezen, maar als jij je bovenbenen met kracht blijft trainen zullen die spieren niet minder worden. Ik zou je juist aanraden om alleen maar cardio voor de benen te doen.
Ik ging ook vaak naar de sportschool, het is echt verslavend, deed vooral cardio en me arm spieren en schouders die zijn nogal hoekig en me armen zijn zo dun.