Mijn filmpje ging over mijn fotografie en duurde 3 minuten. Het was mijn eerste presentatie voor een gedeeltelijk nieuwe klas. We zaten in de klas met allemaal van die popies die gigantisch gaaf werk wisten te maken.
Ik heb heel snel gezegt waar het over ging en ben toen in een hoekje gaan zitten met mijn capuchon op en met mijn gezicht naar de muur. Het filmpje speelde af, en er kwamen steeds meer possitiefe reacties uit de klas, mensen begonnen "WHOOOOW" te roepen enzo. Toen de aftiteling kwam (waar ik een best hip muziekje onder had gezet
) begon iedereen als een gek te juichen, te schreeuwen te klappen, ze sprongen zelfs op. Ik kreeg gelijk een knalrood hoofd, de grootste smile ooit op mijn hoofd tijdens een pressentatie en tranen in mijn ogen
. Dat vergeet ik nooit meer. Zins dien durf ik ook meer als het op presenteren aan komt. Dit was geweldig, als ik er aan denk krijg ik weer tranen in mijn ogen.

Wat je verteld over de jongen die je leuk vind, dat heb ik ook gehad. Maakt presenteren inderdaad nog moeilijker. Ik heb ook een keer moeten samen werken met deze jongen, en toen moesten we samen presenteren. God, ik kon wel door de grond zakken. Ik wist niets meer, helemaal niets. Hij heeft ons gelukkig er heel mooi uitgel*lt.
. Ik kon het nooit echt kwijt bij mensen omdat ze het toch niet voledig begrepen. En nu kan ik het hier kwijt. Als dit topic een paar maanden terug was geopend had ik er waarscheinlijk niet op durfen reageren. Ik ben op het moment zo hard aan het veranderen (op de possitiefe manier gelukkig) dat ik het nu wel aan durf. Mensen mogen tot in zekere zin best weten wat mijn verleden is, ze hoefen niet alle details te weten van wat er toen der tijd allemaal gebeurt is, dat gaat nog te ver. Maar ik ben blij dat ik er eindelijk over kan praten, want ik heb het heeeeeeeeeeel lang opgekropt
. 

Ik hoop dat het goed komt. Hoe lang geleden heeft ze je gepest?
GEFELICIVLAFLIPT MET JE VERJAARDAG! 
. Ik kan ook heel erg streng zijn
.
Ik heb hem al uitlegd en hij snapt mijn verhaal maar kan niet accepteren dat ik so "asociaal" ben door het pesten. En hij denkt dat ik de moeite moet doen maar dat is makkelijk gezegd dan gedaan.
hij keek dwars door mijn lelijke kleren heen naar wie ik was