Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LifeSucks schreef:Ik werk fulltime, maar geen hoge functie, niet iets waar je een opleiding voor moet hebben percee.
Maar wil in deze tijd niet riskeren mijn baan kwijt te raken..
Wat is wijsheid? toch gaan werken?
PureSylk schreef:Daarbij, ik weet niet wat voor baan je hebt.
Als het iets simpels is (Supermarkt, kledingwinkel, weet ik veel) zou ik me gewoon ziek melden.
Als je een 'serieuze, echte' baan hebt, zou ik iets eerlijker zijn. In ieder geval vertellen dat je naar de dokter gaat, en eventueel meer..
LifeSucks schreef:Ja lees alle reacties, maar kan niet overal opreageren tegelijk.
Ben bang dat het verhaal uitlekt naar mijn collega's als ik de waarheid zeg..
paarden652 schreef:Ik zou ook afbellen. Dit is een crusiaal punt zowel voor jou als jouw vriend. Want wat als je al te lang zwanger bent? Ga je dan wel in staat zijn om te werken? Volgens mij moet je nu gewoon alle mogelijkheden bekijken en ook nadenken over wat als. Ik zou persoonlijk afbellen want als je uiteindelijk abortus gaat doen komt er ook een hele hoop papierwerk erbij. Verder wens ik jou nog veel sterkte.
LifeSucks schreef:Ja lees alle reacties, maar kan niet overal opreageren tegelijk.
Ben bang dat het verhaal uitlekt naar mijn collega's als ik de waarheid zeg..
Fidele schreef:PureSylk schreef:Daarbij, ik weet niet wat voor baan je hebt.
Als het iets simpels is (Supermarkt, kledingwinkel, weet ik veel) zou ik me gewoon ziek melden.
Als je een 'serieuze, echte' baan hebt, zou ik iets eerlijker zijn. In ieder geval vertellen dat je naar de dokter gaat, en eventueel meer..
Nou ja zeg, alsof iemand die in een supermarkt werkt geen serieuze baan heeft, Tssssssssssss